God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Je hebt niet bepaalde effecten aan staan op de camera?
nee dat is niet goed... als je batterijen te leeg zijn gaat het ding als het goed is gewoon uit.. je zou het nog even kunnen proberen met volle batterijen, maar denk niet dat het iets uitmaakt.
En zie je op het Schermpje op de camera wel normale foto's? Als het er daar wel goed uitziet ligt het misschien aan je pc (usb verbinding). Als het er op dat schermpje ook verrot uitziet is de beeldsensor gewoon kapot.
En zie je op het Schermpje op de camera wel normale foto's? Als het er daar wel goed uitziet ligt het misschien aan je pc (usb verbinding). Als het er op dat schermpje ook verrot uitziet is de beeldsensor gewoon kapot.
zijn dan wel hele special effectsOp woensdag 12 juni 2002 14:07 schreef dominicbout het volgende:
test effe new batterijen, en messchien was hij al kapot van te voren
Ga er maar vanuit dat deze iig niet inorde is.
Misschien wat draadjes verkeerd gemonteerd tijdens de fabricage....
Ziet er erg VAAAAAAAAG (en defect) uit!!
Vroeger gaf me (geloof XGA? of CGA) scherm altijd dit soort PCX plaatjes weer
Nee heb helemaal niets speciaals aanstaan voor zover ik weet.Op woensdag 12 juni 2002 14:07 schreef dominicbout het volgende:
Op het schermpje zie ik dezelfde foto's, de menu'tjes zien er wel gewoon goed uit.Op woensdag 12 juni 2002 14:09 schreef rick_h het volgende:
nee dat is niet goed... als je batterijen te leeg zijn gaat het ding als het goed is gewoon uit.. je zou het nog even kunnen proberen met volle batterijen, maar denk niet dat het iets uitmaakt.
Ik kijk nog even of hij het doet als er nieuwe batterijen inzitten, maar vrees eigenlijk dat ik vrijdag even naar A'dam ga om hem te ruilen.Op woensdag 12 juni 2002 14:12 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
zijn dan wel hele special effects
test effe new batterijen, en messchien was hij al kapot van te voren
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Nee vind het er ook niet echt goed uitzien, heeft wel iets weg van een infrarood-camera, maar ja dat is het ook niet helemaal, als ik bijvoorbeeld mijn vinger voor de lens houd, zie je een langwerpig ding wat opgebouwd is uit ringen, net alsof ie op warmte reageertOp woensdag 12 juni 2002 14:15 schreef CT het volgende:
Ga er maar vanuit dat deze iig niet inorde is.
Ik heb net even de zaak gebeld waar ik hem gekocht heb, heb ze de foto gemaild, krijg als het goed is dadelijk te horen of er iets aan te doen of dat ik een nieuwe krijg.
Als je op het scherm dezelfde plaatjes krijgt, kan het m.i. niet anders dan een defecte CCD zijn....
Succes met ruilen
Succes met ruilen
Dankje, doen ze volgens mij niet zo moeilijk over, tenminste als ik de medewerker aan de telefoon hoorde, als ie niet goed was kreeg ik een nieuwe (en zo hoort het ook!)Op woensdag 12 juni 2002 15:18 schreef Hatsekie_D het volgende:
Als je op het scherm dezelfde plaatjes krijgt, kan het m.i. niet anders dan een defecte CCD zijn....
Succes met ruilen
Ik weet alleen niet wat ze ermee doen, die ik heb gekocht was een demo-model (€149,-) en die hebben ze dus niet meer, alleen nog de 'gewone' versie (€179,-) dus dan zal ik wel €30,- bij moeten betalen, ik hoop eigenlijk van niet, is toch hetzelfde toestel.
Zou wel een naaiactie zijn als ze dat zouden doen.... jij hebt er toch gewoon voor betaald en ze hebben 'm jou verkocht als zijnde 'goed'.Op woensdag 12 juni 2002 15:22 schreef HenkieNL het volgende:
[..]
Dankje, doen ze volgens mij niet zo moeilijk over, tenminste als ik de medewerker aan de telefoon hoorde, als ie niet goed was kreeg ik een nieuwe (en zo hoort het ook!)
Ik weet alleen niet wat ze ermee doen, die ik heb gekocht was een demo-model (€149,-) en die hebben ze dus niet meer, alleen nog de 'gewone' versie (€179,-) dus dan zal ik wel €30,- bij moeten betalen, ik hoop eigenlijk van niet, is toch hetzelfde toestel.
Dat is 'ie niet, dus zul je volgens de garantiebepalingen een nieuwe of gerepareerde moeten krijgen.
Ja dat is ook zo, ik ben benieuwd.Op woensdag 12 juni 2002 15:28 schreef Hatsekie_D het volgende:
[..]
Zou wel een naaiactie zijn als ze dat zouden doen.... jij hebt er toch gewoon voor betaald en ze hebben 'm jou verkocht als zijnde 'goed'.
Dat is 'ie niet, dus zul je volgens de garantiebepalingen een nieuwe of gerepareerde moeten krijgen.
[update]
Krijg een nieuwe, kon hem of opsturen of ophalen, ga er vrijdag maar even langs (wat kan een OV af en toe toch handig zijn!).
Pagina: 1