Toon posts:

ud cannot connect to server (ivm draytek router?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn pctje laten gebruiken voor ud, dat kankerbestrijdings project. Lijkt me een goed doel. Ik krijg alleen mijn registratie niet voor elkaar, als ik wil inloggen na het invullen van mijn nieuwe gegevens krijg ik de volgende fout:

unable to connect to the ud server. Please try again. If you are using a proxy server, please verify the settings with your network administrator.

wat doe ik hieraan?

zelf heb ik gevonden dat ik de poorten 80 en 443 outbound moet openen, hoe doe ik dit? (draytek vigor2200usb) www.draytek.nl

Verwijderd

Ga naar de 'Router Web Configurator' page (oftewel, connect met je browser naar de admin page van de router) en click op NAT Setup. Daarna ga je naar 'Open Ports Setup'.

Verwijderd

Voor uitgaand verkeer hoef je niks op je Draytek open te zetten, als poort 80 dicht zou staan kan je ook niet op dit forum posten.

Dit zal de oorzaak wel zijn :

GMP Off-line June 10-12 for maintenance

Verwijderd

Topicstarter
mwah.. |:(

bedankt iig

Verwijderd

Topicstarter
hmm tis nu toch al 2200 geweest, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken..ligt dit nog aan mij of is het gebeuren nog steeds down?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 23:41 schreef miessie het volgende:
hmm tis nu toch al 2200 geweest, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken..ligt dit nog aan mij of is het gebeuren nog steeds down?
Ik denk dat die 22:00 een andere tijd-zone is ? :? |:(

no flame intended :+

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:02
Op woensdag 12 juni 2002 23:45 schreef Pedro_nr1 het volgende:
Ik denk dat die 22:00 een andere tijd-zone is ? :? |:(

no flame intended :+
Die 22:00 was GMT..23:00 uur nederlandse tijd dus.(die 23:00 uur was gisteren trouwens, niet vandaag..het is waarschijnlijk allemaal wat uitgelopen..) In de DPCH van gisteren staat:
Op woensdag 12 juni 2002 20:58 schreef Ralphie het volgende:
FYI

Ik kan zo langzamerhand weer pakketjes ontvangen en verzenden, duurt ff voordat je er doorheen komt, maar het lukt :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Reply removed by user
Laat maar, het is al laat |:(

Verwijderd

Topicstarter
dan heb ik dus toch nog een probleem met mijn router...
weet niet of dit werkt...
[img][url="ftp://degrootonline.nl"]ftp://degrootonline.nl[/url]@ftp.degrootonline.nl/naamloos.JPG[/img]

Verwijderd

Topicstarter
het werkt inmiddels, ik heb de poorten open gezet en vanochtend werkte het.
Pagina: 1