Toon posts:

Creative 4.Surround in auto?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon niet zo gauw vinden of dit al eens gevraagd is, maar wat ik me afvraag;
Een vriend van me wil in zn bestelbus zo'n 4.surround inbouwen.

Op de versterker/bassbox staat 15volt.

Zal hij dan ook werken op 12 of 13,8 volt?

Of is hier een andere oplossing voor?

Verwijderd

Koop een transformator voor in de auto die van 12v 220v maakt heb ik ook gedaan gebruik de 4 boxen set van cambridge(creative) en werkt perfect subwoofer achterin...

:7

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Op woensdag 12 juni 2002 14:37 schreef sheepz het volgende:
Koop een transformator voor in de auto die van 12v 220v maakt heb ik ook gedaan gebruik de 4 boxen set van cambridge(creative) en werkt perfect subwoofer achterin...

:7
dat is wel een omslagtige en dure manier... ik zal het toch gewoon ff op 12volt proberen... is maar 3v verschil je heb hoogstenst kans dat er bij hoge pieken distorsen ontsaat...
Als het niet werkt zal ik gaan zoeken naar een 12->15volt omvormer...

n54 power!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 22:51

Sick Nick

Drop the top!

Walkmans/discmans/minidiscs/enz werken op 1.5 volt en oplaadbare batterijen geven 1.2 volt. Misschien dat 15 volt en 12 volt ook lukt?

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Op woensdag 12 juni 2002 19:25 schreef TMDevil het volgende:

[..]

dat is wel een omslagtige en dure manier... ik zal het toch gewoon ff op 12volt proberen... is maar 3v verschil je heb hoogstenst kans dat er bij hoge pieken distorsen ontsaat...
Als het niet werkt zal ik gaan zoeken naar een 12->15volt omvormer...
dc/dc converters zijn bij disply te koop.

maar waarom wil je creative set in je auto... :? Je kan beter gewonen autospeakers erin klussen

if broken it is, fix it you should

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2025

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Voor iedereen die twijfelt aan het nut van dit topic...
Ik heb het zelf voor gein eens uitgetest met een discman en een fps 2000 setje in een Nissan Micra van 1990. Ik vond het geweldig klinken. De woofer was minder overheersend dan originele carwoofers die ik wel eens gehoord heb en ondanks dat hij in een kleine ruimte moest werken loeistrak! :9~

Zijn er al meer mensen die het getest hebben?

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

kan je toch nog iets leuks doen met zo'n setje, als iemand er 1 heeft wil ik het best uitproberen in mijn auto hoor :+

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1