Toon posts:

COM21 delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een andere post van KIP hier ergens in de hardware algemeen wordt gevragd om hulp:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 22:55 schreef KIP het volgende:
Moet ik mijn Sonera kabelmodem op 'HUB' of op 'NODE' zetten?

Ik weet het echt niet...:o[/quote]Nu ben ik niet helemaal overtuigd van zijn bedoeling hiermee, maar wel zou ik willen weten hoe je deze gemakkelijk kunt delen over een intern netwerkje.

Ik heb nog een aantal PC's en die staan in een andere kamer. Mijn C;)m21 staat bij mijn allesopener in de huiskamer met Sjell:D.
De alles opener is voorzien van 2 netwerkkaarten, maar op die manier moet ik 2 pc's aanzetten om in die andere kamer te kunnen netten.

Kan ik tussen de C;)m21 en de netwerkkaart een hubje hangen? of moet dit een switch of routertje worden?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Zelf ben ik Chello-er, maar ik neem aan dat Sonera een soortgelijke policy aanhoudt.

NEE, je kunt je hub niet tussen het modem en de netwerkkaart(en) plaatsen. Tenminste kan wel, maar mag niet...
Wil je via meerdere PC's gebruik maken van het internet, dan zit er nix anders op, dan twee PC's aan te zetten als je met de andere PC op het internet wilt...

Sorry...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(