Toon posts:

Welke SCSI raid combinatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erover te denken om een SCSI RAID0 setup aan te schaffen i.p.v. IDE RAID0. Ik heb de volgende vragen:

Stel als ik een hardwarematige IDE RAID kaart koop en 2 Western Digital JB800 schijven. Welke kaart raden jullie me dan aan?

Stel ik schaf een SCSI RAID kaart aan welke kaart en hardeschijven raden jullie me dan aan? Ik kan nog neits zeggen over budget ik wil eerst wel eens zien wat het goed presteert.

En hoeveel zal het uitmaken als ik een hardwarematige IDE RAID kaart aansluit op de 2 JB800 schijven i.p.v. de RAID die onboard zit bij Abit IT7 (Highpoint 374).

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ide raid is goedkoper.
Hardwarematige raid is beter
en scsi raid is ook beter (sneller)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wist ik allemaal wel... ik zoek een beetje krachtigere argumenten. Wat zal de performance winsten zijn als ik bijvoorbeeld 4 Western Digital JB800 schijven op de HPT374 aansluit, of 4 op deze flinke jongen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 14:28 schreef Tw^st3D het volgende:
Ja dat wist ik allemaal wel... ik zoek een beetje krachtigere argumenten. Wat zal de performance winsten zijn als ik bijvoorbeeld 4 Western Digital JB800 schijven op de HPT374 aansluit, of 4 op deze flinke jongen.
Wat denk je zelf???

Je weet zelf ook wel hoe groot de invloed van cache is. Wat denk je als het wordt uitgebreidt met 128mb?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek gewoon beetje last minute bevestiging voordat ik me hard verdiende pleuro's uitgeef.

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-04 15:06
Ik heb zelf in mijn bakje een adaptec2100S zitten met 3 maal 36 Gb en moet zeggen nadat ik de cache had geupgrade naar 128 Mb loopt het als een speer.

Verwijderd

Topicstarter
Daar hou ik echt van... denk dat ik die promise koop met 128 SD-RAM erin.
Pagina: 1