Ik heb een server staan, met daarin te veel schijfruimte om op tape te kunnen backuppen (betaalbaar), dus toen dacht ik: stop zo'n hd wisselframe/slede in een andere bak en backup het daarnaar toe, maar 120gb over het netwerk pompen duurt echt te lang 
Dus nu vroeg ik me af: kan ik die backup disk niet gewoon, in de slede, in de server plaatsen en dan: unmounten en er uittrekken, en later weer inprikken & mounten?
Ik heb zo'n rackje met een sleuteltje: dus als je die om draait gaat eerst de stroom van de HD af en dan haal je hem er pas echt uit. De zelfde HD komt er steeds gewoon weer in. Hij zou aan een promise ultra100 tx2 komen te hangen als slave. (mocht dat wat uitmaken)
Met de search vond ik alleen de zelfde vraag, zonder echt eenduidig antwoord.
Dus nu vroeg ik me af: kan ik die backup disk niet gewoon, in de slede, in de server plaatsen en dan: unmounten en er uittrekken, en later weer inprikken & mounten?
Ik heb zo'n rackje met een sleuteltje: dus als je die om draait gaat eerst de stroom van de HD af en dan haal je hem er pas echt uit. De zelfde HD komt er steeds gewoon weer in. Hij zou aan een promise ultra100 tx2 komen te hangen als slave. (mocht dat wat uitmaken)
Met de search vond ik alleen de zelfde vraag, zonder echt eenduidig antwoord.
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere