[PS]Photoshop 7 + wacom werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik heb sinds ik Photoshop 7 geinstalleerd heb problemen met "pressure" van mijn Wacom graphire (oude stijl, serieel ofzo), ik kan wel tekenen maar er is geen drukgevoeligheid als ik dit instel bij Size.

Hebben anderen hier ook last van? Of moet ik iets speciaals instellen in een brush (naast Pen pressure onder size uiteraard)

Human Bobby

Verwijderd

heb je ook al een nieuwe driver voor je Wacom er tegenaan gegooid?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Bij brushes bijvoorbeeld, moet je naar Other Dynamics en dan Control > Pen Presure.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03
Er waren meer mensen (YaZe en OzBoz) die dezelfde problemen hadden [topic=519653] misschien moet je ff vragen of ze het al gefixt hebben...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nee ik heb het probleem ook, knap waardeloos.. heb al op het adobe forum zitten kijken of ik iemand zag die er ook last van had. Ben blij dat het niet aan mij ligt in elk geval.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Bij mij hielp een ouderwetse Windows restart trouwens perfect. De pen pressure van opacity doet het nu weer. Of bedoelen jullie dat niet?

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 12 juni 2002 21:37 schreef YaZe het volgende:
Bij mij hielp een ouderwetse Windows restart trouwens perfect. De pen pressure van opacity doet het nu weer. Of bedoelen jullie dat niet?
Jeps.. maar bij jou deed ie het ineens niet meer.. ik zit hier met een serial A5 tablet en hier werkt het gewoon niet :(

• Willem
OzBoz:
Jeps.. maar bij jou deed ie het ineens niet meer.. ik zit hier met een serial A5 tablet en hier werkt het gewoon niet :(
Stap over op USB :X ;)

• OzBoz

OzBoz

Op donderdag 13 juni 2002 00:38 schreef willem169 het volgende:

[..]

Stap over op USB :X ;)
Pff.. Behulpzaam -1

Mijn tablet kostte indertijd tegen de 900 pieken. De nieuwe versie is 495 Euro en zo vaak gebruik ik um ook niet.. Hoewel.. de nieuwere versie staat wel beter op mijn bureau.

• Willem
OzBoz:
Pff.. Behulpzaam -1

Mijn tablet kostte indertijd tegen de 900 pieken. De nieuwe versie is 495 Euro en zo vaak gebruik ik um ook niet.. Hoewel.. de nieuwere versie staat wel beter op mijn bureau.
Sjonge, da's toch niks?
Verkoop gewoon je fiets... :X

* Willem

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik heb ooit een zelfde prob gehad, toen bleek dat ik een beta-driver had gedownload van Wacom ipv een officiele (terwijl de driver als officieel werd aangeboden...)

Gelukkig was ik hier na 30 minuten frutsen achter en heb ik de originele driver weer terug gezet.

Iewat later had ik een dergelijk probleem opnieuw en toen deed een reboot wonderen.

Maar hier is schijnbaar iets anders aan de hand. Is het btw alleen in PS7? of ook in 6 of andere progs?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Pff.. Behulpzaam -1

Mag je mij bellen als je van dat ding af moet...

* GA!S is al een week zijn pen kwijt |:(

Morgen ff nieuwe wacom halen, muis is niet mee te werken.

de betaler vervuilt

• OzBoz

OzBoz

Op donderdag 13 juni 2002 03:18 schreef GA!S het volgende:

[..]

Mag je mij bellen als je van dat ding af moet...

* GA!S is al een week zijn pen kwijt |:(

Morgen ff nieuwe wacom halen, muis is niet mee te werken.
Sja.. nieuw halen is ook weer zo heftig vink. Maar als jij ook een serial hebt.. doet bij jou pressure het wel?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 13 juni 2002 09:24 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Sja.. nieuw halen is ook weer zo heftig vink. Maar als jij ook een serial hebt.. doet bij jou pressure het wel?
Dunno, beetje lastig testen zo zonder pen :P

Ach ja, nieuwe kopen is niet zo erg, op mijn laptop zit geen seriele poort, alleen USB. Daar wil ik hem toch ook graag op gebruiken. Als ik dan ooit nog die pen terug vind dan kan die seriele de deur uit.

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Voor de liefhebbers: v. Beek in Eindhoven heeft nog een Intuos classic A6 liggen. Met 20% korting kwam ie uit op 135,- euro. Enige nadeel: serieel (daarom heb ik hem dus niet genomen...).

de betaler vervuilt

• OzBoz

OzBoz

Ik zag in de studio twee pennen liggen en 1 tablet.. maar je mocht um kopen zei ze.. tss..

Maar bij mij doet ie het weer.. oudere drivers deden de truuk.. damn.. wacom.. losers. En booster, ik dank u!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 13 juni 2002 22:30 schreef OzBoz het volgende:
Ik zag in de studio twee pennen liggen en 1 tablet.. maar je mocht um kopen zei ze.. tss..

Maar bij mij doet ie het weer.. oudere drivers deden de truuk.. damn.. wacom.. losers. En booster, ik dank u!
Heb je een graphire pen over? hebbe hebbe hebbe hebbe! :+

de betaler vervuilt

• OzBoz

OzBoz

Op donderdag 13 juni 2002 22:39 schreef GA!S het volgende:

[..]

Heb je een graphire pen over? hebbe hebbe hebbe hebbe! :+
Hoe ziet ie eruit... wat er ligt zijn die met dubbele knop, beige, en gummetje achterop. Ander vraag ik het dur nog wel even. Als ik dingen in natura moet afrekenen weet ik het nog niet ;)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Afbeeldingslocatie: http://www.wacom.nl/art/ep100e/picture500.jpg

dat is em. :+

Afbeeldingslocatie: http://www.wacom.nl/art/ep110/picture500.jpg

en dat is de nieuwe :P

de betaler vervuilt

• OzBoz

OzBoz

hmm.. dies anders dan de pen die je bij een A5je krijgt.. ik zal morgen nog es goed kijken

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Moet zeggen dat de muis die bij de nieuwe Graphires zit echt erg goed te pruimen is. Stukken beter dan dat plastic speeltje dat ik ooit bij mijn Graphire classic kreeg. Ding is vergelijkbaar met een logitech classic mouseman. Erg prettig muisje voor erbij. :P

de betaler vervuilt

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:05

Tim Schuhmacher

abasios

Ik vind die muis maar een onhandig. Je hebt gewoon heel weinig ruimte voor de muis, tenminste bij de Graphire 2.

• OzBoz

OzBoz

Ik begrijp die muis niet.. zo'n muis met draadkruis.. ja.. maar gewone muis.. daarvoor koop je geen wacom. Maak dan die tablets wat minder achterlijk duur. Jaja.. dat A6 freubel is wel te betalen..

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is best handig hoor, 2 tablets met 1 pen en 1 muis voor 2 computers. :D

Nah, je koopt zeker geen wacom voor die muis en wat mij betreft gaan ze een OEM versie leveren voor de helft! Maar als altenatief voor een simpele logitech is het zeker geen slechte keuze. Ik surf toch echt liever met een muis dan met een pen...

Desktop is hier nu best geinig, Graphire classic en Graphire 2 naast elkaar met 1 pen en 1 muis (nouja, en een boomslang aan mijn desktop :D ). Kan gewoon de muis/pen vast blijven houden en op 2 systemen tegelijk werken :+

de betaler vervuilt

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
bij mij was het probleem trouwens opgelost met een nieuwe driver installeren :X

Human Bobby

Verwijderd

Die hele muis kun je gelijk de prullenbak inflikkeren als je linkshandig bent, en gewend bent om met rechts te muizen.
Iemand kopen? ;)

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Op donderdag 13 juni 2002 23:22 schreef GA!S het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.wacom.nl/art/ep100e/picture500.jpg

.......

en dat is de nieuwe :P
Hey uhm bij kijkshop hadden ze pas geleden eens wat ULead tabletjes voor 10 knaken. Daar zat zo'n zelfde pennetje bij. Misschien is dat een optie? Geen idee of het werkt maar proberen doet geen zeren :). (beter dan 500euro :D).

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Ik heb een verzoek. een wanhoopig verzoek.
Mijn oude wacom graphire 1 classic style pen is weg. Al 8 maanden ofzo. ik weiger 45 euro te betalen voor een stuk plastic ter waarde van max 10 euro productie en ontwikkelings kosten.

Echter mijn wacom is wel waardeloos zonder die pen. Met de grote hoeveelheden wacom eigenaren, heeft iemand een pen over, en evt te koop?????

mail dan aub naar banshax@xcl-clan.com en maak een ongelukkige wacom eigenaar gelukkig. :)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op vrijdag 14 juni 2002 15:42 schreef Peltier het volgende:
Ik heb een verzoek. een wanhoopig verzoek.
Mijn oude wacom graphire 1 classic style pen is weg. Al 8 maanden ofzo. ik weiger 45 euro te betalen voor een stuk plastic ter waarde van max 10 euro productie en ontwikkelings kosten.

Echter mijn wacom is wel waardeloos zonder die pen. Met de grote hoeveelheden wacom eigenaren, heeft iemand een pen over, en evt te koop?????

mail dan aub naar banshax@xcl-clan.com en maak een ongelukkige wacom eigenaar gelukkig. :)
Inkoopactie :P
Ik doe wel mee, ga ook geen 45 pleure ex verzendkosten (a 10 euro) lappen voor zo'n pen. Heb meteen hele nieuwe graphire aangschaft.

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op vrijdag 14 juni 2002 14:31 schreef FanToom het volgende:

[..]

Hey uhm bij kijkshop hadden ze pas geleden eens wat ULead tabletjes voor 10 knaken. Daar zat zo'n zelfde pennetje bij. Misschien is dat een optie? Geen idee of het werkt maar proberen doet geen zeren :). (beter dan 500euro :D).
vergeet het maar, zelfs de oude penpartner pennen zijn niet uitwisselbaar met de Intuos / Graphires. Daarbij vind ik persoonlijk geen enkele "el cheapo" tablet de moeite waard, gammel spul.

de betaler vervuilt

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Mooie gtv Gas :) sterk spul.. Maar k bedoelde of dat pennetje niet gewoon uitwisselbaar was. Dat zo'n knakebak niet werkt dat lijkt me overduidelijk :D.

Alfa power! ;)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
ik wou net zeggen.
Nieuwe driver. :) heb het namelijk ook gehad
Pagina: 1