Home electronics DVD speler.

Pagina: 1
Acties:

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Owke ik heb dus vandaag zo'n DVD speler gekocht bij de Megapool -> geen geld -> 135€

Hij speelt alles af alleen hij is niet regiovrij -> Nu moet ie dat dus wel worden maar ik kan nergens op I-net (vcdhelp gekeken enz...) iets over dat ding vinden :(

Weet iemand hier mischien hoe ik dat ding regiovrij ga maken >:)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Volgens mij is hij hetzelfde als de Finlux DVD510 :)

Verwijderd

Probeer dit maar eens!
1. Make sure there is no disc in the player's tray.
2. Using the remote control, key in the following: Setup, Stop, Skip Backword, Skip Forward.
3. You will now be in a hidden menu where you can change the option Region ID to 1 for Region 1, 2 for Region 2, and so on, or Bypass for multi-region.
4. Press the Play, followed by Setup buttons on your remote control.
5. There is also an option for disabling Macrovision.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
offtopic:
ik bezorg zelf voor megapool, waar je eerst een technica dvdspeler voor 30 euro extra bij een aantal producten kreeg, is al eerder een topic over geweest, krijg je er nu deze home electronics bij, heb er vandaag al 4 bezorgt

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:28
Op dinsdag 11 juni 2002 23:16 schreef arjandijk het volgende:
offtopic:
ik bezorg zelf voor megapool, waar je eerst een technica dvdspeler voor 30 euro extra bij een aantal producten kreeg, is al eerder een topic over geweest, krijg je er nu deze home electronics bij, heb er vandaag al 4 bezorgt
doe ook bezorgingen voor die toko...
dan wel het thuisbezorg-gedeelte.
stond eerst in de winkel, maar ivb stage mee gestopt, nou in het weekend nog wasmachines tillen en aansluiten enzo...

Die Technica en de Finlux zijn iig bijna precies hetzelfde apparaat... komt zeker uit de zelfde fabriek... zelfs de afstandbedieningen en functies zijn verder precies hetzelfde
De Home Electronics zit voor zover ik weet wel in ookweer dezelfde design doos... qua functies weet ik niet helemaal hoe hij werkt... heb ze nog niet voorbij zien komen...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 23:14 schreef aladdin_34 het volgende:
Probeer dit maar eens!
2. Using the remote control, key in the following: Setup, Stop, Skip Backword, Skip Forward.
3. You will now be in a hidden menu where you can change the option Region ID to 1 for Region 1, 2 for Region 2, and so on, or Bypass for multi-region.
Ik ga er ook eentje, zo'n Home Electronics, bij Megapool halen. Kun je hem zo regiovrij maken? Heeft iemand dat al geprobeerd? Thnx!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 10:44 schreef App het volgende:

[..]

Ik ga er ook eentje, zo'n Home Electronics, bij Megapool halen. Kun je hem zo regiovrij maken? Heeft iemand dat al geprobeerd? Thnx!
Dat ga ik nu proberen :)

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:46 schreef Reind het volgende:

[..]

Dat ga ik nu proberen :)
Laat effe weten of dit lukt. Hoe is de beeldkwaliteit van die DVD speler?

• R2D2
  • Niet online
Hmmmmm ik krijg dan in beeld -> ver 4001

Dit kan ik veranderen naar Ver: 3001 + 3000
Ver 4001 + 4000 en Ver 1 t/m 6 -> 0 regiovrij staat er volgens mij niet tussen

En ik moest gewoon een paar keer op back - forward drukken om dit tevoorschijn te krijgen ipv de 1 keer back en forward zoals hierboven beschreven stond :)

• R2D2
  • Niet online
Ow en ik ben nu een mp3 cd aan het fikken (kunnen we ff zien hoeveel tekens ie weergeeft.

En ik heb zojuist een VCD gefikt en Gisteren een SVCD dus die gaan we zo allemaal ff testen.

De speler laadt de DVD's e.d trouwens wel sneller als mijn JVC die beneden staat en ook sneller als de Sony van een maat van me.
En het rare is -> Deze speelt wel SVCD af maar mijn JVC dus niet en die sony van een vriend van me ook niet -> Best wel weird dat zo'n el cheapo ding voor op de slaapkamer dat dus wel kan (ach ik kijk toch al m'n films in bed dus dat maakt niet uit ;) )

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 10:48 schreef App het volgende:

[..]

Laat effe weten of dit lukt. Hoe is de beeldkwaliteit van die DVD speler?
De beeldkwaliteit is wel owke en het geluid is ook gewoon goed.
Ik zal zo ff wat pics uploaden van de binnenkant van de speler -> Ik heb um al open geschroefd >:) -> allemaal winbond chips trouwens in dat ding :)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 19:28
dan vraag ik t me af hoe je t voor elkaar gekregen hebt, want ik kan het niet op die manier doen. Skip Forward en Backward zijn toch die kleine knopjes onder "STOP" :? Niet die grote groene toch?

..::System Specs::..

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 11:00 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
dan vraag ik t me af hoe je t voor elkaar gekregen hebt, want ik kan het niet op die manier doen. Skip Forward en Backward zijn toch die kleine knopjes onder "STOP" :? Niet die grote groene toch?
Dan heb jij een andere DVD speler als ik heb.
Gewoon setup - stop - f.bwd - f.fwd en dan die laatste 2 een paar keer achter elkaar.

Maar mensen -> VCD -> perfect. net zoals SVCD
MP3 ga ik zo ff testen.

Maar tot nu toe heb ik hier al meer lol van dan mijn JVC DVD speler die langzamer laad en niet alles wil lezen :)

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 10:52 schreef Reind het volgende:
Hmmmmm ik krijg dan in beeld -> ver 4001

Dit kan ik veranderen naar Ver: 3001 + 3000
Ver 4001 + 4000 en Ver 1 t/m 6 -> 0 regiovrij staat er volgens mij niet tussen

En ik moest gewoon een paar keer op back - forward drukken om dit tevoorschijn te krijgen ipv de 1 keer back en forward zoals hierboven beschreven stond :)
Dus regiovrij is dat ding niet zo eenvoudig te krijgen???

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 11:32 schreef App het volgende:

[..]

Dus regiovrij is dat ding niet zo eenvoudig te krijgen???
Vast wel maar nu is de vraag hoe doen we dat :)

Maar regiovrij boeit me eigenlijk weinig -> de enigste dvd's die ik haal komen uit de automaat op de hoek van de straat. De rest is SVCD dus regiovrij of niet -> mij scheelt het geen ene fuck :)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48

Boy

www.byoscoop.nl

ik heb aan deze actie meegedaan:

[topic=521915/1/25]

krijg je een gratis dvd speler van home electronics...

Nu maar hopen dat ik 'm ook ECHT krijg en dat er geen truc aan zit of zo...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 12:44 schreef Reind het volgende:

[..]

Vast wel maar nu is de vraag hoe doen we dat :)

Maar regiovrij boeit me eigenlijk weinig -> de enigste dvd's die ik haal komen uit de automaat op de hoek van de straat. De rest is SVCD dus regiovrij of niet -> mij scheelt het geen ene fuck :)
Nou, regiovrij scheelt mij wel wat omdat ik nog wel es DVD's uit de VS krijg. Als iemand een tip heeft voor het regiovrij maken van die speler, dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Probeer deze eens!

Anders kom ik 13-6-2002 met de goeie over de brug, maar deze moet werken volgens de geleerden! Succes :)

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 23:35 schreef aladdin_34 het volgende:
Probeer deze eens!

Anders kom ik 13-6-2002 met de goeie over de brug, maar deze moet werken volgens de geleerden! Succes :)
Nou, heb het geprobeerd, maar dat menu krijg ik dus niet..na een paar keer 'skip forward' and 'skip backward' geeft ie op het OSD ineens 'VER 2' aan. pijltje omlaag toets 'VER 3001' en nog een keer pijltje omlaag 'VER 4001', nog een keer en dan komt 'VER 2' weer in beeld. Nix geen menu dus, helaas....

Ben benieuwd wat die goeie zal zijn op 13-6. Bedankt alvast.

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 00:52 schreef App het volgende:

[..]

Nou, heb het geprobeerd, maar dat menu krijg ik dus niet..na een paar keer 'skip forward' and 'skip backward' geeft ie op het OSD ineens 'VER 2' aan. pijltje omlaag toets 'VER 3001' en nog een keer pijltje omlaag 'VER 4001', nog een keer en dan komt 'VER 2' weer in beeld. Nix geen menu dus, helaas....

Ben benieuwd wat die goeie zal zijn op 13-6. Bedankt alvast.
Dat krijg ik dus ook.

Ow en App hoe bevalt ie jou? -> Ik vind um wel owke al hadden ze wel wat aan dat laadje mogen doen want die vind ik een beetje cheap in elkaar zitten (owke de speler was ook cheap ;) )

• R2D2
  • Niet online
Ow ik kan um veranderen naar 1-2-3-4-5-6 + 4000-4001 + 3000-3001 Maar ik kan hem ook op 255 zetten -> Die zat namelijk tussen de serie 1 t/m 6 dus ik heb um maar daarop gezet. En hij speelt nog steeds m'n innercity DVD af dus het zal wel goed wezen :)

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 10:43 schreef Reind het volgende:

[..]

Dat krijg ik dus ook.

Ow en App hoe bevalt ie jou? -> Ik vind um wel owke al hadden ze wel wat aan dat laadje mogen doen want die vind ik een beetje cheap in elkaar zitten (owke de speler was ook cheap ;) )
beeldkwaliteit vind ik goed, zeker voor dat geld. Dat laadje is idd cheap en ook het front ziet er nogal plastic-achtig uit, maar ja, kan ook niet anders voor dat geld.

Wat zou dat 3001, 4001 gedoe eigenlijk betekenen?

Verwijderd

Heeft er nog iemand nieuws over hoe je deze speler regivrij kunt maken?? Thnx!

• Freez
  • Laatst online: 03-03 13:53
ik werk ook bij megapool, en op ons intranet heb ik zien staan hoe ze regiovrij te maken zijn. ik moet morgen weer werken dus zal ik dan even kijken. ik zal dan morgenavond even posten hoe het moet :)

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 08:29

spacy

+++

Op vrijdag 14 juni 2002 14:19 schreef Freez het volgende:
ik werk ook bij megapool, en op ons intranet heb ik zien staan hoe ze regiovrij te maken zijn. ik moet morgen weer werken dus zal ik dan even kijken. ik zal dan morgenavond even posten hoe het moet :)
foei, dat zullen ze leuk vinden, spelers worden verkocht, en de: "hoe kraak ik m'n dvdspeler" wordt er bij gegeven :o

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 14:19 schreef Freez het volgende:
Hei Freez, bedankt alvast. Kun je me dan effe een mailtje sturen met 'handleiding'(zie profiel) want ik ga met vakantie.

• Freez
Op vrijdag 14 juni 2002 15:04 schreef spacy_ het volgende:

[..]

foei, dat zullen ze leuk vinden, spelers worden verkocht, en de: "hoe kraak ik m'n dvdspeler" wordt er bij gegeven :o
we mogen zelfs bij de dvd speler een papiertje erbij geven hoe hij regiovrij te maken is. alleen wordt dat nooit gedaan, maar het mag wel (tenminste van het hoofdkantoor dus :D )

• Freez
Op vrijdag 14 juni 2002 15:41 schreef App het volgende:

[..]

Hei Freez, bedankt alvast. Kun je me dan effe een mailtje sturen met 'handleiding'(zie profiel) want ik ga met vakantie.
ok is goed, ik zal het ook wel hier posten. misschien dat ik er anderen er ook blij mee kan maken.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 17:03
Die megapool vind het juist goed als je hem regiovrij kan maken, tuurlijk! Als hij regiovrij te maken is en makkelijk dan verkoopt megapool die dvdspeler makkelijk. Degene die daar niet bij mee is zijn die makers van die dvd's. Dus kan best begrijpen dat dat dus wel mag. :)

Verwijderd

Oke oke hier komt ie!

1. Lade open
2. Setup indrukken
3. en dan prev. - next - prev. - next in deze volgorde
4. dan zie je rechts boven in beeld "VER2"
5. d.m.v. de links en rechts cursor naar "VER255"
6. setup en klaar is ie!

Succes

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:24 schreef aladdin_34 het volgende:
Oke oke hier komt ie!

1. Lade open
2. Setup indrukken
3. en dan prev. - next - prev. - next in deze volgorde
4. dan zie je rechts boven in beeld "VER2"
5. d.m.v. de links en rechts cursor naar "VER255"
6. setup en klaar is ie!

Succes
Thanx!

• R2D2
  • Niet online
zo heb ik het dus ook gedaan en het werkt :)

Verwijderd

Blij toe! Veel plezier ervan! :)

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 22:06 schreef aladdin_34 het volgende:
Blij toe! Veel plezier ervan! :)
Dat lukt tot nu toe wel aardig :)

• Munchkin
  • Laatst online: 04-03 10:34
Als je 'm op 255 zet, dan zet je in principe alle regio bitjes op 1. Nu zijn er wat recentere dvd's die daar op checken, en dan vervolgens nog niet afspelen. De truuk omdat te omzeilen is net zo makkelijk. Je stelt de speler tijdelijk gewoon in op de regio van de dvd...
Het is maar dat jullie het weten...

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49

veryip

Nikon D7000 + Glas

Heb er laatst ook eentje gekocht : HE DVD5.1 oid.

Maar die dingetje pakken lekker veel; zitten paar ;leuke geintjes op.

Heb bij 't bedrijf (Boxford) gewerkt dus dan doe je wel eens een leuke korting op :-D

Maar bevalt goed; ding ondersteunt lekker veel; pakt zelf MPEG-CD-tjes voor in de comp!! Had een of andere CD-rom voor dove mensen; introductie van de euro; maar de filmpjes die daarop staan speelt ie gewoon af; en natuurlijk ook MP# ; en er zit een pitch control op....32x doorspoelen kom je waarschijnlijk ook niet tegen op een Sony.... wel lach; leuk speeltgoed voor weinig geld.

Nikon D7000

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 09:14 schreef veryip het volgende:
Heb er laatst ook eentje gekocht : HE DVD5.1 oid.

Maar die dingetje pakken lekker veel; zitten paar ;leuke geintjes op.

Heb bij 't bedrijf (Boxford) gewerkt dus dan doe je wel eens een leuke korting op :-D

Maar bevalt goed; ding ondersteunt lekker veel; pakt zelf MPEG-CD-tjes voor in de comp!! Had een of andere CD-rom voor dove mensen; introductie van de euro; maar de filmpjes die daarop staan speelt ie gewoon af; en natuurlijk ook MP# ; en er zit een pitch control op....32x doorspoelen kom je waarschijnlijk ook niet tegen op een Sony.... wel lach; leuk speeltgoed voor weinig geld.
Idd dat ding vreet echt alles :)

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49

veryip

Nikon D7000 + Glas

Op dinsdag 18 juni 2002 00:57 schreef Reind het volgende:

[..]

Idd dat ding vreet echt alles :)
Tja..... had 'm ffies uitgeleend aan een vriendin... die ging vervolgens op vakantie... ik haar met m'n goede gedrag ophalen uit Utrecht... komen we terug... lekker relaxed DVD-tje huren, komen we bij d'r huis.... DVD-speler pleitos, incl. tas en beschermingsmateriaal..... is dat ding gewoon lichtelijk gejat ..... wij dus maar met ons goeie gedrag terug naar de videotheek en de DVD opgeruild voor een videoband :'(

Nikon D7000

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Damn zeg, dat is echt klote voor je!

Ik heb een home electronics DVD-speler via o2 besteld (die kreeg je dan gratis bij een abonnement). Ik kreeg gisteren een briefje van 'van Gend en Loos' in de bus, en daar stond op dat ze langs waren geweest met iets voor iemand bij mij thuis. Stond alleen op dat het bedrijf BoxFord was die het leverde, dus ik zie hier dat het m'n DVD-speler is *D

Kan ik die dingetjes die hier staan misschien strax uitproberen als ik thuis kom, want ze zouden 'm vandaag weer proberen af te geven...nu maar hopen dat iemand thuis is

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Nou, hij doet ut :) en ziet er allemaal goed uit *D. Gisteren m'n eerste filmpje gehuurd voor um. Alleen een probleem: Soms gaat ie niet aan, dan moet ik een paar zachte tikjes geven aan de onderkant. Dus er is ergens vast een los contact binnenin. Ik vind ut maar klote, heb um net en kan ik alweer ervoor gaan zorgen dat ik 'm ga terugsturen. Straks of morgen es bellen met BoxFord...

edit:

btw, regiovrijmaken ging perfect middels 'setup-stop-voor-achter'. Kreeg gewoon een menu waar ik de regio in kon stellen. (heb um op bypass gezet)

Verwijderd

Ik werk zelf als verkoper bij Megapool, en alle Megapool filialen hebben deze code in hun pc staan, dus even langslopen, copy vragen en je bent klaar

hmmm niet ver genoeg doorgelezen, de oplossing was er al |:
Pagina: 1