Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd, nu met SuSE 8.0, alleen heb ik tot nu toe mijn mousewheel niet een de praat kunnen krijgen. Hier ff een stukkie uit mijn XF86Config (XFree 4.2.0):
Ik heb het ook met een van deze Sections, met en zonder aanhalingstekens, tabs ipv spaties enz. geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.
Het is een Logitech Cordless Mouseman optical, hij werkte al wel, ook met ongeveer deze configuratie, dat sluit al een boel oorzaken uit ...
Klicken door op het wiel te drukken werkt ook, alleen het scrollen niet.Op de PS/2 wilde hij trouwens ook niet echt werken.
Kan iemand er misschien even naar kijken, ik wordt een beetje moe van de hele tijd maar me X server restarten omdat ik een letter in me config veranderd heb ...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Section "Pointer" Protocol "IMPS/2" Device "/dev/mouse" Buttons "5" ZAxisMapping "4 5" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Mouse0" Driver "mouse" Option "Device" "/dev/mouse" Option "Protocol" "PS/2" Option "Emulate3Buttons" "off" Option "Buttons" "5" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection |
Ik heb het ook met een van deze Sections, met en zonder aanhalingstekens, tabs ipv spaties enz. geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.
Het is een Logitech Cordless Mouseman optical, hij werkte al wel, ook met ongeveer deze configuratie, dat sluit al een boel oorzaken uit ...
Klicken door op het wiel te drukken werkt ook, alleen het scrollen niet.Op de PS/2 wilde hij trouwens ook niet echt werken.
Kan iemand er misschien even naar kijken, ik wordt een beetje moe van de hele tijd maar me X server restarten omdat ik een letter in me config veranderd heb ...
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.