Toon posts:

Brommende cooler op mijn Gf4 ti4200 :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Elke morgen als ik mijn computer opstart begint de coolerfan van mijn Club 3D GF4Ti4200 te brommen :) Net alsof hij niet wil starten. :) Na een minuutje is dat weg. Dit is pas de laatste dagen het geval.

Weet iemand wat dit is ?

mvg
dennis

Verwijderd

dat is de smeer olie die koud is. Dat is stroef en naar een minuutje is door het ronddraaien van de as, warm geworden en dat glijdt het beter. en dan hoor je niets meer.

Verwijderd

Als je dit ergelijk vind zou jer een andere koeler op kunnen zetten, maar be careful want het wil wel eens mislukken. Als je er dan toch een andere koeler op zet dan zou ik er direct een goede op zetten. Dan kun je later/nu dat ding wat gaan overclocken, ju kunt namelijk met een beetje fatsoenlijke koeling die kaart van jouw wel op de zelfe snelheid laten draaien als een 4600 :P

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:56 schreef tiesto2tiesto het volgende:
Als je dit ergelijk vind zou jer een andere koeler op kunnen zetten, maar be careful want het wil wel eens mislukken. Als je er dan toch een andere koeler op zet dan zou ik er direct een goede op zetten. Dan kun je later/nu dat ding wat gaan overclocken, ju kunt namelijk met een beetje fatsoenlijke koeling die kaart van jouw wel op de zelfe snelheid laten draaien als een 4600 :P
Ik heb nog geen een koeling dat zien doen anders :+