[capture] werkt niet met 2 videokaarten geinstal.

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
M'n primaire videokaart is een Asus V7700 deluxe, met video in. Capture werkte altijd prima. Nu heb ik er van het weekend een Geforce2 MX bijgezet (PCI) voor 2e beeldscherm. Capturen in Win98 werkt nu ineens niet meer. In plaats van de overlay krijg ik een keurig roze overlay. Wel geluid, geen beeld.
Iemand die dit eerder heeft meegemaakt? Wat kan ik er aan doen (behalve de extra kaart eruit trekken als ik wil capturen?)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Jaymz

Keep on moving !

[AVH] => [VB] :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Misschien komt het omdat de kaarten dezelfde drivers gebruiken, of dat de voeding het dan niet meer kan trekken (wat mij zeer onwaarscheinlijk lijkt)
Als je alle drivers opnieuw installeert (en natuurlijk eerst de oude verwijdert) doet ie het dan nog? Probeer gewoon de nieuwste drivers te installeren.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

He microkid!
Als jij aan het capturen ben, capture jij het dan naar een andere hardeschijf of gewon de schijf waar windows op staat?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:11 schreef Nuadu het volgende:
He microkid!
Als jij aan het capturen ben, capture jij het dan naar een andere hardeschijf of gewon de schijf waar windows op staat?
Zelfde fysieke schijf, andere partitie.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.