Toon posts:

Chello via de kabel: hoeveel e-mail adressen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben net vandaag overgegaan van Quicknet naar Chello (Quicknet is overgenomen door Chello o.i.d.).
Ik vind het al erg dat je e-mail adres weer veranderd (was ook al toen het van Sonera overging naar Quicknet) maar is het nu waar dat ik maar 1 e-mail adres heb bij Chello ???
Bij Quicknet had ik er 5...waarvan 1 voor mijn vriendin en 1 voor diverse abbo's op nieuwsbrieven.

Dus.....kan je maar 1 e-mail adres hebben bij Chello ? Voor die 47 euro per maand zou ik het schandalig vinden dat je maar 1 e-mail adres hebt. En ze hebben het nog geeneens van te voren aangekondigd ook !!!!

Verwijderd

Klopt je hebt recht op een enkel e-mail adres, maar misschien kan je het aankaarten dat je destijds accoord bent gegaan met de overeenkoms voor 5 adresses en dat ze zich daar maar aan moeten houden :) Met de lusten ook de lasten voor chello...... >:)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:57
Tjah, ik had er ook 5 (4 van Gelrevision), maar die zijn net 2 weken geleden geschrapt dus heb ik er nog maar 1 :(
Je kan wel 5 aliasses krijgen op dat ene chello mailadres, maar ja, ik heb liever echte pop boxes.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

hmpz ik had toen ik een abo nam bij Chello de mogelijkheid tot een hoofd emial en een alias

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:40
Ik had recht op 2 email adressen van chello, ik heb er 1 in gebruik :). Maar die gebruik ik nooit :P, vindt dat veels te lomp ik gebruik wel een @Hotmail.com account :+.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Chello heeft 1 email box waarmee je 5 aliassen kunt mee maken. :)

🌞🍃

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op dinsdag 11 juni 2002 22:16 schreef DataBeest het volgende:
Chello heeft 1 email box waarmee je 5 aliassen kunt mee maken. :)
en die aliassen komen weer terecht in die ene chello mailbox :o

/dev/null

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:49 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

en die aliassen komen weer terecht in die ene chello mailbox :o
Das een kwestie van Outlook Express creatief instellen :)

Verwijderd

Topicstarter
okay...duidelijk allemaal....maar op welke url kan ik die aliassen aanmaken ?
Ik heb gebeld met chello en het schijnt dat je dit op www.chello.nl kan doen (da's logies !!!)...maar ik zit hier achte een proxyserver en wordt doorverbonden naar een andere chello site als ik www.chello.nl intik. Kan iemand mij de url geven van de site waar ik in kan loggen om de aliassen aan te maken ?

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 22:58

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

zelf kijken is zwaar he :D

http://provisioning.upc.nl/menu_administration.html

edit:

te laat....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 10:55 schreef Rodecker het volgende:
Dank oe !

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:57 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Dank oe !
You're welcome :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 10:55 schreef Rodecker het volgende:
Nou...deze url werkt dus ook niet vanachter een proxyserver....iemand een idee hoe je deze site wel kan oproepen ?

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

proxy server tijdelijk uit zetten?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kom je alleen op als je op het chello netwerk zit....Dus thuis ff doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 12:32 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kom je alleen op als je op het chello netwerk zit....Dus thuis ff doen.
Thuis gedaan....
Klotige van aliassen is alleen dat je dus niet apart de mail van 1 alias kan ophalen....toch ? Of zijn daar ook weer trucjes voor ?

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
ik voer mijn gebruikersnaam en wachtwoord in maar dat accepteert hij niet.het is het zelfde wat ik gebruik voor mijn emaill,dus aan het gebruikers naam en wachtwoord kan het niet liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me kan helpen ?

Apart ophalen van aliassen bij Chello dus...........

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:57
Ik geloof dat als je zelf een mailserver opzet dat het kan..
Dan moet je de mailserve zo instellen dat ie alle mail ophaalt bij chello en dat ie de mail van verschillende 'to' adressen in een eigen box zet.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 16:46 schreef cgok het volgende:
ik voer mijn gebruikersnaam en wachtwoord in maar dat accepteert hij niet.het is het zelfde wat ik gebruik voor mijn emaill,dus aan het gebruikers naam en wachtwoord kan het niet liggen.
Ik meen me te herinneren dat de site bepaalde tekens in gebruikersnamen en wachtwoorden niet slikt. Misschien dat je probleem daarin zit?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Thuis gedaan....
Klotige van aliassen is alleen dat je dus niet apart de mail van 1 alias kan ophalen....toch ? Of zijn daar ook weer trucjes voor ?
Outlook Express kan je zo instellen dat hij alleen e-mail van een bepaalde alias download van de server (Extra->Berichtregels)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 01:08 schreef Rodecker het volgende:

[..]

Outlook Express kan je zo instellen dat hij alleen e-mail van een bepaalde alias download van de server (Extra->Berichtregels)
Ik zelf gebruik Microsoft Outlook 2002. Ik ben wel enigzins bekend met de "rules wizard" maar daar kan ik niet vinden hoe ik e-mail aan een bepaalde persoon gericht op de mailserver van Chello kan laten staan. Wat ik dus wil is dat ik op mijn computer mijn e-mail binnen haal en mijn vriendin op haar computer haar e-mail binnen haalt (daar moet ik dus een vergelijkbare rule aanmaken).

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:54

Phydomir

Dennis

Op donderdag 13 juni 2002 07:35 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Ik zelf gebruik Microsoft Outlook 2002. Ik ben wel enigzins bekend met de "rules wizard" maar daar kan ik niet vinden hoe ik e-mail aan een bepaalde persoon gericht op de mailserver van Chello kan laten staan. Wat ik dus wil is dat ik op mijn computer mijn e-mail binnen haal en mijn vriendin op haar computer haar e-mail binnen haalt (daar moet ik dus een vergelijkbare rule aanmaken).
Dat zou wel handig zijn als dat kan want dan kan ik ook ff een chello account aanmaken net m'n nick.. (handig voor fara's zoals deze die een "echt" e-mail adres willen) Alleen moet het dus zo zijn idd dat ik niet de mail binnenhaal van m'n pa.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-07 18:42
Toch even terugkomend op de oorspronkelijke vraag: jij had bij Quicknet dus al meerdere e-mail adressen?
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt toen A2000 werd overgenomen door UPC en ik opeens klant van Chello werd. Ik had bij A2000 twee e-mail adressen, en die zijn toen 'gewoon' omgezet in twee chello adressen. En die doen het nog steeds. Maar dat was in de tijd dat iedereen dacht dat UPC een prachtige toekomst had.
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed gaan zeuren hierover. Als ze mijn tweede adres intrekken, dan zijn ze mij als klant kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 08:53 schreef Againzender het volgende:
Toch even terugkomend op de oorspronkelijke vraag: jij had bij Quicknet dus al meerdere e-mail adressen?
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt toen A2000 werd overgenomen door UPC en ik opeens klant van Chello werd. Ik had bij A2000 twee e-mail adressen, en die zijn toen 'gewoon' omgezet in twee chello adressen. En die doen het nog steeds. Maar dat was in de tijd dat iedereen dacht dat UPC een prachtige toekomst had.
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed gaan zeuren hierover. Als ze mijn tweede adres intrekken, dan zijn ze mij als klant kwijt.
Yep...totaal 5 stuks !
Ik ga nu bellen met de helpdesk en ga lekker zeuren !
Hij is nu net open (09:00 tel. 0900-1580).

Jullie horen wel hoe het is afgelopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 09:02 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Yep...totaal 5 stuks !
Ik ga nu bellen met de helpdesk en ga lekker zeuren !
Hij is nu net open (09:00 tel. 0900-1580).

Jullie horen wel hoe het is afgelopen.
Nee hoor....met geen mogelijkheid is het te regelen.
Echt schandalig vind ik het...er is bij de aankondiging van de overgang van Quicknet naar Chello nooit melding gemaakt dat het aantal e-mail accounts wordt gereduceerd naar 1.

UPC...om te huilen !!!! :'( :'( :'( :'( :'(

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:54

Phydomir

Dennis

Op donderdag 13 juni 2002 09:18 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Nee hoor....met geen mogelijkheid is het te regelen.
Echt schandalig vind ik het...er is bij de aankondiging van de overgang van Quicknet naar Chello nooit melding gemaakt dat het aantal e-mail accounts wordt gereduceerd naar 1.

UPC...om te huilen !!!! :'( :'( :'( :'( :'(
Valt wel mee. Het product Chello is gewoon goed maar de service is gewoon bagger...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 07:35 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Nog even terug komen op een eerdere vraag van mij in dit topic. Iemand een antwoord op bovenstaande vraag ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 09:25 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Nog even terug komen op een eerdere vraag van mij in dit topic. Iemand een antwoord op bovenstaande vraag ?
Niemand ?
Pagina: 1