Toon posts:

reclame van .tk

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je die reclame van .tk weghaald??

de Mazzels!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Nee weet ik niet, maar als je die legaal weg wilt hebben zul je toch een betaalde webhost moeten zoeken, helemaal gratis zonder banners bestaat bijna niet meer op internet.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 20:57 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Nee weet ik niet, maar als je die legaal weg wilt hebben zul je toch een betaalde webhost moeten zoeken, helemaal gratis zonder banners bestaat bijna niet meer op internet.
JA IDD je zou toch echt moeten gaan betalen om geen reclame op je site te zien

Verwijderd

Topicstarter
gelijk heb je, maar d8 dat daar wel een scripje voor was :)

Verwijderd

Topicstarter
wel jammer, want tk was altijd zo fijn? heb jij daar dan geen las van?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Op dinsdag 11 juni 2002 20:58 schreef mikeboer het volgende:
gelijk heb je, maar d8 dat daar wel een scripje voor was :)
mja bij tripod enzo had ik dat vroeger wel, maar bij tk zou ik niet weten of dat werkt, en daar doen we ook niet aan op dit forum :)
mikeboer: gebruik het edit knopje eens: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Verwijderd

Quote uit de W&G FAQ:
Hoe krijg ik deze banners/popups weg?
Jij hebt blijkbaar gekozen voor een gratis host, in ruil voor die banners. Je moeder heeft het nog zó vaak gezegd: van ruilen komt huilen. Je zult die banners moeten accepteren, of voor een stukje webspace betalen. Gratis bestaat niet bij hosting bedrijven, dus ga er maar vanuit dat je voor iets dat nú gratis is, later moet gaan betalen.
En dit is natuurlijk geen manier van een topic openen. Bovendien is het vragen ernaar niet toegestaan, en het is min of meer diefstal.

Verwijderd

Topicstarter
Heeyyyy van Tripod??
nu nog?? want dan kan ik die anders weer nemen, trouwens nu is het geen pop up meer maar een HELE irritante Site Verpester :(:(

Verwijderd

Zo nu is het genoeg geweest :+
Check je mail
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.