Deze had ik nog nergens gezien: Rounded IDE-kabels die groen fluoresceren in UV-licht
(Bij www.pc-cooling.de)
(Bij www.pc-cooling.de)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Verwijderd
Verwijderd
Vaag... ik heb laatst 4 everglides besteld en het koste me nix meer. Het is iig niet geincasseerd maargoed, ik heb gemailt naar die lui en ik zie wel of er snel iemand ff terug mailt en utileg geeft over de kleuren ...Op dinsdag 11 juni 2002 23:22 schreef Bum het volgende:
Die Eurogiro kaarten zijn gratis, tot je ze gebruikt![]()
De Postbank wil wel graag 7 euro hebben als je geld naar het buitenland overmaakt...
Voor 7 euro neem je alle bankkosten voor je rekening, anders haalt de bank van de ontvanger er ook nog kosten van af.
Verwijderd
mwa bellen lijkt me niet zon goed plan ik ben al blij dat ik ze kan mailen, duits bellen is niet mijn sterkse kant eigelijk, we shall c maaruh ze zijn wel groen als je die vu-lamp aan doet (denk ik) das wel jmmr eigelijk ik denk dat er genoeg mensen zijn die andere kleuren willen.Op dinsdag 11 juni 2002 23:37 schreef Bum het volgende:
[leuk verhaal]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Verwijderd
Hi Mr. .....,
thank you very much for your e-mail.
The fluorised cables are shining in green (as seen on the photos).
Ifther e is no UV light the cables are not that attractive - the
colour is something like grey (and half-transparent) then...
uhm?Op woensdag 12 juni 2002 00:32 schreef Quakemaster het volgende:
Vinden jullie het allemaal niet een beetje duur??
Vooral voor een inkoopactie!!! lijkt me wel er van uitgaande dat een persoon voor 30€ besteld. Haha begin er maar aan jongens!!! Suc6
Bij de blue clear fans is er voor 2937,50 euro besteld. En dat voor koelertjes à 6 euro psOp woensdag 12 juni 2002 00:32 schreef Quakemaster het volgende:
Vinden jullie het allemaal niet een beetje duur??
Vooral voor een inkoopactie!!! lijkt me wel er van uitgaande dat een persoon voor 30€ besteld. Haha begin er maar aan jongens!!! Suc6
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd
Ik zou even w88 tot bum heeft gereacheerd hij wil de inkoopactie misschien opzetten ...Op woensdag 12 juni 2002 17:44 schreef collission het volgende:
koelt dat bloke een beetje?
Verwijderd
Ik wil zo'n flesje Wasserzusatz "Blue" , Wasserzusatz "Ultra Glow" en Wasserzusatz "Red" voor in me waterkoeling . Verder wat ARCTIC SILVER III .Het zal dus wel goedkoper worden dan individueel in Duitsland te bestellen, maar niet om van te juichen...
Laat even weten of er belangstelling is, dan start ik een apart topic.