2 weken geleden heb ik bij Xenon een mobo, CPUtje, wat geheugen en een voeding gekocht. Thuis aan de knutsel, m'n pc leek te werken, maar ging na een paar tellen uit. Heu? Aangezien ik de HDD niet hoorde opspinnen, molex connectoren eens wisselen, nu de CD-ROM ook op prim.m. gezet en HDD op sec.sl. Dat was eerst andersom. Ik doe de pc aan: KNETTER. Kut, was dat nou? Bleek dat de CD-ROM speler was doorgebrand. Na doormeten bij Xenon bleek dat de 5 en 12 volt draden IN de voeding waren omgedraaid, vandaar de rook.
Garantie op de voeding heb ik wel gekregen, maar die HDD en CD-ROM wilden ze niet vergoeden. Na veel gezeik sturen ze nu de HDD op naar Maxtor, omdat deze nog geen 3 jaar oud is en dan willen ze proberen om van Maxtor een nieuwe te krijgen.
Maar is het niet gewoon zo dat Xenon de schade veroorzaakt door die voeding, wat duidelijk (en dat geven ze wel toe) een fabrieksfout is, dus geen ESD onveilig handelen oid van mij, gewoon aan mij moet vergoeden?
Garantie op de voeding heb ik wel gekregen, maar die HDD en CD-ROM wilden ze niet vergoeden. Na veel gezeik sturen ze nu de HDD op naar Maxtor, omdat deze nog geen 3 jaar oud is en dan willen ze proberen om van Maxtor een nieuwe te krijgen.
Maar is het niet gewoon zo dat Xenon de schade veroorzaakt door die voeding, wat duidelijk (en dat geven ze wel toe) een fabrieksfout is, dus geen ESD onveilig handelen oid van mij, gewoon aan mij moet vergoeden?
De Groningse beer