Nee weet ik niet, maar als je die legaal weg wilt hebben zul je toch een betaalde webhost moeten zoeken, helemaal gratis zonder banners bestaat bijna niet meer op internet.
Verwijderd
JA IDD je zou toch echt moeten gaan betalen om geen reclame op je site te zienOp dinsdag 11 juni 2002 20:57 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Nee weet ik niet, maar als je die legaal weg wilt hebben zul je toch een betaalde webhost moeten zoeken, helemaal gratis zonder banners bestaat bijna niet meer op internet.
mja bij tripod enzo had ik dat vroeger wel, maar bij tk zou ik niet weten of dat werkt, en daar doen we ook niet aan op dit forumOp dinsdag 11 juni 2002 20:58 schreef mikeboer het volgende:
gelijk heb je, maar d8 dat daar wel een scripje voor was
mikeboer: gebruik het edit knopje eens:
Verwijderd
Quote uit de W&G FAQ:
En dit is natuurlijk geen manier van een topic openen. Bovendien is het vragen ernaar niet toegestaan, en het is min of meer diefstal.Hoe krijg ik deze banners/popups weg?
Jij hebt blijkbaar gekozen voor een gratis host, in ruil voor die banners. Je moeder heeft het nog zó vaak gezegd: van ruilen komt huilen. Je zult die banners moeten accepteren, of voor een stukje webspace betalen. Gratis bestaat niet bij hosting bedrijven, dus ga er maar vanuit dat je voor iets dat nú gratis is, later moet gaan betalen.
Heeyyyy van Tripod??
nu nog?? want dan kan ik die anders weer nemen, trouwens nu is het geen pop up meer maar een HELE irritante Site Verpester :(
nu nog?? want dan kan ik die anders weer nemen, trouwens nu is het geen pop up meer maar een HELE irritante Site Verpester :(
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()