Nou ja als je er van uit gaat dat ze bij diamond een tijdje geleden aanboden om hem gratis* om te ruilen voor een V77-Ultra lijkt het me van niet....
* dwz je moest wel zelf de vervoerskosten betalen natuurlijk.
* dwz je moest wel zelf de vervoerskosten betalen natuurlijk.
Over het algemeen niet goed, maar een paar spellen doet ie erg goed en volgens mij zijn dat Q3 en UT (komt door de metal drivers)
De Viper is best een aardige kaart, maar de T&L unit stinkt. Het kaartje is best aardig, maar toch iets te duur voor wat ie brengt. Het schijnt inderdaad wel een mooie UT kaart te zijn. Hij is in ieder geval niet zo dramatisch als wel eens lijkt, maar voor hetzelfde geld zijn er gewoon betere alternatieven..
Ik heb een Viper 2, en ik ben erguh blij dat ik hem heb. Die T&L unit stinkt niet, die drivers die hem aan horen te sturen zuigen, ow er zijn trouwens nieuwe drivers ervoor uit, en die ondersteunen GEEN hardware T&L, maar aangezien de drivers die het wel ondersteunde toch kut zijn, maakt het nix uit...
ik speel UT in 1024*768 32bit, en dan 40/60FPS dus dat zit wel goed, en Q3 draait nog mooier...
S3TC texture is weer is iets heeeeel anders vind ik...maarja..
ik speel UT in 1024*768 32bit, en dan 40/60FPS dus dat zit wel goed, en Q3 draait nog mooier...
S3TC texture is weer is iets heeeeel anders vind ik...maarja..
Jepz, ik hep sins kort oowk zo'n viper2, hij bevalt beswel, en T&L is NU gwoon goed hoor (bij die ouwe drv's was ut indurdaad klote)
en da S3TC da bevalt wel, ziet UT dur weer un stukkie beter oit.
ennuh, 3dmark draait lekkur, 3750 score
met mun v3 3000 maar 3300
met systeem Athlon800@980 en 128mb
nie slecht voor de prijs van die viper d8 ik zow!
en da S3TC da bevalt wel, ziet UT dur weer un stukkie beter oit.
ennuh, 3dmark draait lekkur, 3750 score
met mun v3 3000 maar 3300
met systeem Athlon800@980 en 128mb
nie slecht voor de prijs van die viper d8 ik zow!
I see dead pixels...
'k heb ook hele andere verhalen gehoord....
Vreemde textures etc etc
ikzelf heb een TNT2 (Viper 770) en ben d'r blij mee
Vreemde textures etc etc
ikzelf heb een TNT2 (Viper 770) en ben d'r blij mee
Beetje ouwe koe denk kan iemand dees hier wegkicken
Verwijderd
Wil je dat niet meer doen aub ? Loze kreet om daar mee een oude koe uit de sloot te halen.Op dinsdag 07 mei 2002 09:51 schreef mar_dav het volgende:
viper2 is gewoon goed!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()