Toon posts:

[WinXP] MS Scrollwheel niet werkend..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een of andere wijze lukt het me met geen mogelijkheid om het scrollwieltje van mijn Intellimouse Optical (notabene van MS zelf) werkend te krijgen.

Ik heb al diverse keren de intellipoint software opnieuw geinstalleerd (nieuwste versie van MS.com gerukt)maar zonder resultaat.

Het gaat er dus om dat ik in de diverse applicaties het scrolwieltje wil gebruiken om door teksten, directories etc. te bladeren, conform de standaard functionaliteit die aan dit wieltje wordt toegekend na een install van de intellipoint software.

Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben ondervonden, en hopelijk ook hebben opgelost ?

edit:
M$ veranderd in MS (al vindt ik Re: hieronder iets overdreven) en Typo corrected

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Misschien eens zoeken naar software van MS i.p.v. M$ :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Windows XP herkent je muis automatisch, dus gewoon
in je Mouse properties 'Universal scroll' selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je Racer, maar met de door jou ingeschoten oplossing ben ik begonnen, echter zonder resultaat. Daarna dus intellipoint geinstalleerd, met het zelfde probleem nog steeds. Overigens werkt dat wieltje in Win2K uitstekend....

Natuurlijk heb ik ook al de drivers keihard gewist uit XP en opnieuw geinstalleerd, ook dit helpt niet. Zeer vreemd...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al geklooid met de volgende instellingen:
MS Compatible Scroll / Smooth Scrolling / Accelerated scrolling (Of hoe dat dan ook heet)

Heb je ook andere drivers geprobeerd?
Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben ondervonden, en hopelijk ook hebben opgelost ?
[search=scrollen xp]
[topic=375602/1/100]
[topic=292346/1/100]
Gaan over vertraagd scrollen

[topic=355464/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 22:21 schreef blackd het volgende:

[search=scrollen xp]
[topic=375602/1/100]
[topic=292346/1/100]
Gaan over vertraagd scrollen

[topic=355464/1/100]
Tnx blackd, die topics had ik ook gevonden, maar ze geven vooralsnog geen antwoord op mijn probleem. Het wieltje doet t gewoon helemaal niet, dat laatste topic beschrijft ook een ander probleem. Faq op MS.com biedt helaas ook geen oplossing...

Verwijderd

IK heb ook inderdaad last van een IntelliMouse scroll probleem in Winxp !
Ik heb een IntelliMouse 1.3a maar scrollen werkt niet.

Ik zou et ook wel eens willen weten hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen!

Groeten,

Annexxius
Pagina: 1