Toon posts:

Geen beeld op TV met matrox G450 DH en PCTV Rave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een matrox millenium g450 dualhead en een pctvrage (pinnacle systems) te kloten om beeld op m`n tv te toveren.

zowel met s-video als met composite heb ik geen beeld.
op m`n tv en m`n video zit geen s-video ingang dus ik werk met een scard"splitter"

- wat is nu de beste manier, de dualhead of de tv-kaart??
- kan dit probleem ook aan mijn (te goedkope en ± 5 jaar oude)tv liggen ??

Verwijderd

Daar heb je al Matrox g450

De grootste bagger wat er is

Verwijderd

aan je tv zal het niet liggen omdat die gewoon composiet aankan en dat kan maar op een marnier uit je pc komen... misschien moet je ff zoeken naar een progje om die svhs poort aan te zetten. ik had zelf dat probleem ook en had een progie (wintv) ofzo.. weet het niet pcies meer... maar toen werkte het wel ineenkeer, duzz....

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is dit nou voor titel? "Wat doe ik niet goed???????"

Daar hebben we dus niks aan, ik ga hem ff aanpassen :)

En The_breaker> Hou die ononderbouwde flames aub voor je |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

probeer in eerste instantie eens op de dualhead. Zet dan de resolutie op de 2e uitgang zo laag mogelijk (640x480). Als het goed is moet je dan beeld krijgen op je tweede uitgang, kun je natuurlijk ook testen met je eigen monitor.
En natuurlijk bij beeldschermeigenschappen de dualhead functie inschakelen, maar dat was denk ik wel duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
ok
bedankt voor de reply`s

ik word helemaal gek van die dualhead dus ik ga in eerste instantie voor een proggie zoals wintv.

is dit de juiste benaming voor dit programma want ik vind een hoop maar dat dus niet ?!? (of is er nog meer bruikbaar).

(en bedankt voor het wijzigen trouwens, het was inderdaad K.. )

Verwijderd

Topicstarter
en dan nog wat......

moet ik het kanaal opzoeken of zou de scart mijn beeld gewoon omhoog gooien zoals een de tv op een video doet..

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( (ik zoek me de pl....ris naar de juiste manier) en voel me per minuut stommer voelen (gek he???)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je scart ingang is geen kanaal, maar een ingang die je kunt selecteren. Misschien zit die op 0 ofzo, moet je ff proberen, bij mij is het dus ext1, ext2 en dan heb je van 0-99 de kanalen :) Misschien dat hij bij jou op 0 zit of dat je een nieuwe functie op je TV moet ontdekken, van een tv van 5 jaar oud verwacht ik wel dat hij een aparte video-in functie heeft :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1