Oude developers.

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Als ik zo eens door mijn "spellenarchief" van vooral de 8 en 16 bits kijk, zie ik een hoop namen waar ik tegenwoordig helemaal niets meer van hoor.

Zo zie ik bijvoorbeeld een Tradewest van Double Dragon 1 voor de NES. Wat is er in hemelsnaam gebeurt met die dudes. Kan me alleen nog een Super Double Dragon herinneren van die mensen. Daarna helemaal niets meer volgens mij.

Nog zo een: OCEAN. Addams Family van de SNES is nog door Ocean gemaakt. Daarna nog wel een paar. Maar ook al heel lang niets van die mensen gehoord.

Wat is er gebeurt? Zijn ze failliet of zo?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

OCEAN :) volgens mij waren de helft van de spelletjes die ik speelde heeel vroeger door hun gemaakt. Ze zullen vast opgekocht zijn.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Apogee roels :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Broderbund is ook zo'n één... tja, ze gaan gewoon falliet, heel simpel en ik ben bang dat we daar in de komende jaren nog een groot aantal bij kunnen voegen om de simpele reden van illegale praktijken :{ en diegenen die overblijven zullen alleen nog maar shooters maken met hier en daar een ander type spel tussen...

Verwijderd

Tradewest ken ik niet, maar OCEAN is zoals wiebra al zei opgekocht en om precies te zijn door Infogrames.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 22:41 schreef White Dust het volgende:
Broderbund is ook zo'n één... tja, ze gaan gewoon falliet, heel simpel en ik ben bang dat we daar in de komende jaren nog een groot aantal bij kunnen voegen om de simpele reden van illegale praktijken :{ en diegenen die overblijven zullen alleen nog maar shooters maken met hier en daar een ander type spel tussen...
Ik denk niet dat dat helemaal waar is ,want ik word nu af en toe die shooters al flink zat en dan verlang ik toch weer naar een anno 1503 of simcity

Verwijderd

Kijk eens hoeveel illegale spellen de gemiddelde tweaker heeft en vraag het dan nog eens.

Ocean is failliet. De merknaam, en een deel van de mensen zijn overgenomen door Infogrames maar het bedrijf zelf (in Manchester zaten ze) bestaat niet meer.

Zo ook Domark (failliet), Grandslam (failliet), Psygnosis (failliet), Compile (failliet, inmiddels doorstart gemaakt), Bullfrog (overgenomen voor faillisement), Crystal Dynamics (overgenomen voor faillisement), Xatrix Entertainment (failliet), Virgin Interactive (failliet, inmiddels doorstart gemaakt), Witan Entertainment (failliet), Project 2 Interactive (failliet)...ik vergeet vast de helft nog
Op dinsdag 11 juni 2002 22:50 schreef warmonger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat helemaal waar is ,want ik word nu af en toe die shooters al flink zat en dan verlang ik toch weer naar een anno 1503 of simcity
Het gaat er niet om wat je wilt, het gaat er om wat je koopt. PC spellen glijden al af, worden er minder en wat er nog komt is meer van hetzelfde. Op de E3 was de verhouding console<>PC spellen al duidelijk veranderd.

Verwijderd

ja tuurlijk .....maarre de consoles gaan dezelfde kant op ....nu nog niet zo erg ,maar toch ...
En ik vind het ook erg prijzig om elk spel voor 100 piek uit te checken ...
Ik koop zat ,maar niet voordat ik de iso heb getest ....net zoals met sof 2 ....eerste level gespeelt en van mijn schijf gegooit ....boutspel (mijn mening B-) )

GTA 3 heb ik ook niet gekocht .....veel te bang dat het niet draaide .....Mohaa,Thps3 en Dungeon siege weer wel .
Dungeon siege 1 avondje gespeelt werd het alweer saai |:(

Geloof me van mij krijgen ze genoeg geld :) :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 23:29 schreef warmonger het volgende:
ja tuurlijk .....maarre de consoles gaan dezelfde kant op ....nu nog niet zo erg ,maar toch ...
En ik vind het ook erg prijzig om elk spel voor 100 piek uit te checken ...
Ik koop zat ,maar niet voordat ik de iso heb getest ....net zoals met sof 2 ....eerste level gespeelt en van mijn schijf gegooit ....boutspel (mijn mening B-) )
Elke shooter bekijk ik niet meer eens...wellicht straks UT2 of Doom3 weer hoewel ik zelfs dat betwijfel :) Maar goed, downloaden om te tjekken en het daarna wel of niet kopen zouden meer mensen moeten doen. Daarbij gaat dat voor de meeste consoles niet op..daar loop je ff een winkel binnen en speel je het voordat je het meeneemt (ik wel tenminste).
GTA 3 heb ik ook niet gekocht .....veel te bang dat het niet draaide .....Mohaa,Thps3 en Dungeon siege weer wel .
Dungeon siege 1 avondje gespeelt werd het alweer saai |:(

Geloof me van mij krijgen ze genoeg geld :) :)
GTA3 heb ik wel, draait prima, maar das het voordeel van consolespellen, die doen het altijd ;) (ik heb de PS2 versie dus). En ik beschuldigde je niet hoor :) was meer een algemene opmerking.

Verwijderd

1 blijven er maar 3 grote over na 3 jaar is mijn voorspelling

1> EA
2> SEGA
3> Nintendo

de rest gaan gewoon failliet

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-01 10:30
w00t Ocean oldschool ;)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
toch triest vind ik... die spellenmakers van de spellen die we vroeger altijd speelden. :'(

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 23:43 schreef Nihonjindeska het volgende:

1> EA
2> SEGA
3> Nintendo

Sega is niet echt groot meer hoor...daarbij vergeet je Infogrames, de op 1 (EA) na grootste van allemaal. Ik denk dat het wel meevalt, kijk Westwood hoort ook bij EA maar zie ik toch nog wel als een aparte developer, ze worden niet opgeslokt (itt tot bv Bulfrog, Core en Crystal Dynamics). Zo ook Blizzard en Sierra (beiden eigendom van Vivendi). Dan heb je nog wat middelgrote die heel sterk staan, Codemasters, Ubisoft, Activision en Konami om er maar enkele te noemen.

Het zijn juist de kleinere, creatievere developers die er aan gaan. En hoe meer solide developers er zijn, des te meer varieteit in de spellen, en des te meer ook de groten moeten gaan nadenken hoe zich te onderscheiden. Het is dus zeker geen gunstige ontwikkeling.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op dinsdag 11 juni 2002 23:43 schreef Nihonjindeska het volgende:

1> EA
2> SEGA
3> Nintendo

Sierra is ook een grote..

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

Sponge

Serious Game Developer

DID (Digital Image Design) is ook failliet gegaan vorig jaar, of 2000

Veel bedrijven houden zicht echter ook stil hoor, zoals Broderbund bestaat volgens mij echt nog wel, zelfde voor Konami (MSX tijd! :D)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kocht heel vroeger wel eens diskettes van LinSoft, dat was wel grappig. :)
Maarja, dat steld ook niks (meer) voor, linsoft.nl.

Het kan mij vrij weinig schelen wat er met die bedrijven gebeurt, de grote blijfen er voorlopig toch wel. :)

🌞🍃

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:51
Als we het toch over wat oudere spellen hebben...
Weet iemand waar de mensen van cavedog gebleven zijn?
Want het spel Total Annihilation ruled(de) echt.
Maar helaas zijn bestaat cavedog naar mijn weette niet meer.
Ik weet ook niet zeker of TA2 ook uit is gebracht (of gemaakt). Als die gemaakt zou zijn dan moet ik die toch eens zien te bemachtigen omdat hij me echt wreed lijkt.
kwa gameplay blijft TA rulen over C&C tiberian sun/ Red-Alert (1/2)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Ik denk dat veel faillisementen ook met de media hebben te maken, kleinere bedrijven krijgen vrijwel geen aandacht en er wordt alleen geconcentreerd op de grotere titels. Kleine titels vallen niet op en verkopen dus niet goed en daar gaat het dus snel financieel mis.

Zelfde als Kuri Kuri Mix, nooit van gehoord, was wel erg vet, twas toevallig dat een kameraad van mij hem had geleend.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Bullfrog had altijd goeie shit...o.a. Syndicate/Syndicate Wars en Theme Hospital.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Blizzard is ook geen kleintje op de games markt :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 12:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sierra is ook een grote..
Sierra stelt geen klap meer voor. Ze waren groot, in de tijd van Al Lowe enzo...daarna een hoop fouten gemaakt, over de kop gegaan en onder Vivendi verder gegaan. Wat maakt sierra nou nog?
Op woensdag 12 juni 2002 12:32 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:

Veel bedrijven houden zicht echter ook stil hoor, zoals Broderbund bestaat volgens mij echt nog wel, zelfde voor Konami (MSX tijd! :D)
Veel oude MSX bedrijven (Broderbund was dat ook) bestaan nog wel ja. Compile, T&E Soft, Koei, Falcom, Telenet Japan...maar maken alleen spellen voor de Japanse markt. Dus daar schiet je weinig mee op.
Op woensdag 12 juni 2002 12:35 schreef DataBeest het volgende:
Het kan mij vrij weinig schelen wat er met die bedrijven gebeurt, de grote blijven er voorlopig toch wel. :)
Ja, alleen jammer dat ze alleen mainstream branding shit uitbrengen, EA voorop. (imho)
Op woensdag 12 juni 2002 12:51 schreef Marv het volgende:
Blizzard is ook geen kleintje op de games markt :P
Zonder financiele steun was Blizzard al jaren failliet anders. Niemand kan 4 jaar aan een spel werken zonder steun. Vandaar dat ze overgenomen zijn door Vivendi.

Verwijderd

ja hallo... Sierra is WEL groot..kijk maar naar counterstrike,halflife,

btw..nog een grote: Activision...releasen alle idsoftware games

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Rockstar, Infogrames, Westwood en heel veel meer zullen echt niet failliet gaan hoor. Indien ze ooit in nood zouden komen zullen ze (gedeeltelijk) opgekocht worden, maar al deze namen zullen heus niet verdwijnen. (hoop ik)

Al verwacht ik wel dat Sega binnen nu een 2 jaar volledig failliet is. Nintendo zal 't wel overnemen, reorganiseren en alleen doorgaan met de Titels als Sege Rally en Sonic.

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 13:34 schreef defined het volgende:
ja hallo... Sierra is WEL groot..kijk maar naar counterstrike,halflife,

btw..nog een grote: Activision...releasen alle idsoftware games
Met 2 mensen kun je ook bestaande titels inkopen en via Vivendi op de markt gooien. Sierra maakt niks meer, dat bedoelde ik meer. Vroeger was Sierra een developer, nu alleen nog maar een label.
Op woensdag 12 juni 2002 13:52 schreef Midnightimpact het volgende:
Rockstar, Infogrames, Westwood en heel veel meer zullen echt niet failliet gaan hoor. Indien ze ooit in nood zouden komen zullen ze (gedeeltelijk) opgekocht worden, maar al deze namen zullen heus niet verdwijnen. (hoop ik)
Westwood is al jaaaaaaaaaaaren geleden opgekocht. Oorspronkelijk door Virgin Interactive, en na het faillisement van VIE door Electronic Arts.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

De Bitmap brothers, was ook close d8 ik, maar zijn ze er nog eigenlijk? :) Dacht iets te horen van Z2 _ooit_

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

met Sierra is het raar gelopen ja, leken redelijk de goede kant op te zijn gegaan met King's Quest. Roberta Williams heeft die games toch gemaakt onder andere?

Nu zijn Codemasters in opkomst en Lionhead Studios kan ook groot worden als ze dat zelf willen ten minste....

Wat er ook gebeuren moogh...

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
De reden dat de oudere developers er niet meer zijn heeft denk ik ook erg veel te maken met het feit dat de technologie zeer snel gaat... rond de Amiga/C64/MSX tijd kon je redelijk simpel voor weinig geld een spel maken..

Met 1 grafisch persoon en 2 programmeurs kwam je al een heel eind. . voor de rest gewoon het spel op de markt gooien en als het goed is dan werd het door de illegale handel destijds wel opgepikt en zo kregen ze weer naams bekendheid met als enige investering tijd.

Daarna maakten ze een iets moeilijker te kopieeren spel (bijvoorbeeld een spel met een mooie, nuttige papieren handleiding en een postertje erbij) en dit werd dan wel verkocht..

Tegenwoordig gaat het allemaal niet meer zo simpel maar moet er echt een hoop geinvesteerd worden voor een goed spel. (camera werk, meerdere grafische designers, acteurs etc.) dit kunnen een hoop bedrijfjes die denk ik ook voornamelijk uit 'vriendenclubjes' bestaan niet betalen en vandaar dat ze zijn verdwenen (waarschijnlijk zijn de programmeurs gewoon voor een groter bedrijf gaan werken of er mee gestopt.)

Dit is tenminste mijn verklaring waarom ze verdwenen zijn... uiteraard geheel gebaseerd op mijn eigen vermoedens.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04-2025

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

En wat dachten jullie van interplay?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op woensdag 12 juni 2002 15:50 schreef Heli0s het volgende:
Dat is toch Gathering of Developers / GODgames geworden?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:56 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
De Bitmap brothers, was ook close d8 ik, maar zijn ze er nog eigenlijk? :) Dacht iets te horen van Z2 _ooit_
www.bitmap-brothers.co.uk

ja dus :)
Op woensdag 12 juni 2002 15:04 schreef hduijn het volgende:
Tegenwoordig gaat het allemaal niet meer zo simpel maar moet er echt een hoop geinvesteerd worden voor een goed spel. (camera werk, meerdere grafische designers, acteurs etc.) dit kunnen een hoop bedrijfjes die denk ik ook voornamelijk uit 'vriendenclubjes' bestaan niet betalen en vandaar dat ze zijn verdwenen (waarschijnlijk zijn de programmeurs gewoon voor een groter bedrijf gaan werken of er mee gestopt.)

Dit is tenminste mijn verklaring waarom ze verdwenen zijn... uiteraard geheel gebaseerd op mijn eigen vermoedens.
Sjah, gedeeltelijk wel, gamers willen steeds meer en meer en mooier en beter...dat is op zich prima, maar gamers willen ook steeds minder betalen, minder kopen en meer gratis. Iets klopt er daar niet.
Op woensdag 12 juni 2002 15:50 schreef Heli0s het volgende:
Interplay UK is 4 jaar geleden failliet gegaan, en ook het moederbedrijf van Brian Fargo in de US had het moeilijk. Ze zijn nu een alliantie aangegaan met het opnieuw opgestartte Virgin Interactive en Titus games Ltd.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
Z2 is toch Z: Steel Soldiers, die nu voor 5 euro in de budgetbak bij V&D ligt?

• hduijn
Team17 was op de amiga één van de betere developers.(Superfrog, body blows, assassin, Alien Breed, Project-X, Full Contact en nog heel wat spellen.)

Zeker voor die tijd leverden ze echt top spellen, ik heb echter het idee dat ze de technologie niet goed kunnen bijhouden. . Ik denk dat ze op dit moment vrijwel uitsluitend bestaan op het succes van Worms (uit 1995). Dit spel is supergoed en leuk om te spelen maar zeker geen technisch hoogstandje (en tegenwoordig wordt dat toch wel een beetje verwacht van moderne spellen)

Er werken nu 60 mensen en ze hebben zelfs nog wat vacatures op de site staan.. maar eerlijk gezegt denk ik dat worms toch al aardig uitgemolken is en dat ze snel iets nieuws moeten gaan maken als ze er over 5 jaar nog willen zijn.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op woensdag 12 juni 2002 15:04 schreef hduijn het volgende:

Klopt. Samen met heel veel anderen hebben we dus de "VB Gaming community" (Visual Basic), iedereen doet daar dingen die je niet zou verwachten, _zonder_ geld (op hosting meestal na)... het probleem is dus bij iedereen ook dus inderdaad dat er nergens grafisch talent beschikbaar is die eerst vrijwillig wil werken. Ik ben ook overgeleverd aan het werk van mensen die weinig tijd hebben (en m'n eigen grafische technieken met DirectX)

MAar dan heb je dus Motion Capture, en allemaal coole technieken (Lightwave/ 3dsmax) etc... alleen grote bedrijven kunnen dat gebruiken...

• hduijn
Een ander voorbeeld is ook blitzbasic.. super gemakkelijk taaltje waar je ook serieus spellen in kan maken. (allemaal op basis van Direct-X 8.1

Maar ook hiervoor geld dat er vrij weinig mensen zijn die echt mooie dingen kunnen maken op gebied van PC Graphics...

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 22:37 schreef devv05 het volgende:
Apogee roels :)
Zek0rz wel. Apogee --> 3DRealms en MrRudi hoe gaat ut daar mee?? (Scott Miller zijn bedrijfje)

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op woensdag 12 juni 2002 17:17 schreef hduijn het volgende:
Een ander voorbeeld is ook blitzbasic.. super gemakkelijk taaltje waar je ook serieus spellen in kan maken. (allemaal op basis van Direct-X 8.1

Maar ook hiervoor geld dat er vrij weinig mensen zijn die echt mooie dingen kunnen maken op gebied van PC Graphics...
Je zou verbaasd zijn :) Geld en tijd is de beperkende factor voor "amateurs" of "indie developers" (kijk naar QW, 100% van de code is geschreven door yours truly..en dat is ongeveer 30k regels+)

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:23
Is Sensible Software er eigenlijk nog ?? De spellen van hun heb ik echt lamgespeeld (Sensi world of soccer is in mijn ogen nog een van de beste gamez ooit zowat alle voetbalcompetities in een game geweldig) en natuurlijk niet te vergeten Cannon Fodder...

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 18:30 schreef Chocovla het volgende:
Is Sensible Software er eigenlijk nog ?? De spellen van hun heb ik echt lamgespeeld (Sensi world of soccer is in mijn ogen nog een van de beste gamez ooit zowat alle voetbalcompetities in een game geweldig) en natuurlijk niet te vergeten Cannon Fodder...
ik hoop het en dat ze soon met sensible world of soccer 2 komen :)

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33

Eraser127

Nijkerk

Op dinsdag 11 juni 2002 22:35 schreef Wiebra het volgende:
OCEAN :) volgens mij waren de helft van de spelletjes die ik speelde heeel vroeger door hun gemaakt. Ze zullen vast opgekocht zijn.
OCEAN; Retal (Retaliator (X) ) ruled

* Eraser127 wil dat nog wel es ff doen op z'n 386, lekker vliegen met een F-22 of F-29 :P

My Discogs

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik weet nog dat ik zo'n gamesbundel had gekocht en om te reggen moest je woorden opzoeken die in de handleiding stonden.
Elke keer weer een andere, dat was best een leuke beveiliging.

Verwijderd

Adeline -> No Cliché -> failliet :'(

Damn, LBA was een geniaal spel! :(

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 19:13 schreef jdvanwijk het volgende:
Adeline -> No Cliché -> failliet :'(

Damn, LBA was een geniaal spel! :(
Zal ik je troosten dan? Adeline bestaat nog (subdivisie van Delphine) en ze zijn bezig met twee GBA spellen.

Hoe ik dat weet? Adeline is klant van ons :)

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 20:31

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op woensdag 12 juni 2002 12:32 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:

DID rulez, ik speel nog geregeld EF2000 2.0 en F-22 ADF. 8-)
Alleen al om die handboeken, vooral F-22, het kopen meer dan waard. Je kreeg er zo ongeveer een complete encyclopedie bij :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik zordt zo triest van dit topic ;( wat Interplay betreft, die hebben op dit moment ook grote problemen... tja, ik kijk hier even bij m'n CD-roms en zie daar idd een hele hoop falliete bedrijfjes... hoe zit het eigenlijk met de financiele positie van SSI, Blue Byte, Sir-Tech (enz, enz...)

Dit bewijst toch maar weer dat het illegaal kopieren een grote inpact op lange termijn kan hebben... zelf kopieer/download ik (haast) niet of het moet één van de abandon ones zijn, dan moet ik het ook zeker weten dat ie niet meer te koop is...

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op woensdag 12 juni 2002 12:38 schreef klaasbram het volgende:
Als we het toch over wat oudere spellen hebben...
Weet iemand waar de mensen van cavedog gebleven zijn?
Want het spel Total Annihilation ruled(de) echt.
Maar helaas zijn bestaat cavedog naar mijn weette niet meer.
Ik weet ook niet zeker of TA2 ook uit is gebracht (of gemaakt). Als die gemaakt zou zijn dan moet ik die toch eens zien te bemachtigen omdat hij me echt wreed lijkt.
kwa gameplay blijft TA rulen over C&C tiberian sun/ Red-Alert (1/2)
Cavedog is jaren geleden failliet gegaan wegens A) een gebrek aan marketing en B) de financiele mislukking TA:K. Chris Taylor (hoofdprogrammeur van TA) is later een eigen bedrijf gestart (Gas Powered Games) en heeft Microsoft als uitgever weten te strikken. TA2 is trouwens in ontwikkeling :)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Op woensdag 12 juni 2002 20:40 schreef White Dust het volgende:
Ik zordt zo triest van dit topic ;( wat Interplay betreft, die hebben op dit moment ook grote problemen... tja, ik kijk hier even bij m'n CD-roms en zie daar idd een hele hoop falliete bedrijfjes... hoe zit het eigenlijk met de financiele positie van SSI, Blue Byte, Sir-Tech (enz, enz...)

...
Sorry, ik wilde alleen maar weten wat er met die devvers is geprobeerd. Verder ben ik niet aansprakelijk voor eventuele uit dit topic voortvloeiende suicidale neigingen. ;)

Maar inderdaad. Zo'n Interplay met zo'n game als Another World (SNES en PC zover ik weet) is toch een gemis.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 21:00 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Sorry, ik wilde alleen maar weten wat er met die devvers is geprobeerd. Verder ben ik niet aansprakelijk voor eventuele uit dit topic voortvloeiende suicidale neigingen. ;)

Maar inderdaad. Zo'n Interplay met zo'n game als Another World (SNES en PC zover ik weet) is toch een gemis.
Another World (en Flashback) is ontwikkeld door Delphine, niet door Interplay...en Delphine draait nog :)
Pagina: 1