stereo-installatie + geluidskaart op INSPIRE 5300

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
ik heb een creative inspire 5.1 5300 speakersetje en een terratec sixpack 5.1+

heb de boxen van me stereo-installatie de deur uitgegooid, ze waren te groot en geluid was ook al niet top, nu wil ik het geluid van mijn stereo door de inspire-speakers horen, me radio staat in principe alleen aan als me pc uit staat (gebruik radio als wekker)....

ik dacht zelf aan een jack to jack snoertje vanuit de MIC-uitgang naar de FRONT-ingang op de subwoofer van de inspire-set...in de front-ingang zou dan een splittertje moeten komen waar het plugje van me stereo en de front van me geluidskaart in gaat, ik vraag me dan alleen af wat er gebeurt als per ongeluk de stereo en de pc tegelijk aan staan......

als iemand een beter idee heeft voor de aansluiting moet die t ook zeggen...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

er gebeurt dan niets.. Dit werkt gewoon.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• EmilneM
Op dinsdag 11 juni 2002 21:52 schreef JvS het volgende:
de front-speakers gaan niet zeuren als ze opeens van twee sources geluid krijgen? dit is niet schadelijk voor mijn speakers?

weet je ook een oplossing hoe ik ze op al me speakers krijg (front, rear, center)?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 11 juni 2002 21:51 schreef EmilneM het volgende:
ik dacht zelf aan een jack to jack snoertje vanuit de MIC-uitgang naar de FRONT-ingang op de subwoofer van de inspire-set...
Uit je microfoon INGANG zal je weinig geluid horen omdat het je raad het al ...een ingang is. Daarbij nog eens een veel te hard versterkte ingang.

Je moet de Line-out van je stereoset gebruiken of anders de koptelefoon uitgang.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op dinsdag 11 juni 2002 21:51 schreef EmilneM het volgende:
ik dacht zelf aan een jack to jack snoertje vanuit de MIC-uitgang naar de FRONT-ingang op de subwoofer van de inspire-set...
Op dinsdag 11 juni 2002 21:52 schreef JvS het volgende:
Lijkt me sterk, De microfoon aansluiting is over het algemeen een ingang, toch?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik las hoofdtelefoon uitgang...
als je die combineert met de line uitgang van de geluidskaart komt het helemaal goed :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• EmilneM
even voor de duidelijkheid.....ik bedoel koptelefoon uitgang zoals jvs al goed las ;)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

van de rec-out naar de splitter.. ik heb ook terratec + inspire 5300 en het werkt gewoon!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

voor op alles speakers moet je de front/back right en de front/back left aan elkaar knopen, dan moet je de sub/center niet aansluiten, dan pakt hij de bass van je front af.. dus dit komt helemaal goed!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• EmilneM
een tweede mogelijkheid voor mij is internetradio....

weet iemand een site met goeie streams, want als ik bijv. radio538 via de stream op de site beluister is de kwaliteit bagger....

• EmilneM
als ik mijn hifi via splitter op inspire sub aansluit wordt t geluid van mijn front-speakers zachter...ook als hifi uit staat...

weet niemand een manier om mijn hifi op mijn geluidskaart (terratec sixpack 5.1+) aan te sluiten en zo via mijn pc radio te luisteren??

• EmilneM
lukt t als ik m op MIDI-in aansluit? hoe laat ik de muziek dan horen?

• EmilneM
heb m nu op de MICROFOON-ingang van me soundcard aangesloten en hij doet t nu :)
Pagina: 1