Toon posts:

Sound blaster 16 PCI doet het niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Sound blaster 16 PCI,oude kaart maar ja.
in windows 2000 werd hij vanzelf geinstalleerd,klik ik op winamp,krijg ik een foutmelding"bad sound driver".
en bij de instellingen van het gefiguratie scherm,is ie niet te vinden.
bij tweakers was ook een driver te vinden,maar die link is dood.
De driver bij creative al geprobeerd,als ik op het installatie software klik,opent er iets en sluit het ook weer.
kan via google niks wijzer worden.
heeft iemand dan wel een goede driver voor me. ;(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Sticky met de policy al doorgelezen?
Driverrequests
Driverrequests mogen op zich wel, maar er wordt wel van je verwacht dat je eerst zelf gezocht hebt op de volgende sites

www.driversHQ.com
www.driverForum.com
www.DriverGuide.com (gebruik hiervoor user/pass drivers/all)
De site van de fabrikant van het product waarvan je drivers zoekt (bijvoorbeeld creativelabs.com)
www.Google.com : Hiermee vind je ook meestal wel je benodigde driver. Zoeken op productnaam +driver +download werkt meestal.
Als je er voor de hardware standaard geen Windows XP drivers zijn gemaakt, maar wel Windows 2000 drivers, dan kan je die altijd proberen, deze werken in 99% van de gevallen.
Zoals in de FAQ van Software Algemeen staat: Als je onbekende hardware in je systeem hebt, haal dan desnoods deze kaart even uit de PC, schrijf alle nummers op die op de kaart staan en zoek hiermee op Google.com
Heb je deze "stappen" ondernomen en je heb nog niet je gezochte driver dan kan je natuurlijk op bij ons op het forum terecht. Meldt dan wel dat je ook daadwerkelijk op die sites gekeken hebt!
Alles al braaf geprobeerd?

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

hier gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt hij doet het! :D