[ADSL] Snel...Eweka is pas snel!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:50

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Het is niet te filmen...ik haalde vanavond snelheden (theoretisch niet mogelijk toch..) van 1800 kb/sec :)

Zie de screenshots!! NEE ze zijn niet bewerkt met Photoshop of iets dergelijks!

Ik ging vanavond even Windows 2000 Servicepack 2 van Microsoft.com downloaden en kwam (mbv DownloadAcc. Plus) tot de volgende snelheden!

Het begon rustig....
Afbeeldingslocatie: http://www.visionmaster.nl/adsl/dap_574_kb_sec.gif

Na een paar seconden vloog de snelheid omhoog :

Afbeeldingslocatie: http://www.visionmaster.nl/adsl/dap_929_kb_sec.gif

Om vervolgens bij iets van 70 Mb (1 minuut later ofzo) op 1807 Kb/sec te eindigen...

Afbeeldingslocatie: http://www.visionmaster.nl/adsl/dap_1807_kb_sec.gif

pfff...is dit snel of niet... :)

Hmm...Eweka..je moet er even op wachten...maar dan heb je ook wat!!

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Verwijderd

netjes.. kom ik dan met mn 56 kb/s :'(

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bij speedtest.nl komt dat Eweka dr uit als heel snel, toch? maar 1800 kb/s, ik denk toch dat dat niet klopt, hoor :)
ik gebruik zelf iGetter (voor een mac dus) en soms geeft ie ook inene 140 kb/s s (klinkt niet echt heel erg, ok :) )maar ik heb adsl plus, met een downloadspeed van 96 kilobyte/s en in de realiteit 80 kb/s, maar hoe leuk die 1800 ook klinkt, kben bang dattie dat enit echt haalt (tzou wel leuk zijn als t wel t geval was, maarja :))
Maar, dat soort progjes hebben dus nog wel eens de neiging je snelheid verkeerd aan te geven (kheb t ook wel meegemaakt met een vriend van me met kabel en DAP, die inene even een dowloadspeed haalde van 500kb/s --> niet dus :), jammer, maar waar :) )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

Kan het niet zo zijn dat je eerst download en dan reconnect en dat je de eerst x mb's al binnen hebt. ZOdat het net alsof het lijkt dat je wh00t snel gaat :?

Verwijderd

Ik snap iets niet. Waarom heb jij die snelheid als je niet aan het downloaden bent?? :? Toch lopen photosjoepen? :P

• Brazza

Brazza

Byte me!

1.8 mb/s hoeveel Mbit is dat eigenlijk. Ben niet zo'n rekenwonder op dit tijdstip... :O Don't ask.. |:(

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Download Accelerator - de snelheidsmeter bij uitstek! Met mijn chellolijntje kom ik dan ook met gemak aan 500 kB/s. Slaap verwekkend dit. :Z

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Snelheden van download managers kloppen nooit.
Dit een standaardfeit.

DUmeter vind ik persoonlijk wa realistischer.

• Brazza

Brazza

Byte me!

Als die maar niet alle interfaces pakt. Localhost etc..

• ThaHandy
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

omdat jij gaat pauzeren, @ ISP word i verder gecashed, dan ga jij weer reseume dan gaat i idd vet snel :)

* ThaHandy denkt er zo over :{

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jah, maar als hij bij mij zo 'supersnel' gaat, dan gaat 'ie naar de 170 en snel weer terug naar de 50, het is echt geen 1.8 MB per seconde, maar het is vooralsnog wél snel :7

Dividend for Starters

• TheVMaster
  • Laatst online: 08:50

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 03:57 schreef ThaHandy het volgende:
omdat jij gaat pauzeren, @ ISP word i verder gecashed, dan ga jij weer reseume dan gaat i idd vet snel :)

* ThaHandy denkt er zo over :{
Zo'n vermoeden had ik al :) maar ja..gemiddeld toch nog iets boven de 500kb/sec :) dat klopt wel aardig voor een 7800/512 abo ;)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
De download staan op pause en toch hebben ze die mega snelheid :?

Maar ik zou er geen problemen mee hebben als dit bij @home ook zo snel zou gaan :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Bedankt voor het melden, maar dit is een beetje nutteloos. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.