Hoog ping tijdens MOHAA

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een adsl basic abo bij planet en tot 2 weken geleden kon ik moeiteloos MOHAA online spelen. Mijn ping was dan ook gemiddeld 50 en dat was goed.

Maar sinds 2 weken geleden is mijn ping naar 100 of zelf hoger geschoten... gevolgd door laggy spel.

Ik run geen Kazaa of andere softwares als ik spel speelt dus daar kan het ook niet liggen.

Ik belde naar planet en die zei dat ik kazaa moest weghalen terwijl ik vertelde ik gebruik kazaa lite zonder spyware |:( dus die kon ook niet veel helpen.

Ik word nu bijna gek..... alles geprobeerd WinXP cleaninstall en al.... maar niets helpt.... iemand?

BVD

Lucky Goldstar

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:40

Damian

Insane Obtrusion

je ADSL is gewoon ff brak den kik, heeft @homo ook wel eens een weekje, gewoon ff afwachten dus denk ik, aan je pc/software ligt het denk ik niet...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb ik ook hoor, ene dag strakke ping naar UK server van 42 (chello) en de volgende dag is het 100-150..shit happens.

ees ook ff de MOH faq op http://www.mohmatch.com.
Staan enkele goede tweaks in, die verbeteren eht spel tijdens laggy momenten (je framerate cappen, rate aanpassen e.d.).

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 12:50 schreef Damian het volgende:
je ADSL is gewoon ff brak den kik, heeft @homo ook wel eens een weekje, gewoon ff afwachten dus denk ik, aan je pc/software ligt het denk ik niet...
Die heb ik al 2 weken dus ik dacht ook gewoon wachten maar het wilt maar niet beter worden.

Trouwens Planet Helpdesk heeft ping gemeten naar mijn computer en die is dik in orde... als ik via dos prompt mijn ping meet..... 18ms gemiddeld.... en ik speel alleen in Nederlandse of Engelse server.... Trouwens ik woon vlakbij Kop van zuid... misschien nog iemand met zelfde probleem?

Lucky Goldstar

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je snelhied IN het adsl netwerk zegt niks over de ping naar een UK server.....Immers je pakketjes moeten over diverse netwerken heen, die vertragen de boel.
Is dus ook buiten het bereik van jouw provider.

Verwijderd

misschien heb je wat aan de info in deze thread: [topic=519077/1/25]
Pagina: 1