Het onderwerp zegt het al.
GoT smileys in MSN MessengerOp dinsdag 11 juni 2002 23:24 schreef MafKees het volgende:
Wat bedoel je precies
Resource Hacker is your friendOp dinsdag 11 juni 2002 23:16 schreef kater het volgende:
Het onderwerp zegt het al.
Bestaan er uberhaupt skins voor MSN? Volgens mij is 't enige wat je aan kan passen het achtergrondplaatje tochOp dinsdag 11 juni 2002 23:25 schreef Makkie80 het volgende:
Is er een GoT-skin?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Je hebt er niks aan. Ook al lukt je het.
Andere MSN gebruikers hebben die smilies niet...
Andere MSN gebruikers hebben die smilies niet...
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

er zijn wel smileys voor Messenger
ff met reshacker aan de slag en dan deze file erin proppen.
succes
sorry voor het vern**ken van de layout
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik dacht dat er wel skins waren ja.. die ook je icoontjes veranderen (zie je alleen zelf natuurlijk) en andere achtergrond enzo...Op dinsdag 11 juni 2002 23:26 schreef blackd het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt skins voor MSN? Volgens mij is 't enige wat je aan kan passen het achtergrondplaatje toch
kan je hem niet kantenklaar neerzetten/hosten voor de mensen die niet weten hoe het werktOp dinsdag 11 juni 2002 23:28 schreef CAP-Team het volgende:
[afbeelding]
succes
werkt trouwens wel
Animated gifs zal wel niet lukken he?

Ja dat gaat niet lukken... het zou wel een coole feature zijnOp dinsdag 11 juni 2002 23:32 schreef Makkie80 het volgende:
Animated gifs zal wel niet lukken he?
ook een kans om bovenstaande smileys in 3.6 te stoppen? Da's nog steeds de enige versie voor mij namelijk!
JaOp dinsdag 11 juni 2002 23:36 schreef SMulTiE het volgende:
ook een kans om bovenstaande smileys in 3.6 te stoppen? Da's nog steeds de enige versie voor mij namelijk!
Alleen dat is nog 1voor1 replace
Toch wel XP-versie he?
(versie 4.6.0076)
Open ResHackerOp dinsdag 11 juni 2002 23:30 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
kan je hem niet kantenklaar neerzetten/hosten voor de mensen die niet weten hoe het werkt![]()
werkt trouwens wel
Open MSMSGS.EXE in C:\PROGRAM FILES\MESSENGER uiteraard niet als je dit progje aan hebt staan

In de boomstructuur van PNG moet je de laatste resource vervangen. Dus nummer 727 en dan 1033.
Ga dan naar Action en dan Replace other resource..
Open dan nu het bestandje dat ik hierboven gepost heb.
en dan:
Resource Type: PNG
Resource Name: 727
Resource Language: 1033
Sla .EXE op.
Voilà.
Verwijderd
heeeey... die ken ikOp dinsdag 11 juni 2002 23:28 schreef CAP-Team het volgende:
[afbeelding]
succes
hmm ik heb 'm wel hier ergens weg maar ik heb er zelf ook nog een paar kleine aanpassinkjes aan gepleegd...Op dinsdag 11 juni 2002 23:43 schreef GbM het volgende:
[..]
heeeey... die ken ikdie heb ik ooit es gemaakt...

woei, het werkt. tnxOp dinsdag 11 juni 2002 23:41 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
Open ResHacker
Open MSMSGS.EXE in C:\PROGRAM FILES\MESSENGER uiteraard niet als je dit progje aan hebt staan
In de boomstructuur van PNG moet je de laatste resource vervangen. Dus nummer 727 en dan 1033.
en dan:
Sla .EXE op.
Voilà.
Verwijderd
ik herken em aan een paar foutjes die er in zitten... zoals bijv. deOp dinsdag 11 juni 2002 23:46 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
hmm ik heb 'm wel hier ergens weg maar ik heb er zelf ook nog een paar kleine aanpassinkjes aan gepleegd...
©opyrights?Op dinsdag 11 juni 2002 23:48 schreef GbM het volgende:
[..]
ik herken em aan een paar foutjes die er in zitten... zoals bijv. dedie niet op de juiste plaats staat....
Verwijderd
ja echt wel... nou ga 'k em sue'enOp dinsdag 11 juni 2002 23:49 schreef Makkie80 het volgende:
[..]
©opyrights?
nee valt allemaal wel mee, 'k heb 't een keer gemaakt toen ik tijd teveel had en sindsdien heb ik er ook nix meer mee gedaan...
Als iemand Windows Messenger 4.7.0031 al heeft en de GoT smileys er niet in krijgt:
roep ff en dan upload ik wel
Voor andere versies staan ze er al:
http://files.rb-338.com/gotsmilies
Over de copyrights gesproken, daar is een tijdje terug al naar gevraagd (ook door mij, was toen voor zowel smileys in GoT als in Trillian) en ik heb er toestemming voor gekregen, net als een aantal andere mensen
Over de copyrights gesproken, daar is een tijdje terug al naar gevraagd (ook door mij, was toen voor zowel smileys in GoT als in Trillian) en ik heb er toestemming voor gekregen, net als een aantal andere mensen
ik heb *blabla.78Op dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef rb338 het volgende:
Als iemand Windows Messenger 4.7.0031 al heeft en de GoT smileys er niet in krijgt:
Verwijderd
ja, heb ik ook netjes allemaal toestemming voor gekregen...Op dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef rb338 het volgende:
Op dinsdag 11 juni 2002 23:55 schreef GbM het volgende:
[..]
ja, heb ik ook netjes allemaal toestemming voor gekregen...
Mail me de exe ff en ik bouw 'm erinOp dinsdag 11 juni 2002 23:54 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
ik heb *blabla.78dus geen 77
Graag in een zipje, scheelt nogal wat
* DR ging uit van bovenstaand plaatjeOp dinsdag 11 juni 2002 23:58 schreef GbM het volgende:
[..]
die heb ik dus ook niet gebruikt(wel opletten he
)
Verwijderd
ja 'k zag 't ook ja... maar die heb ik er later nog uitgehaald... (want die opmerking kreeg ik toen ook)Op dinsdag 11 juni 2002 23:59 schreef DR het volgende:
[..]
* DR ging uit van bovenstaand plaatje
Goh... ook niks meer gehoord van kater (de topicstarter) problem solved?
Heb het ook maar geprobeerd en het werktOp dinsdag 11 juni 2002 23:41 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
Open ResHacker
en dan:
Sla .EXE op.
Voilà.
Dan nog even een linkje van mij voor een tweakers.net Messenger achtergrond voor wie die nog niet heeft.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Ik draai versie 4.7 (geriped van XP-sp1 beta). Kunnen jullie dat ook aanpassen.
heeft 4.7 ook nieuwe features / smilies o.i.d?Op woensdag 12 juni 2002 09:13 schreef bolke het volgende:
Ik draai versie 4.7 (geriped van XP-sp1 beta). Kunnen jullie dat ook aanpassen.
Pagina: 1