[commandos 2] crappy sound

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
commandos 2 geeft een heel slecht geluid, het lijkt of er een soort ruis door de stemmen en de muziek heen gaat, de filmpjes in het begin zijn wel ok.....

kdacht dat t aan mijn onboard soundcard lag, maar toen ik mijn nieuwe terratec sixpack 5.1+ kaartje had geinstalleerd en commandos 2 gereinstalled had....was het probleem niet opgelost...

ik draai windows xp

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06-2025

Chief_B

sorry maar het enige wat ik kan zeggen is dat het niet aan XP kan liggen want bij doet C2 het prima kwa geluid ...

The Chief

• EmilneM
net weer gezocht, maar kom er nog steeds niet uit..........heel vaag probleem, niemand anders lijkt er last van te hebben

het vreemde is dat verder bij mij alles naar behoren werkt en aan de hardware kan het ook niet liggen.......ik heb t ook al geprobeerd na een clean install van XP.......

kan iemand mij helpen??

de patch van eidos.com verhelpt het probleem ook niet

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:37

Maxow

Hidden Sound System

By my is ut geluid goed hoor, de enige bug die ik had was dat myn verrekijker beetje heeel wazig was :/

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:53
MaxOW schreef op 12 augustus 2002 @ 19:12:
By my is ut geluid goed hoor, de enige bug die ik had was dat myn verrekijker beetje heeel wazig was :/
Uhm, ik gebruik dat ding nooit, maar als het er net zo pixelig uitziet als wanneer je met een sniperrifle werkt, dan is dat gewoon normaal hoor.

Verwijderd

EmilneM schreef op 11 juni 2002 @ 22:37:
commandos 2 geeft een heel slecht geluid, het lijkt of er een soort ruis door de stemmen en de muziek heen gaat, de filmpjes in het begin zijn wel ok.....

kdacht dat t aan mijn onboard soundcard lag, maar toen ik mijn nieuwe terratec sixpack 5.1+ kaartje had geinstalleerd en commandos 2 gereinstalled had....was het probleem niet opgelost...

ik draai windows xp
Hmmz, ik had in feite hetzelfde probleem... maar dan onder W98 :|
Maar sinds enige tijd XP erop, en nix geen last meer hoor, zelfs met crappy onboard sound ;)

• EmilneM
eindelijk opgelost!!! comptabiliteitsmodus voor win98 ingesteld.........geluid is weer ok!
Pagina: 1