Toon posts:

Stage bij de KPN!! Erg goed geregeld...NOT

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil even iets kwijt. Ik loop nu stage bij de KPN in Den Bosch. Voordat ik begon dacht ik, leuk.
Ik doe dus de opleiding Informatica en dacht in de vakantie: "Dat zal wel een leuke stage worden, een beetje computers aansluiten, software installeren". Maar zo liep het helemaal niet, de eerste dag dat ik aankwam begon het al leuk. De stagebegeleider was op vakantie, en zou pas na 3 dagen terugkomen. Na 3 dagen helemaal nix te hebben gedaan, alleen een beetje saai rondlopen in dat KPN gebouw, kwam de stagebegeleider terug van vakantie. Eindelijk zou ik werk krijgen, maar nee hoor!! Hij was (zogenaamd) vergeten iets te regelen voor de (3) stagelopers, en dus hadden we de hele week weer nix te doen. De week erop, nog steeds nix te doen, dus een beetje zitten kaarten en uit onze neus zitten vreten. Alweer een week later kreeg ik eindelijk werk, en dat was, een hele waslijst aan gegevens in Excel invoeren (heeft nix met informatica te maken, maar had tenminste iets te doen). Na dat een maand te hebben gedaan, had ik er helemaal genoeg van en belde naar de baas van mijn stagebegeleider en vroeg om iets anders. Maar ook hij had nix. Dus ik weer naar de stagebegeleider en gevraagd om nieuw werk, en als ik dat niet zo krijgen zou ik opstappen. Daarom heb ik nu een nieuwe stage geregeld waar ik maandag kan beginnen, eindelijk weg bij de KPN...(en de andere twee stagelopers gaan ook weg).

Erg goed geregeld bij de KPN, NOT!!!

Verwijderd

lang leve de KPN maar weer .... NOT!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Welkom in de wereld van de bedrijfs ervaring.. :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.