P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000
Waarschijnlijk ligt het niet aan je ADSL verbinding maar aan de host, dat hij maximaal maar 1 VPN verbinding accepteerd.
Trouwens, de edit knop is er niet voor niets
Zou kunnen....is je modem getweakt???Op woensdag 12 juni 2002 12:35 schreef XTracer het volgende:
Waarschijnlijk ligt het niet aan je ADSL verbinding maar aan de host, dat hij maximaal maar 1 VPN verbinding accepteerd.
Verwijderd
Hey, ik heb het zelfde probleem en zie hier niet de oplossing. Moet m'n router dit ondersteunen, of ligt het aan de instellingen van de pc's, of ligt het aan de server waarnaar ik wil verbinden???
Ik heb een sweex router (LB200010), en wil met twee computers (gebruiken Cisco VPN Client 4.0.3) een IPSec verbinding maken met de vpn.tue.nl, met dus ook twee verschillende gebruikersnamen/wachtwoorden.
Ik heb een sweex router (LB200010), en wil met twee computers (gebruiken Cisco VPN Client 4.0.3) een IPSec verbinding maken met de vpn.tue.nl, met dus ook twee verschillende gebruikersnamen/wachtwoorden.
Verwijderd
Nou, probeer het zou ik zeggen. Om daar nou een topic van tweeeneenhalf jaar voor te kicken..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()