wow

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb gister een celly 633 gekregen, en hem op m'n p3b-f gedaan. Er zit gewoon nog het standaard intel heatsink dingetje en fan op...erg bagger ding trouwens, nog niet gelapt ook..(alleen het koelmatje ofzo eraf gehaald en pasta erop gedaan..)

hij is nu al een tijd niet vast gelopen op 950 mhz bij 1.8 volt. Met koetjes ongeveer 50 graden, als ik die koetjes uit zet dan gaat hij naar ongeveer 30 graden volgens MBM

wat denken jullie dat er verder mogelijk is met deze cpu?? op 103 x 9.5 en 1.85 volt liep hij redelijk snel weer vast...

ik ben me trouwens wel degelijk bewust dat het ding gewoon nog een baggerprocessor is hoor, dat is een celly2 gewoon, maar dat hoef ik dus niet meer te horen.

en nog wat. Ik heb 100 mhz geheugen van een jaar oud, van norrod. Op 75 mhz liep het goed met cas 2.2.2 (lijkt me vrij logisch)

nu heb ik hem nog steeds op 2.2.2 staan, maar ik heb het gevoel dat het geheugen niet echt goed aanspreekbaar is:)
hoe kan ik dit het beste veranderen? allemaal op 3 zetten, of kan ik ook nog wat op 2 laten staan ofzo?? (ik snap dat hele cas gebeuren nog niet zo goed..)
ok, alvast bedankt!

Verwijderd

no shit ik heb ook geheugen van Norrod en die werkt goed op CAS 2-2-2 @ 100 Mhz .. het DIMMetje is van M.tec (vaag merk?)

Dat je die 633 op 950 hebt lopen is btw zwaar OK.

• RdB_IA
  • Niet online
hmm, ik zal eens ff gaan kijken welk dimmetje ik heb..misschien toch maar eens wat erbij halen op 133 mhz..kan ik gelijk zien of het daar ook door komt..

weet er verder nog iemand hoe de tempmeting op een asus p3b-f gaat?? ik zie nergens een metertje ofzo, en op de chip zit dat tegenwoordig toch niet meer (?)

• RdB_IA
  • Niet online
niemand een idee waar die tempsensor zit?

sjit he..het gaat hier tegenwoordig echt hard met de topics...hij zakt in een paar uurtjes helemaal weg..GRR