Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM] 5210 en extra sms opslag???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik ben ook sinds kort in het bezit van een nokia 5210.
Het is wel een lekker stoer dingtje.
Maar toen was ik dus even aan het rond neusen op de site van nokia bij de specificaties van dit toestel en toen ging naar de FAQ en daar stond in dat dit toestel ook 30 smsjes kon opslaan in het geheugen van de telefoon.

Nou is mijn vraag??? is dit ook waar????
Want als ik mijn inbox van de sms vol heb dan zie ik toch maar echt 15 opstaan en die staan dan op de sim-kaart en niet in de telefoon.

Of heeft dit ook weer te maken met de software.
Mijn software versie is: 5.16

Alvast bedankt.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57
bij mijn 6210 slaat hij ze automatisch op in de telefoon als de sim vol zit

wat er op de site staat is denk ik dat er afhankelijk van de simkaart 30 smsjes kunnen worden opgeslagen (op de simkaart)
jij kan er dus maar 15 op je simkaart

Tijd van werken, tijd van rusten

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op woensdag 12 juni 2002 01:59 schreef Xp_Ready het volgende:
Hoi.

Ik ben ook sinds kort in het bezit van een nokia 5210.
Het is wel een lekker stoer dingtje.
Maar toen was ik dus even aan het rond neusen op de site van nokia bij de specificaties van dit toestel en toen ging naar de FAQ en daar stond in dat dit toestel ook 30 smsjes kon opslaan in het geheugen van de telefoon.

Nou is mijn vraag??? is dit ook waar????
Want als ik mijn inbox van de sms vol heb dan zie ik toch maar echt 15 opstaan en die staan dan op de sim-kaart en niet in de telefoon.

Of heeft dit ook weer te maken met de software.
Mijn software versie is: 5.16

Alvast bedankt.
Ik weet niet hoe het bij deze telefoon zit, maar het zou kunnen zijn dat ze naar je telefoongeheugen gaan als je ze naar "Archief" of "Mijn Mappen" ofzoiets verplaatst. Probeer het maar uit.
Mijn 8310 (en hiervoor 6210) sloeg ze inderdaad standaard in het telefoongeheugen op, als de SIM vol was.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Op woensdag 12 juni 2002 08:55 schreef Driek het volgende:
bij mijn 6210 slaat hij ze automatisch op in de telefoon als de sim vol zit

wat er op de site staat is denk ik dat er afhankelijk van de simkaart 30 smsjes kunnen worden opgeslagen (op de simkaart)
jij kan er dus maar 15 op je simkaart
Juist...ligt in dit geval gewoon aan je sim-kaart. Niets aan te doen dus... ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan best jammer.
Want ik heb nog geen optie kunnen vinden om ze te kunnen verplaatsen naar het archief of een andere plek.
Maar wel is raar dat ze er dan ook nog eens erbij zetten dat het een dynamische geheugen is van de telefoon.
Want ze zetten er niet bij dat het van de sim-kaart afhankelijk is.