Toon posts:

MacOS 9.2: Hoe maak ik muiscursor onzichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een programma tijdelijk de muiscursor onzichtbaar maken. Ik gebruik Vision Shell om in te programmeren en ben verder een complete knurft met C of wat dan ook. Hoe zet ik in MacOS9.2 de muiscursor uit/ op onzichtbaar?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

niet.

ik weet dat de DrawSprocket het kan. Zoek eens naar de verschillende Sprockets.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm...
Niet echt een menuutje ofzo waar je de muiscursor kunt veranderen/weghalen, zoals in windows? Van programmeeromgeving veranderen is namelijk niet echt een optie, het gaat erom dat ik een programma een beetje hack dat je de muiscursor niet meer ziet.
Ik kan natuurlijk altijd nog de cursor met 'setmousepos()' in een hoekje van mijn scherm houden en daar een zwart stickertje op plakken. Screenmodding! *D

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Op woensdag 12 juni 2002 11:58 schreef Benco het volgende:
Hmm...
Niet echt een menuutje ofzo waar je de muiscursor kunt veranderen/weghalen, zoals in windows? Van programmeeromgeving veranderen is namelijk niet echt een optie, het gaat erom dat ik een programma een beetje hack dat je de muiscursor niet meer ziet.
Ik kan natuurlijk altijd nog de cursor met 'setmousepos()' in een hoekje van mijn scherm houden en daar een zwart stickertje op plakken. Screenmodding! *D
hoe kazig :)
je zou eens kunnen kijken in de devdocs van apple...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

je kunt zelf een relatief eenvoudig proggie schrijven (Carbon oid) dat de cursor set. wel een interessant onderwerp :) ik zal es kijken of ik dat kan fixen :) (geen extensies, want dat is BAD! en not done :( )

[edit]
ik weet zeker DAT t kan, alleen nog ff HOE t kan :)