Toon posts:

Motie tot voor nieuwe forum "Werk & Onderwijs"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admin's, Mod's en gebruikers; :)

Gezien de hoeveelheid topic die te maken hebben met "Werk & Onderwijs", lijkt mij het een goed idee om hiervoor een aparte forum voor aan te maken onder GOT.
Dit omdat dergelijke topic's niet past bij "wetenschap en filosofie", of alle andere forums. Daarnaast lijkt mij de "Huiskamer" van GOT ook niet bij uitstek geschikt voor.

De doelstelling voor deze nieuwe forum is om, in onwillekeurige volgorde van prioriteit, alle vragen die direct te maken hebben met: opleidingsinstututen, het te volgen/zoeken(/advies) van opleidingen, het vinden/zoeken(/advies) van een nieuwe baan, werkgevers een thuis te geven. Daarnaast om directe vragen met betrekking tot studiefinanciering en arbeidswetten. (twijfelgeval)

Graag zou ik willen lezen hoe men hier over denk, en ik hoop dit een daadwerkelijk een gevolg zal vinden in het formum, al dan niet met een trial-periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik dacht dat dit een computer forum is. :?
Er komen steeds meer andere dingen erbij, is dat nu niet genoeg zo? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 14:10 schreef DataBeest het volgende:
Ik dacht dat dit een computer forum is. :?
Daarom denk ik ook niet dat het nieuwe forum er echt komt. Andere oplossing is wel om het misschien een keer in het thema forum op te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, maar dan wil ik ook een forum over borduren en kantklossen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
OMG ik kom hier niet meer bij :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:02

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zeg maar Stuffis Generalis maar dan met een andere naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 01:52

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 12 juni 2002 14:12 schreef Exirion het volgende:
Hmmz, daar ik het ook nog even met de crew over hebben :7

* Kettrick klost al jaren kanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het ook mogelijk om een forum over de rups in het andesgebergte te krijgen? Dit veelzijdige beestje wordt nu helemaal doodgezwegen, maar ik weet zeker dat als er eenmaal een forum voor is dat er dan best veel animo voor is.

oh, een motie? ik stem tegen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Mja, volgens mij pas dit prima in Stuffis Generalis. Zeker omdat de General Chat niet echt de core-business van GoT is.
Misschien dat de huidige lawine te maken heeft met het feit dat rond deze tijd van het jaar veel mensen met hun beroepskeuze zitten (ik roep maar wat :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Kan ik niet ergens een apart forum voor mijn Scrabble verslaving :? Pleeeeez!!?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

LAten we dan gewoon zo'n dom tech forum er voor op heffen ofzo, die tech is toch maar bijzaak hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 19:07
Dat kan wel, maar dan ga je niet mee!

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als het bovenstaande daadwerkelijk de consencus is dan stel ik voor om de omschrijving bij Stuffis Generalis: "Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen." te veranderen, zodat de gebruikers beter in kunnnen schaten wat wel/niet erin kan worden geplaatst.
Daarnaast heb je de SG en de Huiskamer. :? -> Meer van hetzelde? Ikzelf vind het wel wat verwarrend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Auto forum :Y)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 14:52 schreef Mephisto het volgende:
Kan ik niet ergens een apart forum voor mijn Scrabble verslaving :? Pleeeeez!!?? :P
Scrabble is toch een spel waarvoor al een forum bestaat hier op GOT? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 12 juni 2002 15:07 schreef Snailer het volgende:
"Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen." te veranderen, zodat de gebruikers beter in kunnnen schaten wat wel/niet erin kan worden geplaatst.
Doe eens een voorstel waarvan jij vind dat het helder(der) is? Ik vind de huidige best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt auto forum nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 12 juni 2002 15:18 schreef Dave Schalk het volgende:
Wanneer komt auto forum nou :?
Niet. Net zo onzinnig op een computer-forum als de andere genoemde items.

Als thema in het themeforum kan het wel eens voorbij komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 15:17 schreef IceStorm het volgende:Doe eens een voorstel waarvan jij vind dat het helder(der) is? Ik vind de huidige best aardig.
Ok, graag. :-)
Maar eerst dan: noem 's eerst svp een x-tal topic die aanvaardbaar zijn (of juist niet) is SG? 2e vraag: wat is nu precies het vershil in SG en de "Huiskamer"?
Ik denk dat men dit eerst moet weten voor er een heldere beschijving kan worden beschreven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 12 juni 2002 15:54 schreef Snailer het volgende:
2e vraag: wat is nu precies het vershil in SG en de "Huiskamer"?
Ik denk dat men dit eerst moet weten voor er een heldere beschijving kan worden beschreven.. :)
Dat wordt her en der toch duidelijk genoeg beschreven?

De HK is in principe voor alle klets-onderwerpen die liefst het lagere school niveau ontstijgen, en waar de fatsoensnormen redelijk in acht worden genomen.

SG:
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
Dit is meer voor wat serieuze discussie onderwerpen. Echt geklets hoort in HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Een sitechecks forum, kun je direct 10% van de mensen uit W&G moven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik denk dat er niet voldoende topics zijn voor iets algemeens 'Werk&Onderwijs'. Op FOK! kan zoiets wel, omdat dat geen techforum is. Hier op GoT echter draait het om de tech, en kun je dat soort discussies (die lang niet zo talrijk zijn als je denkt, m.u.v. de examenperiodes dan, maar daar hebben we TF voor) in SG kwijt :).
Op woensdag 12 juni 2002 14:12 schreef Exirion het volgende:
Inderdaad.. dat voorstel heb ik al maanden geleden ondersteund (kan topic even niet vinden), met het voorstel breien erbij te doen. Kan m'n oma tenminste ook hier terecht :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op woensdag 12 juni 2002 16:07 schreef Yogho het volgende:
Een sitechecks forum, kun je direct 10% van de mensen uit W&G moven. ;)
Dat is in een zekere vorm vroeger geweest, maar liep op een fiasco uit door onvoldoende evenwicht in vraag/aanbod. Sitechecks.nl is uitstekend daarvoor; de 10% van de mensen die sitechecks posten worden terecht beloond met slotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sitecheck zijn in de trend van: 'kijk daar wat een gave site'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. wat denk je van de volgende nieuwe concept omschijving voor SG?:
"SG is voor alle serieuze vragen, die niet thuis horen in de andere topics. Ook voor topics die niet-technisch zijn. Over je werk of opleiding bijv. Wil je een grap posten dan moet je naar de HK gaan."

Voor de HK kun je bijv evt. gebruiken:
"In de HK kun je vanalles posten zolang het maar fatsoenlijk en respectvol is. Het vissersbankje voor de tweaker!"
aan de andere kant kan ik me voorstellen dat heel weinig mensen weten wat word bedoeld met een vissersbankje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Kan het misschien iets minder lullige manier gereageerd worden hier.. tjonge tjonge.. meneer vraagt alleen of dit kan.. en zo gek idee vind ik het nog niet eens. Want hoe vaak kom je niet tweakers tegen die graag een opleiding in ICT willen volgen?.. ik bedoel oke het moet niet een algemeen Werk & Onderwijs worden... maar het kan wel Werk & Onderwijs ICT worden. Zo hou je het op ICT niveau is de bedoeling van dit forum.

Voorbeeld: Ik wil een webdesign cursus volgen. Zou hier wat meer over willen van andere tweakers. Zou perfect in dat forum kunnen, toch?

Vind het jammer dat mods hier ook een beetje sneu opreageren!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 13 juni 2002 12:04 schreef The Real Falcon het volgende:
Voorbeeld: Ik wil een webdesign cursus volgen. Zou hier wat meer over willen van andere tweakers. Zou perfect in dat forum kunnen, toch?
Dat past ook prima in SG imho ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vind het persoonlijk wel een goed idee van je.

Maar het is niet (als het al mocht) haalbaar.

Ik denk dat je dan 3 a 4 topics op een dag krijgt, als ik nu in SG kijk dan zie ik er eigenlijk geen 1.

Oftewel dan bloed het dood hetzo als virussen...
Het is dus al een ramp voordat eraan begonnen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Daar ben ik het weleens met Airwolf. Maar misschien word het tijd met het nieuwe forum.. om onder het sub fora (Spielerij.. etc.) nog een subfora. Dus dat je nog dieper kunt graven naar topics..en topics plaatsen.. meer werk voor modjes..dat wel! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1