Na een helehoop gepiel en gehannes heb ik dan eindelijk Debian geinstalleerd gekregen op mijn Sun SparcStation 5.
In de aanloop naar de oplossing heb ik hierover al 2 posts gedaan:
[topic=520521]
[topic=520529]
Na al deze hulp nogmaals opnieuw begonnen en warempel het leek te werken.
Bijna dus...
Het scherm toonde SILO maar daar bleef het dan ook bij. Na een tijdje verscheen de melding "Unknown Ext2 error"....
Dit zette mij aan het denken. Silo wel gevonden maar de kernel niet. Bleef vaag. Nu bleek silo.conf te verwijzen naar de symbolic link vmlinuz....
Wat bleek nu de door de installlatie aangemaakte symbolic link is FOUT!!!
De link verwijst naar vmlinuz-2.2.19 dit moet echter zijn vmlinuz-2.2.19-sun4cdm !!!!!
Na het updaten van de link werkt alles nu ineens en kan ik na 3 dagen en nachten pielen eindelijk met een gerust hard naar bed.
Maar nu toch mijn vraag is dit een BUG in de installer en en zo ja waar meldt ik dit?
Groet, Sjeng
In de aanloop naar de oplossing heb ik hierover al 2 posts gedaan:
[topic=520521]
[topic=520529]
Na al deze hulp nogmaals opnieuw begonnen en warempel het leek te werken.
Bijna dus...
Het scherm toonde SILO maar daar bleef het dan ook bij. Na een tijdje verscheen de melding "Unknown Ext2 error"....
Dit zette mij aan het denken. Silo wel gevonden maar de kernel niet. Bleef vaag. Nu bleek silo.conf te verwijzen naar de symbolic link vmlinuz....
Wat bleek nu de door de installlatie aangemaakte symbolic link is FOUT!!!
De link verwijst naar vmlinuz-2.2.19 dit moet echter zijn vmlinuz-2.2.19-sun4cdm !!!!!
Na het updaten van de link werkt alles nu ineens en kan ik na 3 dagen en nachten pielen eindelijk met een gerust hard naar bed.
Maar nu toch mijn vraag is dit een BUG in de installer en en zo ja waar meldt ik dit?
Groet, Sjeng