Toon posts:

Philips Brander proobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kep een philips brander 16x10x40 ofzoiets.. en als ik TRACK at once doe, is het direct raak.. jah direct een fout .. kan ik dus de cd weggooien? hoe kan dat?
en vooral als je mp3tjes op een cd wilt gooien, dan kan die waarschijnlijk (zo lijkt het) de liedjes niet voltooien fozo, stel dat je 10 liedjes op 1 cd zet, dan geeft die bij het einde van liedje 1 een fout aan...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-04 19:56
ik heb dezelfde brander, geen probleem

ik heb wel een probleem:
CD-Lezen en m'n brander is net een vliegtuig met 20 motoren, en met branden hoor je hem gewoon NIET :)

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Geeft je Creator een fout aan? zo ja, post even welke...

Voor het lawaai: gebruik eens CDBremse.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 13:00
Op dinsdag 11 juni 2002 21:27 schreef RedHat het volgende:
ik heb dezelfde brander, geen probleem

ik heb wel een probleem:
CD-Lezen en m'n brander is net een vliegtuig met 20 motoren, en met branden hoor je hem gewoon NIET :)
Dat heb ik ook met m'n Philips 12x8x32 geval.
Daar is het klepje vanaf gebroken, en dat heb ik met kurk aan de lade gelijmt. En als je tijdens het lezen dat klepje aanraakt, is het net een vibrator :9.

• -Magnat-
  • Laatst online: 18-10-2025
wat is de foutmelding?
buffer underrun neem ik aan?(veelvoorkomend)

• -Magnat-
  • Laatst online: 18-10-2025
Probeer eens track at once maar dan op 10x schrijven

Sucksex

Verwijderd

Topicstarter
euh mijn fout is al track at once! ??
Ennuhhh mijn fouten gebeuren bij zoal Nero en EASY CD CREATOR enuh mijn brander lkan overigens ook niet van cd op cd branden fout met buffer underun kat eerst een 12x8x32 en die was kapot net 4 wekennieuwe nu al stuk

• Angels2
  • Laatst online: 15-03-2025
Als het fout gaat, save dan eens de logfile van nero en post dat ding dan eens hier, dan kunnen we zien wat er juist fout is. Dat is die save knop op het schermpje dat zichtbaar is tijdens het branden.
Met "het werkt niet" kan je weinig to the point reacties verwachten....

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10-2025
Op dinsdag 11 juni 2002 21:11 schreef mikeboer het volgende:
Kep een philips brander 16x10x40 ofzoiets.. en als ik TRACK at once doe, is het direct raak.. jah direct een fout .. kan ik dus de cd weggooien? hoe kan dat?
en vooral als je mp3tjes op een cd wilt gooien, dan kan die waarschijnlijk (zo lijkt het) de liedjes niet voltooien fozo, stel dat je 10 liedjes op 1 cd zet, dan geeft die bij het einde van liedje 1 een fout aan...
Hehehe Phillips branders....niet echt 1 van de betere merken....koop een Liteon voor maar 81 euro ofzo www.exile.nl vet goedkoop en goed
Pagina: 1