Toon posts:

[WME] geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows media encoder geinstalleerd om met me tv-kaart het wk te streamen over het netwerk. Maar nu kan ik geen geluid krijgen. Nu denk ik dat het komt omdat WME me tv-kaart driver alleen gebruikt voor video en er dus geen geluid is. Voor audiosource kan ik alleen me soundcard selecteren. Wie weet wat ik fout doe? :?

Specs: Pinnacles PCTV pro met WDM driver, WINXP, WME 7.1

Verwijderd

wat voor geluidskaart heb je dan??????????????:?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon onboard

Verwijderd

Topicstarter
schopje >:)

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34
Dit komt me heel bekend voor. Heb ook Pinnacle PTCV Pro met WMD driver, Win XP en WME 7.1

Ik heb de geluidsinput via de lijnin van mijn geluidskaart lopen maar als ik deze selecteer in windows media encoder of gewoon in geluidsinstellingen (configuratiescherm) doet ie het niet.

Dit alles is pas sinds ik de nieuwe PCTV Vision heb geïnstalled (en waarschijnlijk dus ook nieuwe drivers).
Ik had deze versie van PCTV Vision wel nodig omdat de oude met Win XP niet goed liep..

Iemand een idee??

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
*bump* dit heb ik dus ook. en om er nou een nieuw topic over te maken lijkt me niet nodig, m'n probleem is precies hetzelfde..

iemand al een oplossing?

[ Voor 26% gewijzigd door Imperium op 29-05-2004 18:54 ]

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 09:48
Nog steeds geen oplossing want ik heb dit ook?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:47
Nog een schop, ik heb er nu ook last van met de normale en professionele windows codecs, met voice doet ie het wel maar dan is het natuurlijk niet om aan te horen

Send encrypted messages - Freelance Drupal Developer

Pagina: 1