op 1 bepaalde pc met windows98(se) heb ik het probleem dat wanneer je deze computer opent en dan een drive of map dubbelclickt, dan komt windows steeds met het zoek-scherm tevoorschijn ipv dat ie de map opent. In de verkenner het zelfde probleem, aan de linkerkant van het verkenner scherm (tree) kun je wel dubbelclicken, echter aan de rechterkant als je daar een map of drive opent, dan komt het zoekscherm weer tevoorschijn.Enig idee wat dit kan zijn ??
Heb je toevallig software voor je muis geinstalleert, zoals MouseWare van Logitech? Hiermee kan je zulke dingen instellen.
Verwijderd
Als je in de verkennner naar "extra" gaat en dan "mapopties"
kan je daar het tabblad "bestands typen" kiezen.
Daar zie je een lijst met alle bastands types. er staat ook iets tussen van station of bestands map en is geloof ik onder N.V.T te vinden in de lijst, ik weet niet precies maar je moet maar ff zoeken. dan klik je op geavanceerd of opties en zou je standard kunnen kiezen. good luck
kan je daar het tabblad "bestands typen" kiezen.
Daar zie je een lijst met alle bastands types. er staat ook iets tussen van station of bestands map en is geloof ik onder N.V.T te vinden in de lijst, ik weet niet precies maar je moet maar ff zoeken. dan klik je op geavanceerd of opties en zou je standard kunnen kiezen. good luck
Nee er geen muis software geiinstalleerd, en bij mapopties, bestandstypen en dan map ,mapbestand en station staan alle geavanceerde opties (open,explore en find) goed net zoals op de andere pc's...
Wat me wel opvalt is als wanneer je op een map in deze computer of verkenner clickt met de rechtermuisbutton dat zoeken vetgedrukt staat (dus standaard...) ipv openen maar waar kun je dat ergens anders nog instellen???
Wat me wel opvalt is als wanneer je op een map in deze computer of verkenner clickt met de rechtermuisbutton dat zoeken vetgedrukt staat (dus standaard...) ipv openen maar waar kun je dat ergens anders nog instellen???
Verwijderd
Volgens mij is dat waar je zat onder bestands typen. daar zou ook een knop standaard moeten zitten.
Anders verwijder je find ff uit het lijstje en voeg je hem na het getest te hebben.
Anders verwijder je find ff uit het lijstje en voeg je hem na het getest te hebben.
Ja maar die standaard betekend alleen maar een functie als primary zetten (staan overigens goed) dus niet default settings , en helaas kun je find niet verwijderenOp donderdag 13 juni 2002 12:59 schreef the_jeff het volgende:
Volgens mij is dat waar je zat onder bestands typen. daar zou ook een knop standaard moeten zitten.
Of weet iemand mischien waar je dit in het register ergens kunt vinden??
Verwijderd
hier heb ik ook last van met winxp.
Ik ben ook op zoek naar een oplossing. Ik heb nu bij bestandassociaties gezet dat een map moet worden geopend met explorer.exe. Nu wordt de map wel geopend, maar altijd in een nieuw venster.
Ik ben ook op zoek naar een oplossing. Ik heb nu bij bestandassociaties gezet dat een map moet worden geopend met explorer.exe. Nu wordt de map wel geopend, maar altijd in een nieuw venster.
Je hebt goed gezocht, maar net het verkeerde topic eruit gevist 
Kijk even hier: [rml][ WINXP]harddisk verwijst naar zoeken[/rml] en
[rml][ WinXP] Mappen willen niet openen in verkenner[/rml] - misschien dat je er iets aan hebt
Kijk even hier: [rml][ WINXP]harddisk verwijst naar zoeken[/rml] en
[rml][ WinXP] Mappen willen niet openen in verkenner[/rml] - misschien dat je er iets aan hebt
Pagina: 1