Tweedehands HP Laserjets sites?

Pagina: 1
Acties:

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Wie kent er een paar sites waar ik tweedehands HP Laserjets kan kopen. Heb zelf gezocht via google en altavista enzo. maar vind er helaas niet veel. Geen veilingsites graag maar direct kopen sites :). Het liefs wil ik een LJ2100 hebbuh.

Mijn dank is groot.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Denk dat het heel erg tegen gaat vallen.
Er worden niet zo gek veel laserprinters 2ehands aangeboden ben ik bang.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Het aanbod is zeker schaars maar ik heb weleens een paar goeie sites gezien die goede tweedehands laserjet boden. Die sites ben ik helaas vergeten :'(. Dus mijn laatste kans ligt hier...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
KLeine kans dat je die 2ehands vindt. Je meot er net tegenaan lopen bij een bedrijf wat ze weg doet, maar dat gebeuert neit vaak. Meestal draaien die laserjets door totdat ze echt helemaal kapot zijn. Ik heb thusi teovallig een Laserjet IIIp kunnen regelen, maar dat was echt pure mazzel.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Niet gewoon bij de standaard 2e hands sites?
www.2ehands.nl ofzo?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Laserjet IIIP is een vrij groot ding. 2ehands.nl en marktplaats.nl heb ik ff nogmaals bekeken maar deze hebben echt heel weinig tot niets. Ze hebben wat laserjets maar niet degene(n) die voor mij interessant zijn.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik ben op Tweakers in de pricewatch ooit zo'n bedrijf tegengekomen die 2e hands spul (voornamelijk partijen) van bedrijven op kocht, opknapte en verkocht. Site zag er netjes uit maar ik weet echt niet welk bedrijf dat was. Ik kwam er omdat ze een LCD monitor wel heel erg goedkoop aanboden en op de site las ik dus pas waarom.

Weet nog wel dat ze een irritante web shop assistente hadden op die site. Die wilde overal bij helpen die muts MAAR DAT WILDE IK HELEMAAL NIET!!!!

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
De enigste winkel die ik ken is Now That's it in Den Haag. Deze hebben regelmatig tweedehands HP laserjets.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• Khadgar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2015
Naast Now Thats It (http://www.nowthatsit.nl/) kun je ook kijken bij Flextion Direct (http://www.flectiondirect.com/) voor Refurbished en 2e hands artikelen.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:33

Vidra

Vragen?

www.restart.nl > ffies een mailtje sturen deze gasten hebben altijd laserjets nieuw, demo of 2e hands

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Of bij Device in Haarlem.

* Gutteguttegut ziet net dat ze er een HP LaserJet 4000 voor €460 excl. b.t.w. hebben....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Bij Flection Direct hebben ze een Laserjet 6P, is dat misschien wat? Kost 99 euro :)

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zoek er ook nog een :)

T.net gallery | V&A ads

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hier zijn refurbished laserjets te vinden, op dit moment zijn de IIIp's echter niet aanwezig.

http://www.home.zonnet.nl/sparepart/

Dit type is erg degelijk en prima als je low-budget lekker wilt kunnen printen. Hij 300 dpi, 4 ppm. Je zult er wel genoeg geheugen in moeten hebben (2Mb) en een lower tray die onderop de printer geschroefd kan worden is erg aan te raden (als die er al niet onder zit).

Verwijderd

In het Brabantse Uden, zit in de loopkantstraat een winkel Orbit, deze verkoopt 2e hands computers en heeft zeer regelmatig ook laserprinters.
Heb er zelf 2 laserjets 4 en een laserjet 5p en 5l gekocht.
kijk op http://www.orbitdirect.nl/

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Ik moet zeggen dat er wel errug interessante sites tussen zitten. Elk site heeft wel wat maar net niet genoeg (ik ben stout :o). Wie o Wie heeft nog leuke relevante sites voor mij. Alvast bedankt weer!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

ik vind deze links goed genoeg... als je 2e hands wil moet je niet zo kieskeurig zijn...

anders klik maar eens wat weg op http://marktplaats.pagina.nl/

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:58
Ik heb anders nog wel een hp Laserjet 4000 te koop voor je :)

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Als het goed werkt en je vraagt een redelijke prijs ervoor, heb ik wel zeker interesse :)

Verwijderd

ik heb ook nog een HP4000T in aanbieding zeer netjes.
maar hoort eigen in V&A denk dit topic :)

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Als het goed werkt en je vraagt een redelijke prijs ervoor, heb ik wel zeker interesse :) (Ik val in de herhaling lol)

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Topicstarter
Voor de mensen die nog interesse hebben:

http://www.hpdemosales.com
Pagina: 1