Toon posts:

[ASP] Do while Loop, met 10 seconde per loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
cntdinges
Do while not cntdinges=300
  do allerlij ingewikkelde dingen die soms te veel tijd in beslag nemen
  cntdinges=cntdinges+1
loop

Nu wil dat als bijvoorbeeld stap 6 te lang duur de loop automatisch naar stap 7 gaat. Hoe los ik dit op?

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Kun je niet ergens de timeout aanpassen van een loop?

Of gewoon zelf een teller erop zetten?

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 23:34
Op dinsdag 11 juni 2002 20:02 schreef boriz het volgende:

Nu wil dat als bijvoorbeeld stap 6 te lang duur de loop automatisch naar stap 7 gaat. Hoe los ik dit op?
ik begrijp het niet goed. Wat is dan eigenlijk het nut van die bewerking die soms veel tijd in beslag kan nemen, als je ze toch zou willen overslaan?

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 20:10 schreef -Avalanche- het volgende:

[..]

ik begrijp het niet goed. Wat is dan eigenlijk het nut van die bewerking die soms veel tijd in beslag kan nemen, als je ze toch zou willen overslaan?
dat is niet van belang bij deze vraag. Maar in dit geval wil ik iets downloaden van een andere server, maar alleen als het snel gaat, zo niet word het in de db genoteerd en komt het de volgende keer dat het script uitgevoerd word

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-12 18:24
Op dinsdag 11 juni 2002 20:12 schreef boriz het volgende:

[..]

dat is niet van belang bij deze vraag. Maar in dit geval wil ik iets downloaden van een andere server, maar alleen als het snel gaat, zo niet word het in de db genoteerd en komt het de volgende keer dat het script uitgevoerd word
Is dus wel van belang, want je kan dan beter de timeout van de 'ophaal-functie' niet te hoog zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 20:19 schreef Limhes het volgende:

[..]

Is dus wel van belang, want je kan dan beter de timeout van de 'ophaal-functie' niet te hoog zetten.
Klopt, alleen jammer is dat dat niet mogenlijk/erg ingewikkeld is.

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 23:34
Op dinsdag 11 juni 2002 20:25 schreef boriz het volgende:

[..]

moeilijk gaat ook :) :) ...
Om Ayrton Senna eens te quoteren:
Don't walk away from the fight :P

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Crazy D

I think we should take a look.

Op dinsdag 11 juni 2002 20:25 schreef boriz het volgende:
Ja nou ja je zal wel moeten want in je loop kun je niet aangeven dat een bepaalde functie maar x-seconden mag duren en dat ie anders gestopt moet worden.

Exact expert nodig?

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12 13:42
Realtime extensies voor ASP :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 22:06 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Ja nou ja je zal wel moeten want in je loop kun je niet aangeven dat een bepaalde functie maar x-seconden mag duren en dat ie anders gestopt moet worden.
Ok probleem opgelost :+
Pagina: 1