Omdat mijn Ati Rage Xpert 2000 flink zat te nekken en te stotteren bij het afspelen van films/DVD's en spellen heb ik dus lekker goedkoop een Hercules Prophet 4500 64MB Tv-out gekocht (ja ik weet het, niet echt een superkaart maar ik speel bijna geen spellen dus dat hoeft voor mij ook niet)
En ik ben er erg tevreden over; werkt lekker.. TV-out werkt ook perfect.. Maar....
Ik wilde een Divx'je op videoband zetten voor een vriendin van mij, zie ik tot mijn verbazing dat mijn computer zomaar ff lekker gaat rebooten na ongeveer 2 uur te hebben gespeeld.. Gewoon op TV-out draaien maakt geen zak uit, dat doet ie gewoon.. maar met MicroDVD even 3 uur een film laten showen via tv-out dan valt eerst het beeld weg en daarna boot ie.. Met mijn Xpert 2000 nooit problemen mee gehad..
Mijn configuratie:
AMD Duron1300
Zalman CNPS6000-AlCu met CPU temp netjes rond de 40 graden
Hercules Prophet 4500 64MB Tv-out
SBLive! Player
Sigma H+ kaartje
2 Realtek 10/100 netwerkkaartjes
Maxtor 15GB
Maxtor 30GB (ATA100)
Maxtor 80GB (ATA100)
Pioneer 105F DVD
Plextor 16x10x40
Ik heb Windows XP dus al 2x opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan..
Laatste 4in1 drivers/Hercules driver/Windows Update.. allemaal gedaan..
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen??
En ik ben er erg tevreden over; werkt lekker.. TV-out werkt ook perfect.. Maar....
Ik wilde een Divx'je op videoband zetten voor een vriendin van mij, zie ik tot mijn verbazing dat mijn computer zomaar ff lekker gaat rebooten na ongeveer 2 uur te hebben gespeeld.. Gewoon op TV-out draaien maakt geen zak uit, dat doet ie gewoon.. maar met MicroDVD even 3 uur een film laten showen via tv-out dan valt eerst het beeld weg en daarna boot ie.. Met mijn Xpert 2000 nooit problemen mee gehad..
Mijn configuratie:
AMD Duron1300
Zalman CNPS6000-AlCu met CPU temp netjes rond de 40 graden
Hercules Prophet 4500 64MB Tv-out
edit:
Asus A7V Rev1.01 640MB 133Mhz
Asus A7V Rev1.01 640MB 133Mhz
SBLive! Player
Sigma H+ kaartje
2 Realtek 10/100 netwerkkaartjes
Maxtor 15GB
Maxtor 30GB (ATA100)
Maxtor 80GB (ATA100)
Pioneer 105F DVD
Plextor 16x10x40
Ik heb Windows XP dus al 2x opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan..
Laatste 4in1 drivers/Hercules driver/Windows Update.. allemaal gedaan..
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen??