Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
een vd mooiste mods die ik gezien heb!
compliments!
En mijn complimenten over de site, veel foto's veel commentaar... echt goed bezig
Alleen in ben echt een software-n00b, en speel nooit spelletjes op een PC (geen oog-hand coordinatie ofzoiets), dus ik ben echt nog nooit op een LAN party geweest.
We willen met alle VIA Epia bordjes MODders een soort CaseMOD show gaan houden, om te laten zien wat iedereen gebouwd heeft. Maar dat zit nog in de pipe-line, en daar is nog niks concreets over bekent.
Ik kan hem ook wel meenemen naar m'n werk in A'dam, dat is in een winkel, dus ik kan en mag gewoon iedereen ontvangen en te woord staan. Dus als er liefhebbers zijn die de SpoaceCase live willen zien, laat maar weten, dan neem ik hem gewoon mee naar A'dam!
Ik woon in N-O Friesland, en dat is geloof ik nogal uit de buurt van iedereen!!
Komt er aan, ik moet nog een printer-verlengkabel hebben, een kabeltje met een 25polige male ---> 25polige female. Ga ik morgen kopen of zelf maken. Proggies van ManDaRK, Zotty en Mr. ChronoM zorgen voor deOp dinsdag 11 juni 2002 23:35 schreef PLeX het volgende:
Heb je ook een screenshot dat die Grafische Display werkt??
Waar woon je dan in Friesland, want ik woon in lemmer...
ligt daar ook ergens... en dan zouk wel een x ff langs kunnen komen... indien je dit goed vind..
Hoi.
in Wierum (boven Dokkum), en je bent welkom!Op dinsdag 11 juni 2002 23:47 schreef PLeX het volgende:
offtopic:
Waar woon je dan in Friesland, want ik woon in lemmer...
ligt daar ook ergens... en dan zouk wel een x ff langs kunnen komen... indien je dit goed vind..
Op dinsdag 11 juni 2002 23:57 schreef dr.lowtune het volgende:
ben blij dat ik het nog heb gezien voordat chello besluit dat je teveel dataverkeer op je website hebt en ze de site dichtgooien. Juist door die plaatjes is er duidelijk te zien dat je er denk ik toch wel vrij veel tijd in hebt zitten. Het resultaat is gewoonweg verbluffend
De meeste tijd ging zitten in het wachten op de onderdelen die via inkoopacties zijn gekocht; het MoBo en de voeding. Ik verwacht zelfs nog de Crystal Clear Casefan die er nog in komt (ipv de 8cm Titan die er nu inzit) van een GoT inkoopactie.
Het bouwen zelf viel wel mee, hooguit 10 uur werk, waarschijnlijk nog minder. De meeste tijd ging zitten in het maken van de bedrading, elk draadje heb ik moeten knippen en op maat weer vastsolderen met krimpkousjes enzo.
Verwijderd
It's not so far away...Op dinsdag 11 juni 2002 23:36 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik woon in N-O Friesland, en dat is geloof ik nogal uit de buurt van iedereen!!
Leuke hobby hè...
* C@SP houdt niet zo van die kermiskleuren
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
verder wel leuk opzich..op de laadtijd dus na.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb nog geen idee hoe ik de plaatjes kan resizenOp woensdag 12 juni 2002 00:52 schreef ReseTTim het volgende:
doe es wat aan je site.. want het is zeer traag.. ennuh misschien is een oplossing om niet powerpoint paginas te gebruiken.. maar gewoon dat je 1 achtergrond maakt en dan erin kan scrollen want dit is erg traag.. of maak gebruik van thumnails zodat je op een foto kan klikken en die dan groter wordt.. je kunt van alles doen.
verder wel leuk opzich..op de laadtijd dus na.
Ik was al blij dat ik dit aan de praat heb gekregen
Ik heb echt nog nooit met PowerPoint/Frontpage gewerkt, of uberhaupt iets serieus met een website gedaan.
Ik zal vriend SEFje vragen om idd de plaatjes klikbaar te maken, thumbnails van naar 1280x960!! En overbodige code eruit te halen, dan moet het toch wel werkbaar worden.
Dus SEFje, als je je geroepen voelt.....
Dat dacht ik ook, maar ik zal vandaag op een andere lokatie (met tel.modem) eens checken, of 'de site een beetje snel wil binnenkomen.Op woensdag 12 juni 2002 01:14 schreef exter het volgende:
Site traag?
Geen last van gehad, ging als een speer.
Anders moeten die plaatjes toch maar thumbnails worden die 'klikbaar' zijn.
Maar goed, die site is prima, daar ging dit topic over
je hebt een onboard toetsenbord en muis,
en je Last (weld) draden aan je mobo
verder leuk
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Is goed, check je mail ffOp woensdag 12 juni 2002 01:05 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik de plaatjes kan resizen
Ik was al blij dat ik dit aan de praat heb gekregen:)!
Ik heb echt nog nooit met PowerPoint/Frontpage gewerkt, of uberhaupt iets serieus met een website gedaan.
Ik zal vriend SEFje vragen om idd de plaatjes klikbaar te maken, thumbnails van naar 1280x960!! En overbodige code eruit te halen, dan moet het toch wel werkbaar worden.
Dus SEFje, als je je geroepen voelt.....
Ik heb helaas nog een weerbarstig MSINET.OCX bestand, maar als dat opgelost is loopt ook PowerLCD 0.3!!
Realtime monitoring van PC status!!
En :
sluit ik me zeker bij aan!Op woensdag 12 juni 2002 09:59 schreef Phatbird het volgende:
Ik heb die spacecase van je al eerder gezienCoole stuff
Die website is goed trouwens, en daar ging deze topic over dus eh... 2x complimentjes
welke winkel werk je btw?
De Groeiwinkel, Javastraat 74Op vrijdag 14 juni 2002 00:32 schreef _firestorm_ het volgende:
[..]
sluit ik me zeker bij aan!
welke winkel werk je btw?
Verwijderd
hee dat is mijn idee die ledmeterOp vrijdag 14 juni 2002 00:05 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zo, powerLCD 0.3 doet het ook!
Realtime monitoring van PC status!!![]()
En :
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Gek hé ideeen; iedereen kan ze krijgen...Op vrijdag 14 juni 2002 22:52 schreef mast3r het volgende:
[..]
hee dat is mijn idee die ledmeter!
Ik heb deze LED-VU meter hem speciaal in deze kleurcombinatie bij Mr. Loepie besteld. De kleurvolgorde heb/had ik zelf bedacht, leek me mooi, groen, oranje, rood, blauw felrood.
De eerste drie zijn stoplichtkleuren, en dan de kleuren van m'n SpaceCase: blauw en rood.
Maar als jij credits wil, bij deze : bedankt voor je idee
Maar wanneer zou ik dan jouw idee overgenomen hebben? Een maand geleden (toen ik hem bij Mr. Loepie besteld) of nadat jij jouw idee op GoT gepost hebt? Of heb je dat niet gepost?
Dus nu behalve de circulatiefan bovenin en de afzuigfan in de sokkel, heeft de proc zijn eigen koelertje van 4cm.
Dan moet ik toch maar op zoek naar een goede passieve heatsink, want die standaard erop zit is blijkbaar niet in staat om hem passief te koelen.
Iemand suggesties?
v.l.n.r: plexi-voeding, plexi mini-computer, SpaceCase en daaronder m'n HP Vectra (m'n eerste MOD
Kijk dat bureau'tje eens kreunen
weetje je kan je geld ook gewoon aan mij gevenOp zondag 16 juni 2002 10:52 schreef Bart_Banaan het volgende:
En dit plaatje wil ik jullie ook niet onthouden:
v.l.n.r: plexi-voeding, plexi mini-computer, SpaceCase en daaronder m'n HP Vectra (m'n eerste MOD) en op de achtergrond GoT op 18" LCD
Kijk dat bureau'tje eens kreunen
[afbeelding]
mare een vraag dat mobotje die via heb die nu ook een beetje prestatie ??
zit zelf namelijk te denken om er ook een te kopen als dvd en dvix en mp3 box te kopen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Heb wel DivX 5.02 (de nieuwste). MP3 is natuurlijk helemaal geen probleem, en het geluid klint erg goed voor onboard sound (klinkt gewoon strak en goed)
hmm thnkz m8teOp zondag 16 juni 2002 11:17 schreef Bart_Banaan het volgende:
DivX en DVD lopen er prima op bij, goed beeld enzo.
Heb wel DivX 5.02 (de nieuwste). MP3 is natuurlijk helemaal geen probleem, en het geluid klint erg goed voor onboard sound (klinkt gewoon strak en goed)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
De HDD en slimline DVD/CD-R(w) waren hééééél duurOp maandag 17 juni 2002 15:10 schreef Razer het volgende:
hoeveel heeft die spacecase jou nou gekost ??
Het platte plexiglas kostte ongeveer 20 euro
De Plexibuis kostte 20 euro
MoBo'tje 130 euro
Geheugen 220 euro
Ditje&datjes (oa voeding, LEDs, schakelaars, fans) 75 euro
HDD Vu meter (nogal speciaal) 40 euro
GfX LCD display 20 euro
Kabels (2 x rounded) 35 euro
Dus iets van 600 euro zonder HDD (e230,-) en DVD/CD-R(w) (e279,-)
Moh, totaal iets van 1100 dus, valt mee......
Verwijderd
ritch bitchOp maandag 17 juni 2002 17:30 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
De HDD en slimline DVD/CD-R(w) waren hééééél duur
Het platte plexiglas kostte ongeveer 20 euro
De Plexibuis kostte 20 euro
MoBo'tje 130 euro
Geheugen 220 euro
Ditje&datjes (oa voeding, LEDs, schakelaars, fans) 75 euro
HDD Vu meter (nogal speciaal) 40 euro
GfX LCD display 20 euro
Kabels (2 x rounded) 35 euro
Dus iets van 600 euro zonder HDD (e230,-) en DVD/CD-R(w) (e279,-)
Moh, totaal iets van 1100 dus, valt mee......![]()
No problemo, ga volgende week verhuizen, en dan richt ik meteen een CaseMOD werkplaats in, kan ik weer lekker MODden!Op donderdag 20 juni 2002 21:44 schreef T-Mug het volgende:
[..]
ritch bitchik wil nogwelles modden met jou 1 dag coole case bedenken en bouwen
wees welkom!
Eindelijk ook je LCD in actie kunnen bewonderen!!!
* Gutteguttegut moest ff een complimentje kwijt
Je moet alleen ff je plaatjes op je website aanpassen, ze zijn een beetje groot in kb's
NachtRood1.jpg -> 640x480 -> 33815 bytes
DSCF0271.JPG -> 320x240 -> 274244 bytes ... zonde ...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Was het wat goekoop ?
Ik heb nog geen idee hoe ik moet re-sizen....Op donderdag 20 juni 2002 22:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hey Bart_Banaan ik heb het nu een tijdje gevolgt en vind hm zeer mooi, 1 van de mooste hier gezien.
Eindelijk ook je LCD in actie kunnen bewonderen!!!
* Gutteguttegut moest ff een complimentje kwijt
Je moet alleen ff je plaatjes op je website aanpassen, ze zijn een beetje groot in kb's
NachtRood1.jpg -> 640x480 -> 33815 bytes
DSCF0271.JPG -> 320x240 -> 274244 bytes ... zonde ...
Maar m'n hoop is gevestigd op SEFje, maar die moet nog ff hard studeren
Als 'ie ff tijd heeft zal hij de site aanpassen! Tot die tijd moeten we ff wachten op de plaatjes...
En dat ICI plexi was echt niet duur:8mm dik 2 x 21x21cm en 5 x 15x15cm waren bij elkaar 15 euro..
Ik wil ze ook wel ff resizen voor je hoor, zit nu alleen niet thuis, maar kan het vanavond wel ff doen voor je of anders morgen ochtend...zo gedaanOp donderdag 20 juni 2002 22:37 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik moet re-sizen....
Maar m'n hoop is gevestigd op SEFje, maar die moet nog ff hard studeren![]()
Als 'ie ff tijd heeft zal hij de site aanpassen! Tot die tijd moeten we ff wachten op de plaatjes...
En dat ICI plexi was echt niet duur:8mm dik 2 x 21x21cm en 5 x 15x15cm waren bij elkaar 15 euro..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Aan in de crystal Clear Case fan 2 stuks, rond het MoBo'tje (1 in elke hoek) en de vier in de pootjes, die ik aan het maken ben. (Flashing UV-LED probs in de pootjesOp donderdag 20 juni 2002 22:40 schreef Xavier het volgende:
Waar komen de UV-leds in?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik krijg net een meeltje van http://www.mini-itx.com met wat vragen over de Spacecase en of ze de SpaceCase en mijn website daar mogen showen.
En of ze een item/topic erover mogen plaatsen, zoals over 'the Ice Cube' Wooooeeeeeiii!!!!
GefeliOp donderdag 20 juni 2002 23:53 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik krijg net een meeltje van http://www.mini-itx.com met wat vragen over de Spacecase en of ze de SpaceCase en mijn website daar mogen showen.![]()
* [NUT] ]vind dat je SpaceCase daar wel een plaatsje verdiend
hijs flex!
Verwijderd
je kan mij ook vragen hoor ben ook voormalig webdesigner (voordat ik tweaker werdOp donderdag 20 juni 2002 22:37 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik moet re-sizen....
Maar m'n hoop is gevestigd op SEFje, maar die moet nog ff hard studeren![]()
Verwijderd
Cool !!!Op donderdag 20 juni 2002 23:53 schreef Bart_Banaan het volgende:
WOOOOOW!!!
Ik krijg net een meeltje van http://www.mini-itx.com met wat vragen over de Spacecase en of ze de SpaceCase en mijn website daar mogen showen.![]()
![]()
En of ze een item/topic erover mogen plaatsen, zoals over 'the Ice Cube' Wooooeeeeeiii!!!!
Ach, ik heb ze maar toestemming geven..
.
Das natuurlijk wel heel vet dat er mensen zijn die hem zo mooi vinden dat ze hem willen showen op hun page...
Vooral als ze gesteund worden door de fabrikant van het bordje: Via.Op vrijdag 21 juni 2002 10:42 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Cool !!!
Das natuurlijk wel heel vet dat er mensen zijn die hem zo mooi vinden dat ze hem willen showen op hun page...
En ze sturen me newbies en freebies van Via...
Verwijderd
KIJK dat is wel erg thoff ja !Op vrijdag 21 juni 2002 21:56 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Vooral als ze gesteund worden door de fabrikant van het bordje: Via.
En ze sturen me newbies en freebies van Via...
Als jullie meer links tegen komen, laat 't ff weten, want ik ben reuze trots
http://www.mini-itx.com/default.asp
http://www.modthebox.com/
http://www.hwgn.net/cgi-bin/iBHwGN/forums.cgi?siteid=4&forum=7
http://www.hardocp.com/
http://www.gameparty.net/nieuws/item/2074/
[edit2] en dan deze nog:
http://www.virtual-hideout.net/ [/edit]
Hun server heeft er zelfs moeite mee!!
Dat had ik echt nooit verwacht...
hehe iedereen kent bartOp zondag 23 juni 2002 17:07 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik krijg net van mini-itx.com te horen dat er vandaag 20.000!!!! hits waren.
Hun server heeft er zelfs moeite mee!!![]()
![]()
Dat had ik echt nooit verwacht...
mooi ding btw
8.000 (achtduizend!!!) hits het laatste uur!!!
Verwijderd
Jammergenoeg ken ik niet de exacte voorwaarden van UPC, misschien sluiten ze wel gewoon de website af, en misschien krijg je dus zo'n gepeperde rekening.
Als ik al kijk naar dat forum wat je noemt (Viper Lair) dan heb je in de afgelopen dagen meer dan 4100 hits gehaald; dit maal de 269 KB van het plaatje wat je daar laat zien is 1102 MB. Ik dnek niet dat 1 GB traffic gratis is; modthebox heeft ook een directe link naar een plaatje op jouw webspace dat 55 KB is. Stel dat die website zo'n 1000 hits per dag haalt kost je dat ook 55 MB; en dit alles ook nog eens zonder de hoeveelheid van de mensen die jouw webspace zelf bezoeken....
Ik denk niet dat Chello meer dan 1 GB per maand gratis laat; en aangezien ze je account niet hebben afgesloten denk ik dat je even snel een beeletje moet plegen om even te checken hoe de zaken er nu voor staan...
En even tegen die sites zeggen dat ze moeten stoppen met naar jou te linken maar zelf moeten hosten.
Verwijderd
Die heb ik bij een etalage materialen winkel gekocht.Op zondag 23 juni 2002 20:08 schreef John_Smith het volgende:
Supermod! (en dat is voor het eerst dat ik dat zeg.) Verder zou ik (en ik denk ook anderen) heel graag willen weten waar je zo'n plexiglas buis koopt. Ik las iets over ICI, is dat het merk of een winkel, en zo ja, waar zit hij?
En Vipertje, ze sluiten gewoon af bij 'overload', maar er staat ook iets over onbeperkt! Weten zij veel
(En daar bedoel ik niet mezelf mee
http://www.reviewnation.com/a_dpp1_1.shtml
ff een reactie op hun forum gezet!
Nou blijkt dat ik op 24juni gewoon op de homepage van Via heb gestaan! Ongelooflijk!
Hier het linkie . Je moet natuurlijk nu wel ff scrollen naar de 24ste!
Blijkbaar vinden ze daar ook dat er wel veel leds in zitten.van de VIA site
if there were a competition for number of lights crammed in a PC we're sure Bart would win easily!
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02