Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
[quote]
maarja, welke gek neemt nou onboard sound > was meer wat geweest voor gasten zoals egosys / m-audio / creative? (kan die zijn naam waar maken )
[quote]
Je geeft nu zelf het antwoord. Onboard sound is nooit je dat geweest. Met die buis wordt de geluidskwaliteit echter behoorlijk verbeterd zodat dat nadeel niet meer speelt en is onboard sound een reële optie geworden. Scheelt weer een aparte geluidskaart en dus ook en PCI-slot.
Alleen een beetje jammer dat er nu een zooi PCI-sloten worden geofferd voor die buis.
/edit:
hij was al eens langsgekomen op de frontpage...
maarja, welke gek neemt nou onboard sound > was meer wat geweest voor gasten zoals egosys / m-audio / creative? (kan die zijn naam waar maken )
[quote]
Je geeft nu zelf het antwoord. Onboard sound is nooit je dat geweest. Met die buis wordt de geluidskwaliteit echter behoorlijk verbeterd zodat dat nadeel niet meer speelt en is onboard sound een reële optie geworden. Scheelt weer een aparte geluidskaart en dus ook en PCI-slot.
Alleen een beetje jammer dat er nu een zooi PCI-sloten worden geofferd voor die buis.
/edit:
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
ja..idd..Alleen een beetje jammer dat er nu een zooi PCI-sloten worden geofferd voor die buis.
/edit:
maar buis verbeterd echtniet alles.. wat dacht je van AD/DA convertoren.. heel belangrijk..voor goeie betaal je veel...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Er werd verteld dat dit ding erug goed was voor games en muziek make dus ik denk niet dat hij onzin is. Ik zou hem wel eens willen testen
Zul je ongetwijfeld gelijk in hebben (ben geen audioprofessional), maar veel mensen hebben de neiging om af te haken als het aankomt op onboard geluid, omdat ze (menen) met slechte kwaliteit te maken te hebben.Op woensdag 12 juni 2002 02:58 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
ja..idd..
maar buis verbeterd echtniet alles.. wat dacht je van AD/DA convertoren.. heel belangrijk..voor goeie betaal je veel...
Nu zal dit in een (groot) aantal gevallen wel kloppen, maar voor (simpele) games en het afdraaien van MP3-tjes is onboard geluid IMO goed genoeg. Voor de mensen die toch bij hoog en laag blijven beweren dat onboard geluid hiervoor niet geschikt is, komt AOpen met deze oplossing.
/edit:
Zelf heb ik ook onboard geluid (2-kanaals AC'97) en ik heb geen klagen over de geluidskwaliteit van mijn MP3-tjes. Mijn stereo-installatie maakt een hoop goed
Het enige wat zuigt aan mijn onboard geluid, is dat het niet lekker werkt onder SuSE Linux 7.2, maar misschien dat het beter wordt met SuSE 8.0.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Neem liever een geluidskaart met digitale uitgang. Dan kan je iedere DA-converter nemen die je wilt, en ook een buizenversterker als je dat leuk vindt.
Ik zou niet dit mobo nemen.
Ik zou niet dit mobo nemen.
Siditamentis astuentis pactum.
Pagina: 1