Verwijderd
1. Make sure there is no disc in the player's tray.
2. Using the remote control, key in the following: Setup, Stop, Skip Backword, Skip Forward.
3. You will now be in a hidden menu where you can change the option Region ID to 1 for Region 1, 2 for Region 2, and so on, or Bypass for multi-region.
4. Press the Play, followed by Setup buttons on your remote control.
5. There is also an option for disabling Macrovision.
ik bezorg zelf voor megapool, waar je eerst een technica dvdspeler voor 30 euro extra bij een aantal producten kreeg, is al eerder een topic over geweest, krijg je er nu deze home electronics bij, heb er vandaag al 4 bezorgt
doe ook bezorgingen voor die toko...Op dinsdag 11 juni 2002 23:16 schreef arjandijk het volgende:
offtopic:
ik bezorg zelf voor megapool, waar je eerst een technica dvdspeler voor 30 euro extra bij een aantal producten kreeg, is al eerder een topic over geweest, krijg je er nu deze home electronics bij, heb er vandaag al 4 bezorgt
dan wel het thuisbezorg-gedeelte.
stond eerst in de winkel, maar ivb stage mee gestopt, nou in het weekend nog wasmachines tillen en aansluiten enzo...
Die Technica en de Finlux zijn iig bijna precies hetzelfde apparaat... komt zeker uit de zelfde fabriek... zelfs de afstandbedieningen en functies zijn verder precies hetzelfde
De Home Electronics zit voor zover ik weet wel in ookweer dezelfde design doos... qua functies weet ik niet helemaal hoe hij werkt... heb ze nog niet voorbij zien komen...
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Ik ga er ook eentje, zo'n Home Electronics, bij Megapool halen. Kun je hem zo regiovrij maken? Heeft iemand dat al geprobeerd? Thnx!Op dinsdag 11 juni 2002 23:14 schreef aladdin_34 het volgende:
Probeer dit maar eens!
2. Using the remote control, key in the following: Setup, Stop, Skip Backword, Skip Forward.
3. You will now be in a hidden menu where you can change the option Region ID to 1 for Region 1, 2 for Region 2, and so on, or Bypass for multi-region.
Dat ga ik nu proberenOp woensdag 12 juni 2002 10:44 schreef App het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje, zo'n Home Electronics, bij Megapool halen. Kun je hem zo regiovrij maken? Heeft iemand dat al geprobeerd? Thnx!
Verwijderd
Laat effe weten of dit lukt. Hoe is de beeldkwaliteit van die DVD speler?Op woensdag 12 juni 2002 10:46 schreef Reind het volgende:
[..]
Dat ga ik nu proberen
Dit kan ik veranderen naar Ver: 3001 + 3000
Ver 4001 + 4000 en Ver 1 t/m 6 -> 0 regiovrij staat er volgens mij niet tussen
En ik moest gewoon een paar keer op back - forward drukken om dit tevoorschijn te krijgen ipv de 1 keer back en forward zoals hierboven beschreven stond
En ik heb zojuist een VCD gefikt en Gisteren een SVCD dus die gaan we zo allemaal ff testen.
De speler laadt de DVD's e.d trouwens wel sneller als mijn JVC die beneden staat en ook sneller als de Sony van een maat van me.
En het rare is -> Deze speelt wel SVCD af maar mijn JVC dus niet en die sony van een vriend van me ook niet -> Best wel weird dat zo'n el cheapo ding voor op de slaapkamer dat dus wel kan (ach ik kijk toch al m'n films in bed dus dat maakt niet uit
De beeldkwaliteit is wel owke en het geluid is ook gewoon goed.Op woensdag 12 juni 2002 10:48 schreef App het volgende:
[..]
Laat effe weten of dit lukt. Hoe is de beeldkwaliteit van die DVD speler?
Ik zal zo ff wat pics uploaden van de binnenkant van de speler -> Ik heb um al open geschroefd
Dan heb jij een andere DVD speler als ik heb.Op woensdag 12 juni 2002 11:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
dan vraag ik t me af hoe je t voor elkaar gekregen hebt, want ik kan het niet op die manier doen. Skip Forward en Backward zijn toch die kleine knopjes onder "STOP"Niet die grote groene toch?
Gewoon setup - stop - f.bwd - f.fwd en dan die laatste 2 een paar keer achter elkaar.
Maar mensen -> VCD -> perfect. net zoals SVCD
MP3 ga ik zo ff testen.
Maar tot nu toe heb ik hier al meer lol van dan mijn JVC DVD speler die langzamer laad en niet alles wil lezen
Verwijderd
Dus regiovrij is dat ding niet zo eenvoudig te krijgen???Op woensdag 12 juni 2002 10:52 schreef Reind het volgende:
Hmmmmm ik krijg dan in beeld -> ver 4001
Dit kan ik veranderen naar Ver: 3001 + 3000
Ver 4001 + 4000 en Ver 1 t/m 6 -> 0 regiovrij staat er volgens mij niet tussen
En ik moest gewoon een paar keer op back - forward drukken om dit tevoorschijn te krijgen ipv de 1 keer back en forward zoals hierboven beschreven stond
Vast wel maar nu is de vraag hoe doen we datOp woensdag 12 juni 2002 11:32 schreef App het volgende:
[..]
Dus regiovrij is dat ding niet zo eenvoudig te krijgen???
Maar regiovrij boeit me eigenlijk weinig -> de enigste dvd's die ik haal komen uit de automaat op de hoek van de straat. De rest is SVCD dus regiovrij of niet -> mij scheelt het geen ene fuck
[topic=521915/1/25]
krijg je een gratis dvd speler van home electronics...
Nu maar hopen dat ik 'm ook ECHT krijg en dat er geen truc aan zit of zo...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Nou, regiovrij scheelt mij wel wat omdat ik nog wel es DVD's uit de VS krijg. Als iemand een tip heeft voor het regiovrij maken van die speler, dan hoor ik het graag.Op woensdag 12 juni 2002 12:44 schreef Reind het volgende:
[..]
Vast wel maar nu is de vraag hoe doen we dat
Maar regiovrij boeit me eigenlijk weinig -> de enigste dvd's die ik haal komen uit de automaat op de hoek van de straat. De rest is SVCD dus regiovrij of niet -> mij scheelt het geen ene fuck
Verwijderd
Anders kom ik 13-6-2002 met de goeie over de brug, maar deze moet werken volgens de geleerden! Succes
Verwijderd
Nou, heb het geprobeerd, maar dat menu krijg ik dus niet..na een paar keer 'skip forward' and 'skip backward' geeft ie op het OSD ineens 'VER 2' aan. pijltje omlaag toets 'VER 3001' en nog een keer pijltje omlaag 'VER 4001', nog een keer en dan komt 'VER 2' weer in beeld. Nix geen menu dus, helaas....Op woensdag 12 juni 2002 23:35 schreef aladdin_34 het volgende:
Probeer deze eens!
Anders kom ik 13-6-2002 met de goeie over de brug, maar deze moet werken volgens de geleerden! Succes
Ben benieuwd wat die goeie zal zijn op 13-6. Bedankt alvast.
Dat krijg ik dus ook.Op donderdag 13 juni 2002 00:52 schreef App het volgende:
[..]
Nou, heb het geprobeerd, maar dat menu krijg ik dus niet..na een paar keer 'skip forward' and 'skip backward' geeft ie op het OSD ineens 'VER 2' aan. pijltje omlaag toets 'VER 3001' en nog een keer pijltje omlaag 'VER 4001', nog een keer en dan komt 'VER 2' weer in beeld. Nix geen menu dus, helaas....
Ben benieuwd wat die goeie zal zijn op 13-6. Bedankt alvast.
Ow en App hoe bevalt ie jou? -> Ik vind um wel owke al hadden ze wel wat aan dat laadje mogen doen want die vind ik een beetje cheap in elkaar zitten (owke de speler was ook cheap
Verwijderd
beeldkwaliteit vind ik goed, zeker voor dat geld. Dat laadje is idd cheap en ook het front ziet er nogal plastic-achtig uit, maar ja, kan ook niet anders voor dat geld.Op donderdag 13 juni 2002 10:43 schreef Reind het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus ook.
Ow en App hoe bevalt ie jou? -> Ik vind um wel owke al hadden ze wel wat aan dat laadje mogen doen want die vind ik een beetje cheap in elkaar zitten (owke de speler was ook cheap)
Wat zou dat 3001, 4001 gedoe eigenlijk betekenen?
foei, dat zullen ze leuk vinden, spelers worden verkocht, en de: "hoe kraak ik m'n dvdspeler" wordt er bij gegevenOp vrijdag 14 juni 2002 14:19 schreef Freez het volgende:
ik werk ook bij megapool, en op ons intranet heb ik zien staan hoe ze regiovrij te maken zijn. ik moet morgen weer werken dus zal ik dan even kijken. ik zal dan morgenavond even posten hoe het moet
Verwijderd
Hei Freez, bedankt alvast. Kun je me dan effe een mailtje sturen met 'handleiding'(zie profiel) want ik ga met vakantie.Op vrijdag 14 juni 2002 14:19 schreef Freez het volgende:
ik werk ook bij megapool, en op ons intranet heb ik zien staan hoe ze regiovrij te maken zijn. ik moet morgen weer werken dus zal ik dan even kijken. ik zal dan morgenavond even posten hoe het moet
we mogen zelfs bij de dvd speler een papiertje erbij geven hoe hij regiovrij te maken is. alleen wordt dat nooit gedaan, maar het mag wel (tenminste van het hoofdkantoor dusOp vrijdag 14 juni 2002 15:04 schreef spacy_ het volgende:
[..]
foei, dat zullen ze leuk vinden, spelers worden verkocht, en de: "hoe kraak ik m'n dvdspeler" wordt er bij gegeven
ok is goed, ik zal het ook wel hier posten. misschien dat ik er anderen er ook blij mee kan maken.Op vrijdag 14 juni 2002 15:41 schreef App het volgende:
[..]
Hei Freez, bedankt alvast. Kun je me dan effe een mailtje sturen met 'handleiding'(zie profiel) want ik ga met vakantie.
Verwijderd
1. Lade open
2. Setup indrukken
3. en dan prev. - next - prev. - next in deze volgorde
4. dan zie je rechts boven in beeld "VER2"
5. d.m.v. de links en rechts cursor naar "VER255"
6. setup en klaar is ie!
Succes
Verwijderd
Thanx!Op vrijdag 14 juni 2002 22:24 schreef aladdin_34 het volgende:
Oke oke hier komt ie!
1. Lade open
2. Setup indrukken
3. en dan prev. - next - prev. - next in deze volgorde
4. dan zie je rechts boven in beeld "VER2"
5. d.m.v. de links en rechts cursor naar "VER255"
6. setup en klaar is ie!
Succes
Dat lukt tot nu toe wel aardigOp zaterdag 15 juni 2002 22:06 schreef aladdin_34 het volgende:
Blij toe! Veel plezier ervan!
Het is maar dat jullie het weten...
Maar die dingetje pakken lekker veel; zitten paar ;leuke geintjes op.
Heb bij 't bedrijf (Boxford) gewerkt dus dan doe je wel eens een leuke korting op :-D
Maar bevalt goed; ding ondersteunt lekker veel; pakt zelf MPEG-CD-tjes voor in de comp!! Had een of andere CD-rom voor dove mensen; introductie van de euro; maar de filmpjes die daarop staan speelt ie gewoon af; en natuurlijk ook MP# ; en er zit een pitch control op....32x doorspoelen kom je waarschijnlijk ook niet tegen op een Sony.... wel lach; leuk speeltgoed voor weinig geld.
Nikon D7000
Idd dat ding vreet echt allesOp maandag 17 juni 2002 09:14 schreef veryip het volgende:
Heb er laatst ook eentje gekocht : HE DVD5.1 oid.
Maar die dingetje pakken lekker veel; zitten paar ;leuke geintjes op.
Heb bij 't bedrijf (Boxford) gewerkt dus dan doe je wel eens een leuke korting op :-D
Maar bevalt goed; ding ondersteunt lekker veel; pakt zelf MPEG-CD-tjes voor in de comp!! Had een of andere CD-rom voor dove mensen; introductie van de euro; maar de filmpjes die daarop staan speelt ie gewoon af; en natuurlijk ook MP# ; en er zit een pitch control op....32x doorspoelen kom je waarschijnlijk ook niet tegen op een Sony.... wel lach; leuk speeltgoed voor weinig geld.
Tja..... had 'm ffies uitgeleend aan een vriendin... die ging vervolgens op vakantie... ik haar met m'n goede gedrag ophalen uit Utrecht... komen we terug... lekker relaxed DVD-tje huren, komen we bij d'r huis.... DVD-speler pleitos, incl. tas en beschermingsmateriaal..... is dat ding gewoon lichtelijk gejat ..... wij dus maar met ons goeie gedrag terug naar de videotheek en de DVD opgeruild voor een videobandOp dinsdag 18 juni 2002 00:57 schreef Reind het volgende:
[..]
Idd dat ding vreet echt alles
Nikon D7000
Ik heb een home electronics DVD-speler via o2 besteld (die kreeg je dan gratis bij een abonnement). Ik kreeg gisteren een briefje van 'van Gend en Loos' in de bus, en daar stond op dat ze langs waren geweest met iets voor iemand bij mij thuis. Stond alleen op dat het bedrijf BoxFord was die het leverde, dus ik zie hier dat het m'n DVD-speler is
Kan ik die dingetjes die hier staan misschien strax uitproberen als ik thuis kom, want ze zouden 'm vandaag weer proberen af te geven...nu maar hopen dat iemand thuis is
btw, regiovrijmaken ging perfect middels 'setup-stop-voor-achter'. Kreeg gewoon een menu waar ik de regio in kon stellen. (heb um op bypass gezet)
Verwijderd
hmmm niet ver genoeg doorgelezen, de oplossing was er al |: