e-mailadres veranderen = nieuw password?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57772

Topicstarter
Ik heb in mijn profile van mijn normale account "SHADOWCOM" even het emailadres veranderd naar m'n chello adres.
Nou kan ik daar op het werk niet bij en krijg ik dus net te lezen dat ik een nieuw wachtwoord toegemaild krijg.
WTF????

Nou kan ik dus heel de dag niet meer GoT-ten met mijn normale account. Dat betekend dus een hele dag zonder de HK!!!

Je wordt hier dus blijkbaar gestraft als je je profile up to date houdt.

Is het niet mogelijk om gewoon mijn emailadres te kunnnen veranderen zonder een nieuw wachtwoord te krijgen, ik vind dit zo'n zware onzin!
Mocht het mogelijk zijn zou 1 van de modjes even mijn nieuwe wachtwoord kunnen mailen naar sander@aces-it.nl maar dat zal wel weer niet mogen ivm privacy ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 23:18

D2k

dan mail je naar gathering@tweakers.net en maak je GEEN kloon aan die dan nu weer geband moet worden

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

En daarvoor maak je een kloon aan ? Je kan toch ook gewoon mailen naar gathering@tweakers.net ?

/edit : D2k, ook goedemorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 12 juni 2002 11:26 schreef Courage het volgende:
/edit : D2k, ook goedemorgen :)
slome :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou sorry hoor, die clone haal ik vannavond wel weer weg.

Maar heeft het nut om naar gathering@tweakers.net te mailen, krijg ik dan m'n wachtwoord of krijg ik gewoon te horen dat ik pech heb en maar moet wachten tot vannavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

voorlopig moet je eerst maar eens wachten tot er iemand voorbij komt die er wat over te zeggen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het is natuurlijk niet voor niets dat er bij het wijzigen van je e-mail adres een nieuw wachtwoord gegenereerd wordt. Dat jij dat zulke zware onzin vindt... tsja...

En goh, je kunt nu heel de dag niet GoT-en :o
Je kunt gewoon GoT-en, je kunt alleen niet inloggen en dus niet de HK in. Dat kun je inderdaad wel zien als een zware straf ja :?

En denk je nu echt dat ze een wachtwoord van een account waar je nu zelf niet eens onder post naar een onbekend e-mail adres gaan sturen :?

Waar mensen zich al druk om kunnen maken zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

Op woensdag 12 juni 2002 11:29 schreef nothappy het volgende:
Da's knap van je als je dat kan.
Maar heeft het nut om naar gathering@tweakers.net te mailen, krijg ik dan m'n wachtwoord of krijg ik gewoon te horen dat ik pech heb en maar moet wachten tot vannavond?
Mail nou maar gewoon, je zal zien dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:04

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 12 juni 2002 11:29 schreef nothappy het volgende:

Nee, dan wijzig ik (of een andere DT-er) je emailadres weer naar die van je werk.

Als je dus mailed en daarin je oude en je nieuwe adres, alsmede je gotnick komt alles goed :)

Edit: verduidelijking.

Geef in je mailtje het adres aan waarin je het veranderd hebt, het adres waarmee je geregistreerd bent, wat je gotnick is en waar je um vandaag naartoe wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5093

Op woensdag 12 juni 2002 11:25 schreef nothappy het volgende:
Je wordt hier dus blijkbaar gestraft als je je profile up to date houdt.
Tja, da's ook een manier om iets uit zijn verband te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 11:33 schreef TgF het volgende:

[..]

Tja, da's ook een manier om iets uit zijn verband te trekken...
Owkee, de mail is weg.
Maar je kan je voorstellen dat ik dit gewoon zwaar irritant vind en ik vind het overbodig om voor een kleine verandering in m'n profile een nieuw wachtwoord te moeten krijgen.

Maarja, als het met de mail opgelost is ben ik jullie weer zeer dankbaar.
Nouja, een beetje dankbaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:04

Jaymz

Keep on moving !

Mail ontvangen en geregeld :)

/afgehandeld :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.