Toon posts:

Fuji Finepix 2600z vs Canon Powershot A40

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb eindelijk geld om een digicam te kopen. Ik volg die cammetjes al veel te lang zonder geld, dus nu moet het er maar eens van komen.

Ik wacht ondertussen al 1,5 week op een Canon A40, die misschien vandaag binnen gaat komen. Een dude van Funprice raadde me echter aan een Fuji te kopen, want die "is veel beter en ik ken veel meer mensen met die Fuji dan met die Canon". Nu is die Canon niet echt veel leverbaar, dus dat kan goed kloppen :)

Ik ben er ondertussen achter wat de verschillen zijn: Smartmedia vs Compacflash, 2 ipv 4 batterijen (stroomverbruik weet ik niet), minder vs meer instellingen, en, minder uitbreidingsmogelijkheden bij de Fuji. Prijsverschil is ongeveer 30 euro gok ik.

Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over wat ik het beste kan doen? Is er verschil in beeldkwaliteit? Kan je toevallig ook extra zoom- of groothoeklenzen enzo op die Fuji zetten?

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Fuji maakt iets mindere foto's in het donker naar mijn weten.....
Maar vind je de Olympus C-220 Zoom niet wat? dan hou je ook nog wat (euro)centjes in je zak...

ik zit zelf trouwens ook nog steeds te twijfelen welke ik moet nemen....

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Topicstarter
Op een of andere manier spreekt die Olympus me niet zo aan als de Canon, en wat ik begrijp uit het topic dat erover loopt issie ook niet echt leverbaar in NL.

• wout-hugo
Op woensdag 12 juni 2002 15:10 schreef elguapo het volgende:
Op een of andere manier spreekt die Olympus me niet zo aan als de Canon, en wat ik begrijp uit het topic dat erover loopt issie ook niet echt leverbaar in NL.
je bedoel zeker dat de canon niet bepaald leverbaar is voor een schappelijke prijs ;)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Topicstarter
Mwa, hier in Grunn is de canon te koop tussen de 400 en 450 smeuros, en dat geld heb ik er ook wel voor over. Wat ik begreep is die Olympus pas half juni _officieel_ leverbaar, en wsch dus pas een maand later ofzo echt in store. En dan zit ElGuapo al niet meer in Nederland :)

• wout-hugo
Op woensdag 12 juni 2002 15:24 schreef elguapo het volgende:
Mwa, hier in Grunn is de canon te koop tussen de 400 en 450 smeuros, en dat geld heb ik er ook wel voor over. Wat ik begreep is die Olympus pas half juni _officieel_ leverbaar, en wsch dus pas een maand later ofzo echt in store. En dan zit ElGuapo al niet meer in Nederland :)
beetje veel.... media markt heeft hem voor 333...alleen niet op voorraad DAMN!

Verwijderd

Topicstarter
Mediamarkt DLD that is neem ik aan? Ik ben hier nl geweest, en daar hadden ze um voor 450 euro. Alleen wassie er niet natuurlijk.
Pagina: 1