Toon posts:

Frontpage VBscript --> VBscript

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien een vreemd vraagje, maar ik stel de vraag ook voor iemand anders :P

De vraag van mijn collega: "Weet / heeft iemand een manier om Frontpage VBscript om te zetten naar puur VBscript om zo de "frontpage extenties" op de webserver te ontlopen."

Verwijderd

Frontpage VBscript :? Hier heb ik echt nog nooit van gehoord? weet je zeker dat niet iemand je in de zeik probeerd te nemen?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:41

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Waarschijnlijk bedoel je de code, voor bijvoorbeeld versturen van een formulier.

Tsja..... kijk eens op een paas scriptingsite, moeten vast wel in de FAQ staan, zoals
www.asp101.com
www.aspalliance.com
....

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee, ben er niet in thuis... haha... Volgens mij probeert hij me niet te flessen, dan zou het eerder zijn omdat hij het zelf niet weet...

Ik ook niet, want ik werk niet met Frontpage.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 08:48 schreef gorgi_19 het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je de code, voor bijvoorbeeld versturen van een formulier.
Ik denk dat hij dat inderdaad bedoeld. Ik werk zelf met PHP em MySQL, dat hele ASP / VBScript verhaal heb ik weinig kennis van.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04
Ik heb er ook alvast nog nooit van gehoord.

En ik denk ook dat je beter af bent bij google of bij sites waar je scripts kunt downloaden dan bij GoT.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.