Toon posts:

[Win98] Defragmentatie probleeem

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:9 Ben weer maar eens aan het defragmenteren geslagen. De C-partitie was geen probleem nadat ik weer de nodige zaken tijdelijk gekilled had. Maar de D schijf, welke zeer gefragmenteerd is, blijft tegensputteren.
:( Als ik gewoon het defragmentatie proces opstart voor deze partitie (onder W98SE) dan komt hij met de error dat er een fout gevonden is en dat ik eerst Scandisk moet draaien.
Heb ik gedaan, zelfs in de meest gedetailleerde vorm, maar het defragmenteren blijft zeuren dat er een fout is die met Scandisk te verhelpen zou zijn. (In de logfile gekeken van de scan en daar staat nota bene in dat er geen fouten gevonden waren!!)

:? Wie kan me vertellen wat hier aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-05 14:49

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Probeer anders eens voor de gein voor extern tooltje voor het defragmenteren.

Misschien dat die het wel gewoon doet...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Ken je toevallig ook een defrag tooltje dat in de categorie shareware of zo valt?

Omdat W98SE het normalieter gewoon wel doet, heb ik weinig zin om hiervoor extra software aan te schaffen.

Alvast dank

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

kijk eens op www.download.com :P

Zoek eens op defragmention ofzo:

linkje: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=defrag&tg=dl-2001&search=+Go%21+

Zoekt en gij zult vinden (35 stuks in totaal ;)

BTW 5 sec werk, het zoeken, typen duurde iets langer >:)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Safe-mode proberen.

Verwijderd

OK, ik heb weliswaar geen probleem, maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met externe defrag applicaties. Doet die standaard app van Win98 SE het gewoon goed of heb ik bv O&O Defrag of Diskeeper nodig? Welke is de beste?

• CHARTMEN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2018

CHARTMEN

CH@RTMEN

Ik zou inderdaad even in de save mode booten en dan proberen te defragmeteren met een andere applicaties ervoor.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Rasheed187 - je schopt wel een heel erg oud topic :) Ik sluit dit topic eventjes - als je na het consulteren van de search nog een nieuw topic wilt openen, doe dit dan even in Software Algemeen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.