Antec Performance PLUSserie, in NL?

Pagina: 1
Acties:

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Ik wil graag zo'n kast hebben, omdat ze onwijs veel stjoerder zijn dan de bekende standaard Performance serie van Antec. Antec-europe zegt dat ze die wel een keer gaan importeren ooit, maar dus niet wanneer... Binnenkort komt er wel de PerformanceII maar die is ook minder stjoer.

Weet iemand een winkel die ze importeert? Google geeft geen hits. Gegevens staan bijv hier.

• Pixelgazer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 20:14
Voor zover ik weet zijn momenteel enkel de kleinste en de grootste uit de serie beschikbaar.

http://www.sww.nl/
http://www.comptechworld.nl/

'K wilde eigenlijk de 860 variant, maar de 660 vind ik al te duur. USB en Firewire poortjes en Luchtfilter zijn me niet zoveel waard.
Ik denk dat ik voor de Performance variant ga zonder II of Plus. Mocht de voeding op d'n duur niet zo bevallen, leg ik er een enermax in en gebruik ik de antec voeding in een oude bak.

Maarreh ... als je de Plus serie ergens betaalbaar tegenkomt, hou ik me aanbevolen :)

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Holy-moly!!! Zijn die er pas net? Had wel verwacht dat ze wat duurder waren maar dit is echt niet te geloven!

Tnx anyway... en laat het wel weten als ik ertegenaan loop...

Verwijderd

zal wel aan mij liggen, maar ik vindt 'm a: er minder uit zien ..b: hij heeft een harddisk-bracket minder...

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 14:10 schreef Fatboy het volgende:
zal wel aan mij liggen, maar ik vindt 'm a: er minder uit zien ..b: hij heeft een harddisk-bracket minder...
Volgens mij evenveel brackets...? Maar inderdaad veel minder mooi. En er zit ook nog standaard een lelijke blowhole opzij in, en is er nu alleen in Antec Metallic Grey. Dat is dus een matgrijze kleur waarin uiteraard ontzettend veel cd-drivefrontjes te krijgen zijn :(

Maar ja, features... Truepower voeding enzo. En die lelijke blowhole is wel functioneel.

Verwijderd

Heb laatst met Antec Europe gebeld en zij hebben mij vermeld dat de Perf II series al beschikbaar zijn. De PLUS series komen pas in July

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 20:03 schreef John_Glenn het volgende:

[..]

Volgens mij evenveel brackets...? Maar inderdaad veel minder mooi. En er zit ook nog standaard een lelijke blowhole opzij in, en is er nu alleen in Antec Metallic Grey. Dat is dus een matgrijze kleur waarin uiteraard ontzettend veel cd-drivefrontjes te krijgen zijn :(

Maar ja, features... Truepower voeding enzo. En die lelijke blowhole is wel functioneel.
't zal wel wel aan mij liggen, maar hij ziet er van binnen net uit als mijn sx1030...maar dan met 1 bracket minder...

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 04:52 schreef Fatboy het volgende:

[..]

't zal wel wel aan mij liggen, maar hij ziet er van binnen net uit als mijn sx1030...maar dan met 1 bracket minder...
Het ligt niet aan jou dat-ie er een minder heeft... wel dat je ze met elkaar vergelijkt :)

Die link is naar de vernieuwde sx8-zoveel. De sx10-zoveel heeft inderdaad een bracket meer, en de Plus versie heet... inderdaad, Plus1060 ;)

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Komen als het goed is ergens in augustus in nederland.
Op de website staan een aantal webshops en winkels vermeld.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1