Dit is niet de zoveelste "welke cooler moet ik nemen" vraag; mijn zoektocht naar een koeler begint obsessieve vormen aan te nemen 
Al maanden ben ik op zoek naar een cooler met niet eens zulke bijzondere eigenschappen, maar ik kan em niet vinden.
Ik zoek voor een Socket7 een cooler met aan weerzijden zo'n clip die je op 3 punten vast zet (één van de middelste punten is nl. gebroken en niet te plakken). Verder zitten de condensators zo dicht tegen de Socket, dat de heatsink niet groter dan 60 x 60 mm mag zijn. Gaten rond de Socket heb ik niet, dus een Alpha o.i.d. met bouten bevestigen is uitgesloten.
Das toch niet zo moeilijk zou je denken??? Nou, DUS WEL!!!
De nodige cooler fabrikanten sites heb ik al doorgespit. Ook heb ik de meeste topics van 'Afgebroken Sockets' van GoT van de afgelopen paar jaar wel gezien.
Er zijn wel coolers die in aanmerking komen, maar die hebben allemaal hun eigen problemen:
- Thermaltake Dragon Orb 3: is te 'laag' (fan raakt condensator)
- Coolermaster DP5-6H53: perfect, maar nergens meer te krijgen
- Neolec Freezer 2: te lage CFM voor een K6-2
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Iemand misschien nog een idee?
Al maanden ben ik op zoek naar een cooler met niet eens zulke bijzondere eigenschappen, maar ik kan em niet vinden.
Ik zoek voor een Socket7 een cooler met aan weerzijden zo'n clip die je op 3 punten vast zet (één van de middelste punten is nl. gebroken en niet te plakken). Verder zitten de condensators zo dicht tegen de Socket, dat de heatsink niet groter dan 60 x 60 mm mag zijn. Gaten rond de Socket heb ik niet, dus een Alpha o.i.d. met bouten bevestigen is uitgesloten.
Das toch niet zo moeilijk zou je denken??? Nou, DUS WEL!!!
De nodige cooler fabrikanten sites heb ik al doorgespit. Ook heb ik de meeste topics van 'Afgebroken Sockets' van GoT van de afgelopen paar jaar wel gezien.
Er zijn wel coolers die in aanmerking komen, maar die hebben allemaal hun eigen problemen:
- Thermaltake Dragon Orb 3: is te 'laag' (fan raakt condensator)
- Coolermaster DP5-6H53: perfect, maar nergens meer te krijgen
- Neolec Freezer 2: te lage CFM voor een K6-2
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Iemand misschien nog een idee?