Toon posts:

help me alsjeblieft met dit msn probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,
laatste tijd wordt ik steeds lastig gevallen door iemand uit mijn msn lijst, hij gaat namelijk elke keer ervoor zorgen dat als ie online is , bij mij een foutmeldig binnen komt van: "dit programma (msn) reageert niet meer en wordt afgesloten!!" en vervolgens moet ik msn opnieuw opstarten.
ik word echt gek van, ik heb Norton Firewall aangeschafd, maar die helpt ook niet,
wie, ohh, wie, kan me helpen????? PLEASE!!!!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20
http://users.pandora.be/heavyk/software/anticrash.htm

dit programmatje ff downloaden en het zal opgelost moeten zijn :)

Verwijderd

Move to ====> "Software Algemeen"

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Dude dit staat wel zoooo verkeerd dit moet in SA, maar het is je eerste post dus het zal je wel vergeven worden. Lees voortaan eerst de FAQ's ;)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Op dinsdag 11 juni 2002 22:20 schreef thejoker80 het volgende:
Dude dit staat wel zoooo verkeerd dit moet in SA, maar het is je eerste post dus het zal je wel vergeven worden. Lees voortaan eerst de FAQ's ;)
.

edit:

net te laat

Damn verkeerde knop, sorry |:(

Verwijderd

Metal-Kool heeft natuurlijk gelijk dat dit geen W&L topic is, maar voor zoiets worden ze in SA ook liever niet lastiggevallen.

Maar wat advies: Als ik jou was, zou ik de freeware versie van trillian installeren (http://www.trillian.cc), daarmee kan je prima MSNen... En natuurlijk die persoon op je ignore list (of hoe dat ook heet bij MSN) gooien. Of gewoon MSN opnieuw installeren, ik betwijfel namelijk sterk dat het mogelijk is om op afstand MSN te laten crashen. (of MSN is nog slechter dan ik al dacht :) ). Het lijkt me eerder een lokaal probleem, dus een probleem in de software die op jouw computer staat.

En tot slot, als het een bekend probleem is, gebruik de search en gij zult vinden... Of niet, en dan weet je zeker dat er iets mis is met je eigen MSN-installatie.

In ieder geval, een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.