Toon posts:

[cm] Fans removable Hd rack weg te halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de removable HD rack van de mycom, het is niet echt meest super kwaliteit. De fannetjes die er in zitten 2 x 40x40 maaken een heleboel herrie. Zou ik deze gewoon weg kunnen halen zonder dat mn hd te heet word of stuk gaat.?
ander sluit ik ze gewoon aan op mn baybus :)

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:23
Ik zou zeggen, probeer het uit, dan weet je het :)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

even zoeken naar "hdd temperature pro" daar mee kun je precies zien hoe warm je harddisk wordt. btw. mijn ibm 40 Gb 60 GXP wordt gemiddeld 27/ 28 graden, er zit echter wel een 80 mm fan voor. (Chieftec kast :D)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 10:18 schreef Tomaat het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het uit, dan weet je het :)
hehe jahhh LOL Hey het heeft niet gewerkt nu is mijn hd dood |:( :P

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:04

sKitZo

:)

zoveel verschil maken die 2 gare fannetjes niet hoor. Meestal zitten ze nog op een vage plek ook, dan koelen ze meer de kabeltjes van je rack dan je hd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 10:25 schreef sKitZo het volgende:
zoveel verschil maken die 2 gare fannetjes niet hoor. Meestal zitten ze nog op een vage plek ook, dan koelen ze meer de kabeltjes van je rack dan je hd :)
ze zitten voorop en ze blazen heel erg weinig lucht op mijn hd :(

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kun je er gewoon uithalen. Mocht de boel dan toch te heet worden (wat ik betwijfel) dan kun je er nog altijd Pabst fannetjes inzetten, op aconto.de kun je alle soorten en maten bestellen, dus ook 4x4.

En als je nog eens een ECHT goed rack wil, zou ik eens naar een lian-li uitkijken. Die racks heb ik ook en gaan gewoon NIET stuk. Goed spul.
Pagina: 1