Ik kan eht niet voor elkaar krijgen om, als ik "e in toets op mijn toetsen bord dat ik dan een e met dubbele punt krijg. Of als ik 'e druk een e met een streepje er boven! Ik ben al wat bezit geweest met wat instellingen te veranderen alleen krijg ik het niet voor elkaar wie kan mij helpen.
ff taal veranderen van je toetsenbord in portugees (brazilie)
Bij windows 98 tenminste.
Bij windows 98 tenminste.
iemand iets leuks?
Control Panel - Keyboard - US International
En zo is het maar net.
Ben ik in en dan? Ja sorry is is misschien een hele domme vraag maar ik kan niet zo even een US International toestenbord instellen!!Op dinsdag 11 juni 2002 22:19 schreef Glabbeek het volgende:
Control Panel - Keyboard - US International
Verwijderd
''taal toevoegen'' en dan US international kiezen 
daar heb je misschien wel je windows cd voor nodig
.
daar heb je misschien wel je windows cd voor nodig
Gewoon US International kiezen bij taalinstellingen.
Men gaat er blijkbaar van uit dat Nederlanders óf alles in het Engels typen óf dat Nederlanders geen trëma's gebruiken...
Men gaat er blijkbaar van uit dat Nederlanders óf alles in het Engels typen óf dat Nederlanders geen trëma's gebruiken...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het scherm is per Windows verschillend, dus dat wordt moeilijk exact uit te leggen. Als voorbeeld pak ik Win2k (want daar werk ik nu inOp dinsdag 11 juni 2002 22:25 schreef Neptunus het volgende:
[..]
Ben ik in en dan? Ja sorry is is misschien een hele domme vraag maar ik kan niet zo even een US International toestenbord instellen!!
In het Keyboard-applet kies je de tab 'Input Locales', je zegt 'Add', je kiest de taal (Nederlands waarschijnlijk) en bij Layout 'US/International'. Dan klik je OK , selecteer je de net aangemaakte optie en druk je op 'Default'.
En zo is het maar net.
Verwijderd
ë " en e na elkaar intikken.
Toetsenbord: Verenigde Staten (international)
Taal: Nederlands
é ' en e na elkaar intikken.
Toetsenbord: Verenigde Staten (international)
Taal: Nederlands
é ' en e na elkaar intikken.
PS Dit zou horen in Windows Operated Systems, ware het niet dat het daar al in de FAQ staat.
En zo is het maar net.
Yes Yes het is gelukt jongens bedankt! Ë Ï ÿ ü ë é ú í
/niet echt Overige Hardware en redelijk basis (en opgelost
)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()