Durf deze vraag eigenlijk niet te stellen, maar kan toch nergens een duidelijk antwoord vinden op deze vraag. Oke, stel, je hebt een processor op een bepaalde snelheid. Je gooit de multiplier omlaag, zodat hij bijvoorbeeld op 3/4 snelheid loopt van zijn normale waarde. Dan gooi je de FSB omhoog, terwijl je zorgt dat de processor onder zijn standaard waarde blijft lopen. Dan zal een vastloper dus nooit aan te hoge snelheid van de processor liggen (correct me if im wrong). En nu dus me noob vraag (schaam me diep) Heeft het dan nut om de v-core te verhogen als hij op een bepaalt moment vastloopt op een te hoge fsb terwijl hij langzamer draait dan hij standaart doet?? Oftewel: heeft in zon situatie je processor iets te maken met de max en kan je dat dan oplossen met meer voltage??
Weet dat het aan alles kan liggen (hoofdzakelijk je ram)en dat daar ook meer voltage op kan, mijn vraag gaat dus puur om het verband van fsb/processor/vcore
Weet dat het aan alles kan liggen (hoofdzakelijk je ram)en dat daar ook meer voltage op kan, mijn vraag gaat dus puur om het verband van fsb/processor/vcore
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙